Przetargi.pl
Budowa drogi – odcinka ulicy Saperskiej wraz z infrastrukturą w Ostrowi Mazowieckiej – na działkach nr ew. 629/2, 626/6, 625/2, 624/2, 623/2, 622/2, 621/1, 620/1, 618/3, 617/2, 616/2, 615/4, 610/4, 609/2, 608/2, 607/2, 606/2, 605/2, 599/2, 598/4, 597/2, 596/2, 595/2, 643/1, 666/9, 668/1, 676/1, 677/1, 678/1, 679/1, 680/1, 682/1, 684/1, 686/1, 688/4, 688/6, 690/1, 581, 642, 650/1, 651/1, 652/1, 653/1, 654/1, 655/1, 666/1, 692/8, 630/3, 628/3, 604/4, 603/1, 602/3, 601/3 w obrębie ew. miasto Ostrów Mazowiecka – bez wjazdów i chodników oraz bez branży elektrycznej i teletechnicznej

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi – odcinka ulicy Saperskiej wraz z infrastrukturą w Ostrowi Mazowieckiej – na działkach nr ew. 629/2, 626/6, 625/2, 624/2, 623/2, 622/2, 621/1, 620/1, 618/3, 617/2, 616/2, 615/4, 610/4, 609/2, 608/2, 607/2, 606/2, 605/2, 599/2, 598/4, 597/2, 596/2, 595/2, 643/1, 666/9, 668/1, 676/1, 677/1, 678/1, 679/1, 680/1, 682/1, 684/1, 686/1, 688/4, 688/6, 690/1, 581, 642, 650/1, 651/1, 652/1, 653/1, 654/1, 655/1, 666/1, 692/8, 630/3, 628/3, 604/4, 603/1, 602/3, 601/3 w obrębie ew. miasto Ostrów Mazowiecka – bez wjazdów i chodników oraz bez branży elektrycznej i teletechnicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi – odcinka ulicy Saperskiej wraz z infrastrukturą w Ostrowi Mazowieckiej – na działkach nr ew. 629/2, 626/6, 625/2, 624/2, 623/2, 622/2, 621/1, 620/1, 618/3, 617/2, 616/2, 615/4, 610/4, 609/2, 608/2, 607/2, 606/2, 605/2, 599/2, 598/4, 597/2, 596/2, 595/2, 643/1, 666/9, 668/1, 676/1, 677/1, 678/1, 679/1, 680/1, 682/1, 684/1, 686/1, 688/4, 688/6, 690/1, 581, 642, 650/1, 651/1, 652/1, 653/1, 654/1, 655/1, 666/1, 692/8, 630/3, 628/3, 604/4, 603/1, 602/3, 601/3 w obrębie ew. miasto Ostrów Mazowiecka – bez wjazdów i chodników oraz bez branży elektrycznej i teletechnicznej. 2. Zakres opracowania. - wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych oraz pomiarowych, - budowa jezdni o szerokości 5,5-6,3m z kostki betonowej szarej w km 0+000-0+448, - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, - wykonanie regulacji wysokościowych istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej, - odwodnienie przedmiotowej drogi ulegnie zmianie, tzn. odbywać się będzie powierzchniowo z odprowadzeniem wód opadowych do wpustów ulicznych a następnie do studni chłonnych, - wykonanie skrzyżowania z ulicą Ułanów, - wycinka 4 szt. drzew, - budowa 11 szt. studni chłonnych, - przestawienie istniejących ogrodzeń, bram i furtek kolidujących z inwestycją, - wykonanie ścieków przykrawężnikowych Opis szczegółowy inwestycji. W ramach budowy przedmiotowej ulicy przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej. Projektowany odcinek 0+000-0+448 po stronie północnej łączy się z ulicą Sikorskiego a po południowej łączy się z ul. Saperską, która w stanie istniejącym posiada nawierzchnię gruntową, lecz w listopadzie 2016 r. została wydana decyzja zezwalająca na realizację inwestycji drogowej ulicy Saperskiej i Artyleryjskiej. Przekrój poprzeczny dwustronny 2% na jezdni oraz zaprojektowana nowa niweleta zapewni bezkolizyjne odprowadzenie wód i wyeliminuje pojawienie się zastoin wody w granicy korony drogi. Przewiduje się dostosowanie niwelety do stanu istniejącego bez widocznych wniesień i obniżeń terenu niż jest to w stanie istniejącym. Budowana nawierzchnia ulicy zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów. Niweletę zaprojektowano stosując m.in. łuki wklęsłe oraz wypukłe o promieniach 300m i 600m jak również odcinki proste. Projektuje się zestaw jedenastu studni chłonnych bez dna, z kręgów żelbetowych o średnicy 2000mm. Część dolna wewnątrz studni wypełniona będzie warstwą filtracyjną składającą się ze żwiru 16/31 grubości 55cm. Górna część studni przykryta będzie pokrywą z włazem żeliwnym. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych ze zlewni omawianego odcinka odbywać się będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych jezdni do wpustów ulicznych a następnie do studni chłonnej. Teren, z którego ścieki (stanowiące wody opadowe i roztopowe) odprowadzane będą do ziemi to teren utwardzony (nawierzchnia z kostki brukowej). 3. Podstawowe parametry - kategoria drogi – drogi gminne - klasa drogi - D - nawierzchnia jezdni – nawierzchnia z kostki brukowej - szerokość jezdni – 5,5 – 6,3m - szerokość pobocza – 0,75m - kategoria ruchu – KR1 - prędkość projektowa – 30 km/h - projektowane linie rozgraniczające – 10,0-16,0m 4. Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: - napowietrzne i kablowe linie elektroenergetyczne, - napowietrzne i kablowe linie telekomunikacyjne, - sieć kanalizacji sanitarnej, - sieć wodociągowa. 5. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 6. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznego raportu wykonanych prac (z ilościami narastającymi) ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 9. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 10. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie na budowę drogi – odcinka ulicy Saperskiej wraz z infrastrukturą w Ostrowi Mazowieckiej – na działkach nr ew. 629/2, 626/6, 625/2, 624/2, 623/2, 622/2, 621/1, 620/1, 618/3, 617/2, 616/2, 615/4, 610/4, 609/2, 608/2, 607/2, 606/2, 605/2, 599/2, 598/4, 597/2, 596/2, 595/2, 643/1, 666/9, 668/1, 676/1, 677/1, 678/1, 679/1, 680/1, 682/1, 684/1, 686/1, 688/4, 688/6, 690/1, 581, 642, 650/1, 651/1, 652/1, 653/1, 654/1, 655/1, 666/1, 692/8, 630/3, 628/3, 604/4, 603/1, 602/3, 601/3 w obrębie ew. miasto Ostrów Mazowiecka, wykonanym przez MATPROJEKT Mateusz Jurczyk, ul. Łąkowa 12f, 05-135 Komornica - Projektant: branża drogowa mgr inż. Mateusz Maciej Jurczyk, będącym załącznikiem do decyzji ZRiD nr 7/18 znak: AB.6740.6.6.2018 z dnia 12.06.2018r. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 12. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 19 000.00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-02-12 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach