Przetargi.pl
Budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Śląskiej, od ul. Słowiańskiej do granic miasta Świdnica wraz z oświetleniem

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Śląskiej, od ul. Słowiańskiej do granic miasta Świdnica wraz z oświetleniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Śląskiej, od ul. Słowiańskiej do granic miasta Świdnica wraz z oświetleniem”, przewidziana do realizacji w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dróg rowerowych w Gminie Wiejskiej i Miejskiej Świdnica w celu redukcji niskiej emisji”. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 i obejmuje: 1) roboty rozliczane jako koszty kwalifikowalne, w tym: a) budowa dogi pieszo-rowerowej, b) budowa peronów autobusowych, c) budowa oświetlenia ulicznego, d) budowa kanalizacji deszczowej, w zakresie objętym dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 6, pkt 1) i 2) oraz ust. 7-9 poniżej 2) roboty rozliczane jako koszty niekwalifikowalne, w tym: a) remont nawierzchni jezdni na odcinku projektowanej drogi rowerowej, b) oznakowanie jezdni wraz z elementami BRD, c) przebudowa zjazdów na odcinku jw., d) poszerzenie jezdni do szer. 6,00 m, 3. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w Obrębie geodezyjnym 0005 Zachód, na n/w działkach: 1) działka nr 2658, 2) działka nr 2664 4. Planowana inwestycja będzie realizowana w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego 5. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany zgodnie z wiedzą budowlaną, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowę, projekty budowlane i wykonawcze, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także: 1) Decyzję Nr 298/2018 z dnia 12 marca 2018 r. pozwolenia na budowę (dalej: decyzja pnb 1) dla zadania pn. „Budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Śląskiej, od ul. Słowiańskiej do granic miasta Świdnica wraz z oświetleniem”, uprawomocnioną w dniu 28 marca 2018r. 2) zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa odcinka drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Śląskiej”, do którego nie wniesiono sprzeciwu, 3) Decyzję Nr 376/2018 z dnia 28 marca 2018 r. pozwolenia na budowę(dalej: decyzja pnb 2), dla zadania pn. „Budowa kolektora deszczowego w ul. Słowiańskiej w Świdnicy”, uprawomocnioną w dniu 18 kwietnia 2018r. - w zakresie robót, o których mowa w ust .8. 6. 6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: 1) dokumentacji projektowej pn. „Budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Śląskiej, od ul. Słowiańskiej do granic miasta Świdnica wraz z oświetleniem” sporządzonej we wrześniu 2017 r. przez: Usługi Projektowe mgr inż. Robert Szczepanek, z siedzibą: ul. Serbska 25 12, 58-100 Świdnica, obejmującej: a) Projekt budowlany (PB) branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej, b) Projekt wykonawczy (PW) branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej: c) Projekt docelowej organizacji ruchu drogowego, d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) wszystkich branż. Uwaga!  Zakres robót obejmuje również demontaż i montaż istniejącej wiaty przystankowej.  Zamawiający wymaga wykonania uszczelnienia styków nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych z elementami betonowymi (obrzeża, krawężniki, itp.) i urządzeniami infrastruktury technicznej - masą zalewową do szczelin i dylatacji w nawierzchniach asfaltowych i betonowych 2) dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa odcinka drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Śląskiej”, sporządzonej w marcu 2018 r. przez: Usługi Projektowe mgr inż. Robert Szczepanek, z siedzibą: ul. Serbska 25 12, 58-100 Świdnica, obejmującej Projekt zagospodarowania terenu (PZT). 7. Zakres zamówienia obejmuje również roboty budowlane branży sanitarnej, przewidziane do wykonania w ramach realizacji Etapu II zadania pn. „Budowa kolektora deszczowego w ul. Słowiańskiej w Świdnicy”. 8. Etap II robót, o którym mowa w ust. 7 powyżej, zaplanowany do wykonania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, obejmuje: 1) montaż studni rewizyjnych DN 1500 – D2, D3 i D4, z rury spiralnej karbowanej zabezpieczonej antykorozyjnie w systemie dwupowłokowym, 2) montaż odcinków kolektora z rur spiralnie karbowanych zabezpieczonych antykorozyjnie w systemie dwupowłokowym: a) odcinek S1 – 17,98 m, b) odcinek S2 – 17,98 m, c) odcinek S3 – 25,46 m, 3) montaż przepustu z rur spiralnie karbowanych zabezpieczonych antykorozyjnie w systemie dwupowłokowym: a) odcinki S5 i S6- 9,19m, b) odcinek S7 – 3,53 m. 4) wykonanie ścianki czołowej z grodzic winylowych, 5) umocnienie skarpy kamieniem naturalnym 6) montaż studni rewizyjnej DN 1200, 7) montaż rurociągu DN 800 z rur PP SN8, 9. Roboty, o których mowa w ust. 8 powyżej zostały szczegółowo opisane w opracowaniu projektowym, sporządzonym przez firmę: Usługi Projektowe mgr inż. Barbara Mądrzak, z siedzibą: 58-100 Świdnica, Boleścin 49fd, obejmującym: 1) PW – branży sanitarnej – wyciąg z dokumentacji w zakresie etapu II budowy kanalizacji deszczowej , 2) STWiOR branży sanitarnej. 10. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 6 i 9 powyżej (dalej: Dokumentacja), stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ wraz z przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 10 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Dróg – pok. 311. Uwaga!  Załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.).  Przedmiary robót załączono w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. Uwaga! Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia na etapie oceny i badania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych. 11. Zamawiający informuje, że zadanie realizowane jest z Gminą Świdnica, na podstawie umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu pn. „Budowa dróg rowerowych w Gminie Wiejskiej i Miejskiej Świdnica w celu redukcji niskiej emisji”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinasowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w tym organizacyjnych w celu zapewnienia terminowego, w każdym aspekcie zgodnego z niniejszym SIWZ wykonania przedmiotu umowy. Realizacja i rozliczenie w/w zadania odbywać się będzie z uwzględnieniem warunków umowy o dofinasowanie, którą Gmina Świdnica zawarła z Gminą Wałbrzych, pełniącą funkcję Instytucji Pośredniczącej RPO WD. 4.2 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 45233120 - 6 - Roboty w zakresie budowy dróg, 45231300 - 8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 4.3 ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wynikające z dokumentacji, o której mowa w rozdz. 4.1, ust. 6 i 9, 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót i czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, 2) wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 3) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ((t.j. Dz.U. 2018 r. poz.1990, z późn zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 4) umieszczenia na terenie budowy w widocznym miejscu ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz uzgodnienia z Zamawiającym i zamontowania we wskazanym miejscu, dostarczonej przez Zamawiającego tablicy informacyjnej o współfinansowaniu inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 5) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności sporządzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenia oryginału do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a kopii do Zamawiającego. Dokumentacja powykonawcza dla Zamawiającego, a w szczególności zaktualizowany plan zagospodarowania terenu powinien być przekazany w wersji papierowej i elektronicznej, numerycznej wersji wektorowej w formie zapisu dwg, dxf lub dgn. Wykonane w ramach przedmiotu zamówienia poszczególne elementy drogi mają być zaznaczone na mapie odrębnymi kolorami, w zależności od rodzaju nawierzchni. Zamawiający wymaga dostarczenia powykonawczego zestawienia zawierającego: - długość wykonanej drogi pieszo- rowerowej i jej parametry (rodzaje nawierzchni, szerokości, pow. itp.), - długość wykonanej sieci kanalizacji deszczowej oraz jej parametry (typ/średnica rur, rodzaj materiału, itp.), - długość wykonanej sieci oświetlenia drogi i jej parametry (typy kabli i ich długości) - ilości i typy montowanych urządzeń (słupy, studnie, wpusty, itp.) 6) zorganizowania placu budowy ( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 7) zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych, oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 5) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 6) utrzymywania w czystości kół pojazdów wyjeżdżających z placu budowy na ulicę oraz utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, 7) wykonania we własnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli, dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami – jeżeli Wykonawca nie dopełni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń na własny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeń i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, co nie podlega odrębnej zapłacie i nie jest wliczone w cenę kontraktową 8) uporządkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 9) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 10) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów, w pobliżu których będą prowadzone roboty ziemne, 12) w ustalonym terminie odebrania od Miasta tablic informacyjnych dla mieszkańców i ustawienia ich w miejscu wskazanym przez Miasto 13) wykonywania wszelkich innych czynności wynikających wprost z umowy, a także tych wynikających ze specyfiki danych robót. 4.4 INFORMACJE DODATKOWE DLA WYKONAWCY 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1) Dokumentację, o której mowa w rozdziale 4.1, ust. 6 i 9, 2) dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy następujących dokumentów: 1) kosztorysów (oddzielnych dla robót rozliczanych jako koszty kwalifikowalne i dla robót rozliczanych jako koszty niekwalifikowalne), opracowanych metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389, ze zm.). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorysy te będą wykorzystywane do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 14 umowy. Będą on także podstawą do rozliczania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Szczegółowo zostało to opisane w § 12, ust. 14 wzoru umowy; Uwaga! W kosztorysie dla robót rozliczanych jako koszty kwalifikowalne należy podać koszty dla n/w pozycji oddzielnie:  droga pieszo-rowerowa wraz z peronami autobusowymi,  oświetlenie uliczne,  odwodnienie drogi w zakresie objętym projektem , o którym mowa w rozdz. 4.1, ust. 6, pkt 1) i 2),  odwodnienie drogi w zakresie, o którym mowa w rozdz. 4.1, ust. 7-9, 2) harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego, z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu i uzyskania jego akceptacji. W harmonogramie Wykonawca wskaże roboty realizowane przez podwykonawców. W przypadku etapowania robót – harmonogram winien być wykonany dla każdego etapu robót oddzielnie. 3. Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości przyległych. Jeżeli ze względów technologicznych zaistnieje konieczność wstrzymania dojazdu do nieruchomości – Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony i uzgodnienia terminu robót. 4. Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Uszkodzenie elementów infrastruktury podziemnej należy niezwłocznie zgłosić zamawiającemu i na własny koszt naprawić pod nadzorem przedstawiciela gestora zniszczonej sieci. Niewywiązanie się z w/w zadań daje Zamawiającemu prawo do zlecenia naprawy innemu wykonawcy wg stawek Pogotowia Energetycznego/ Wodociągowego/…,itp. na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za : 1) termin wykonania przedmiotu umowy, 2) jakość wykonanych robót budowlanych, 3) należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4) szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.5 GWARANCJE Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie wykonane roboty budowlane z wyłączeniem organizacji ruchu docelowego, licząc od daty odbioru i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia, na warunkach zgodnych z § 15 projektu umowy, na okres co najmniej 60 miesięcy. Na wyroby gotowe okres gwarancji przyjmuje się wg okresu gwarantowanego przez producenta tych wyrobów, jednak na okres nie krótszy niż: a) dla słupów oświetleniowych - co najmniej 120 miesięcy, b) dla opraw oświetleniowych typu LED montowanych na słupach- co najmniej 96 miesięcy, c) dla kabli zasilających oraz oświetleniowych - co najmniej 60 miesięcy, Wymagany okres rękojmi 24 m-ce – na warunkach i zasadach określonych przepisami KC oraz zgodnie z warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej. 4.6 INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotę nie większą niż 100.000,00 netto: Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to roboty związane z przebudową jezdni i budową ciągów pieszych o nawierzchni z mieszanek minerlno-bitumicznych wraz z ich odwodnieniem i oświetleniem, takie jak: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, układanie podbudów i nawierzchni drogi, układanie krawężników i obrzeży, oznakowanie drogi, regulacja urządzeń uzbrojenia drogi, montaż rurociągów, i urządzeń kanalizacji deszczowej, układanie kabli oświetleniowych, rur osłonowych, montaż słupów, wysięgników i opraw oświetleniowych, i.t.p. W/w roboty budowlane zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. Warunki umowy o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, dotyczące udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty oraz wyceny tych robót nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego niż przewiduje to zamówienie podstawowe. 4 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji każdego z zadań (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1) roboty rozbiórkowe 2) roboty ziemne, 3) roboty drogowe (wykonanie drogi pieszo-rowerowej rowerowej, przebudowa nawierzchni jezdni), 4) budowa sieci kanalizacji deszczowej, 5) budowa oświetlenia ulicznego, 6 Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy, złącznika nr 5 do umowy zawierającego skład osobowy tychże pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zwiera również „Wzór umowy” - Załącznik nr 8 do SIWZ 7 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imię i nazwisko osób, które będą świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w załączniku nr 5 do umowy, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 9 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w §13, ust. 1, pkt 10 i 11 wzoru umowy załączonego do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 10 Kontrola, o której mowa w ust. 8 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-125/I/19 na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa drogi pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Śląskiej, od ul. Słowiańskiej do granic miasta Świdnica wraz z oświetleniem” 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć (jeżeli dotyczy): 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23, ust. 2 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach