Gmina Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
- Data zamieszczenia: 2019-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
ul. 1-go Maja 15
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
REGON: 77097949900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi pieszo – rowerowej „Lobeliowa trasa rowerowa”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją: Budowa drogi pieszo – rowerowej „Lobeliowa trasa rowerowa” w ramach zrównoważonego, edukacyjnie i turystycznie udostępnienia unikatowych w skali kraju jezior lobeliowych, dofinansowanego projektu w ramach RPO WP 2014-2020. Wykonanie prac budowlanych obejmujących m. in.: a) prace ziemne; b) prace związane z wykonaniem odwodnienia istniejącego terenu; c) prace związane z porządkowaniem zieleni wraz z przeprowadzeniem koniecznych wycinek drzew; d) budowę ciągów pieszo – rowerowych, jezdnych zgodnie z załączoną dokumentacją, oraz warunkami pozwoleń na budowę; e) wymiana istniejącej oraz lokalizacja nowej małej architektury: ławki, stoły, stojaki na rowery, kosze na śmieci, ogrodzenia, balustrady, tablice informacyjne, tablice edukacyjne; f) ustawienie stałego oznakowania budowanych dróg; g) montaż dwóch tablic promocyjnych ( zgodnie z wytycznymi promowania projektu ) według załączonego schematu. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; e) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót; f) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; g) zatrudnienie osoby pełniącej nadzór przyrodniczy nad realizacją zadania; h) przeprowadzenie prac zgodnie z wytycznymi Ustawy o ochronie przyrody i Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; i) dostarczenie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej osobno dla każdej części pozwolenia na budowę; j) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; k) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody; l) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi; r) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; s) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; t) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji i zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektora nadzoru budowlanego. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium – : Trasa rowerowa. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Tuchomie.
Dodano: 2024-03-21 - UTRZYMANIE NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY NOWA KARCZMA W 2024 ROKU
Dodano: 2024-03-19 - Modernizacja drogi gminnej do miejscowości Trankwice
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja drogi gminnej do miejscowości Zielonki
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bojano (ul. Świętego Józefa, Wrzosowa, Jana Chrzciciela)
Dodano: 2024-03-18 - Budowa ul. Renklodowej w Pierwoszynie
Dodano: 2024-02-23 - UTRZYMANIE NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY NOWA KARCZMA W 2024 ROKU
Dodano: 2024-01-25 - Równanie i profilowanie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Żukowo
Dodano: 2023-12-28 - Budowa chodnika w miejscowości Radziejewo
Dodano: 2023-10-27 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Wierzchucino, Sławoszyno, Lubkowo, Odargowo i Karlikowo
Dodano: 2023-10-26