Przetargi.pl
Budowa drogi od msc. Tumlin-Węgle do msc. Tumlin-Zacisze wraz z przebudową infrastruktury technicznej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2014 -2020

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3001322 , fax. 41 3001373
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3001322, fax. 41 3001373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi od msc. Tumlin-Węgle do msc. Tumlin-Zacisze wraz z przebudową infrastruktury technicznej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2014 -2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: I. Branża drogowa 1.1.budowa drogi klasy D o szerokości jezdni 5,0m, długości 668,48 m ( km ) 0 + 000,00 w msc. Tumlin- Węgle a kończy się w km 0 + 668,48 m na osi drogi powiatowej w msc. Tumlin - Zacisze; 1,.2 budowa drogi klasy L o szerokości jezdni 5,0m, długości 107,45 m (km 0 + 013,45 do km 0 + 120,90) w msc. Tumlin - Zacisze; 1.3.budowa jednostronnego chodnika przyjezdniowego szerokości 1,5m z kostki betonowej koloru czerwonego, pobocza umocnionego i utwardzonego szerokości min 0,75 cm; 1.4. budowa jednostronnego chodnika przyjezdniowego szerokości 1,25 - 1,5, m z kostki betonowej koloru czerwonego, pobocza lewostronnego umocnionego i utwardzonego szerokości 0,75 cm - 1,0 m; 1.5.wykonanie zjazdów szerokości 4,0 -5,0 m na posesje z kostki betonowej koloru szarego, a na pola zjazdy szerokości 5,0 m o nawierzchni z tłucznia, pod projektowanymi zjazdami przepusty z rur betonowych fi 50cm; 1.6.wykonanie zjazdów szerokości 4,0 na posesje z kostki betonowej koloru szarego, a na tereny leśne zjazdy szerokości 4,0 m o nawierzchni bitumicznej, pod projektowanymi zjazdami przepusty z rur betonowych o średnicy fi 50 cm z prefabrykowanymi ściankami czołowymi; 1.7. budowa rowu drogowego - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni drogi i chodnika powierzchniowo poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych w kierunku krawędzi jezdni a następnie do projektowanego ,umocnionego rowu drogowego; 1.8.budowa rowu drogowego - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni drogi i chodników powierzchniowo poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych w kierunku krawędzi jezdni a następnie do projektowanego, umocnionego rowu drogowego; 1.9.budowa przepustów drogowych z rur żelbetowych średnicy fi 50 cm, i 60 cm; 1.10. wycinka drzew i rozbiórka ogrodzeń kolidujących z budową drogi, 1.11. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 1.12 montaż barier sprężystych: - str. lewa w km od 0 + 566,69 do km 0 + 663,15; - str. prawa w km od 0+ 597,73 do km 0 + 66,15; - w km. od 0+ 035,43 do km 0+ 114,95; 1.13.roboty ziemne w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia wykonać ręcznie, z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika użytkownika sieci, w szczególności zalecenie to dotyczy kabli teletechnicznych, kabli energetycznych oraz gazociągu posadowionych stosunkowo płytko. II. Branża gazowa 2.1.przebudowa istniejącej sieci gazowej średniego ciśnienia dn 63 mm PE poza jezdnię projektowanej drogi na gazociąg dn 63 mm PE wraz z przepięciem 2 szt przyłączy, oraz demontaż zbędnego odcinka gazociągu. III. Branża sanitarna - sieć wodociągowa 3.1. przebudowa istniejącego wodociągu fi 90 PVC poza jezdnię projektowanej drogi na wodociąg fi 80 mm żel. Sfer. wraz z przepięciem 1 szt. przyłacza wodociągowego oraz demontaż zbędnego odcinka wodociągu;, IV. Branża elektryczna 4.A. Budowa oświetlenia drogi 4.A.1.demontaż opraw sodowych z istn. słupów linii napowietrznej; 4.A.2.montaż opraw typu LED o mocy 51 W; 4.A.3. podwieszenie przewodu ASXSn 2 x 25 mm2 ; 4.A.4.montaż nowych słupów; V. Branża teletechniczna 5.1. demontaż kolidujących odcinków linii telekomunikacyjnej podziemnej; 5.2. budowa nowej linii kablowej telekomunikacyjnej; VI. Roboty wykończeniowe: 6.1. roboty towarzyszące a) zagospodarowanie terenu urządzeniami małej architektury (ławeczki - 3 szt., kosze na śmieci - 2szt.), b) montaż tablicy informacyjnej o wym. 1,20 m x 1,50 m. - 1 szt., Montaż i wykonanie zgodnie z przedmiarem robót. Uwaga: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załącznikach do SIWZ: a). Projektach wykonawczych; b). Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; c). Przedmiarze robót. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót należ traktować jako element pomocniczy i dodatkowy. d). Wniosku o dofinansowanie inwestycji. (nie stanowiący załącznika do SIWZ) Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nie w opisie należy traktować tak, jakby były ujęte w obu przypadkach. 3.4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przeznaczonym pod roboty budowlane oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót w uzgodnieniu z mieszkańcami celem zapewnienia bezpieczeństwa i przejezdności o każdej porze. 3.6.Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z opinii Zarządców dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych i wodociągów itp. 3.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego oraz wszystkie koszty związane z odbiorami inwestycji. Ponadto Wykonawca wykona na swój koszt inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zrealizowanej infrastruktury, kosztorys powykonawczy oraz kosztorys różnicowy zatwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego, które należy przedstawić przy odbiorze końcowym robót. 3.8.Warunki płatności - Zamawiający przewiduje dokonanie płatności za realizację przedmiotu zamówienia na podstawie 3 faktur (UWAGA !!!! ZŁOŻONYCH W LATACH 2017 -2018 r.!!!!!!!): a) faktura częściowa w wysokości 30% wynagrodzenia należnego Wykonawcy po wykonaniu i odebraniu 50% zakresu rzeczowego inwestycji b) faktura częściowa w wysokości 40% wynagrodzenia należnego Wykonawcy po wykonaniu i odebraniu 80% zakresu rzeczowego inwestycji c) faktura końcowa w wysokości 30% wynagrodzenia należnego Wykonawcy po wykonaniu i odebraniu całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostosuje harmonogram rzeczowo - finansowy do w/w warunków. 3.9. Inne bardzo istotne informacje: a)Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania przetargowego, w przypadku nie uzyskania dofinansowania z programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 z udziałem środków z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. b) Złożenie pierwszej faktury może nastąpić nie wcześniej niż w drugim kwartale 2017 r. !!!!!!!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem Wadium w postępowaniu pn.: Budowa drogi od msc. Tumlin-Wegle do msc. Tumlin-Zacisze wraz z przebudową infrastruktury technicznej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2014 -2020 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) braku możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach