Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
Żeromskiego 3
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
REGON: 43102926300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi powiatowej dojazdowej do gruntów rolnych Nr 2294L Gałęzów – Kowersk – Zakrzówek od km 4+752,92 do km 5+400,00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi powiatowej dojazdowej do gruntów rolnych Nr 2294L Gałęzów – Kowersk – Zakrzówek od km 4+752,92 do km 5+400,00”. Przedmiotowe zadanie zawiera następujące branże: 1. Branża drogowa 2. Branża telekomunikacyjna 3.2 Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty zimne 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 3.3. Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy „nalepki” z następującymi informacjami: data produkcji znaku, nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku, okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. 7, 10 lub 12 lat), nazwa właściciela – Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach. tel. 81 516 28 84 nr drogi 2294L km …………… . Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie powinna być większa niż 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania określa projekt wykonawczy, dokumentacja techniczna i przedmiary robót odpowiednio dla opisanych branż, stanowiące część pomocniczą do wyszacowania inwestycji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ”, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwaną dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami, opracowaną przez Wykonawcę wyceną kosztorysową inwestycji opracowaną na podstawie przedmiarów robót (wymagany będzie przy podpisaniu umowy!), oraz z projektem stałej organizacji ruchu. Wymagany minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Natomiast trwałość znaku powinna być co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. Obligatoryjne okresy gwarancji dla znaków wynoszą: z folią typu 1 – 7 lat, z folią typu 2 – 10 lat, z folią pryzmatyczną – 12 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. W cenę oferty należy wkalkulować koszt opracowania projektu czasowej organizacji ruchu i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami. W/w projket czasowej organizacji ruchu i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej będzie wymagane do przedłożenia Zamawiającemu, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. 3. Wycena kosztorysowa inwestycji robót składana jest przed podpisaniem umowy. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty zgodnie z zapisem SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Annopol
Dodano: 2023-06-30 - Modernizacja - przebudowa drogi gminnej w Annopolu, działka nr 296, 295/1 (wjazd do CK, OSP)
Dodano: 2023-06-30 - Modernizacja – (remont i przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Popów
Dodano: 2023-06-30 - „ Rozbudowa drogi gminnej nr. 109883L w miejscowości Maszów od km 0+520.00 do km 1+510.00”
Dodano: 2023-02-02 - Przebudowa drogi gminnej nr 110422L w m. Płoskie - etap II.
Dodano: 2022-07-19 - Przebudowa drogi gminnej nr 109885L od km 0+110,00 do km 1+104,00 w miejscowości Romanówek
Dodano: 2021-05-24 - Remont i termomodernizacja budynku po byłej szkole podstawowej w msc. Cyganka wraz z infrastrukturą towarzyszącą i elementami małej architektury
Dodano: 2021-04-16 - Budowa chodnika (wraz z oświetleniem) przy DK12 w m. Stołpie.
Dodano: 2021-03-03 - Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Majdanie Leśniowskim
Dodano: 2021-02-11 - Wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82
Dodano: 2021-02-09