Przetargi.pl
Budowa drogi nr 212025P w miejscowości Starężyn – etap I

Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg

  • Adres: 62110 Damasławek, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 613 611 , fax. 672 613 627
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
    Rynek 8
    62110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 672 613 611, fax. 672 613 627
    REGON: 53316200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi nr 212025P w miejscowości Starężyn – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi nr 212025P w miejscowości Starężyn na odcinku od km 0 + 000 do km 0+121,7. Miejsce realizacji zamówienia: Starężyn, działka ewidencyjna nr 14, 48 obręb Damasławek, Gmina Damasławek, województwo wielkopolskie.Początek projektowanego odcinka budowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych przyjęto na km 0+000 tj. skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 251 Kaliska - Inowrocław. W ramach budowy przewiduje się wykonanie następujących robót: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdów, - zdjęcie warstwy humusu, - korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża, - wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm o gr. 20 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4 cm, - wykonanie nawierzchni drogi o szer. 5,00 m z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, - wykonanie zjazdów gospodarczych z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, - ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, - ułożenie obrzeża betonowego 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (przy zjazdach indywidualnych), - humusowanie i obsianie trawą poboczy i skarp, - oznakowanie poziome i pionowe. Uwaga!! 1. Wykonawca we własnym zakresie opracuje i uzgodni oraz zatwierdzi tymczasowy projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Koszty tych dokumentacji należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót. 2. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację geodezyjno-wykonawczą dla zrealizowanych robót – zgodnie z obowiązującymi przepisami, umożliwiającą naniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków i ewidencji sieci uzbrojenia terenu, oraz kopię mapy powstałej w oparciu o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Koszt tej dokumentacji należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót, które z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1b ppkt 1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. tj. „Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: • kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; • ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach” przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach