Przetargi.pl
Budowa drogi na terenach inwestycyjnych w rejonie ul. Północnej

Miejski Zarząd Dróg Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45512 Opole, ul. Obrońców Stalingradu
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4543767, 4536602 , fax. 77 4536602 w.102
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg Opole
    ul. Obrońców Stalingradu 66
    45512 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4543767, 4536602, fax. 77 4536602 w.102
    REGON: 53054601300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi na terenach inwestycyjnych w rejonie ul. Północnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa drogi na terenach inwestycyjnych w rejonie ul. Północnej. Lokalizacja: Opole, Półwieś - rejon ul. Północnej na działkach nr 9/41 (po podziale 9/48,9/49), 9/19 (po podziale 9/46, 9/47), 9/21, 9/22, 11/8, 12/19, 12/12, 12/9, 11/7, 12/41, 12/40, 12/3, 11/12, 12/38, 12/39, 11/3, 11/13 k.m. 62 obręb Półwieś. W zakres zadania wchodzi wykonanie m.in. następujących robót budowlanych: - budowa drogi o nawierzchni asfaltowej szer. 7 m wraz z placem do zawracania o nawierzchni z kostki betonowej; - likwidacja odcinka rowu; - wykonanie odcinka rowu po nowej trasie; - oczyszczenie i przeprofilowanie istniejącego rowu; - budowa wzdłuż drogi oświetlenia ulicznego – zabudowa 8 szt. nowych stanowisk słupowych z oprawami oraz linii zasilającej kablowej; - usunięcie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało ponadto: – zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej (nadzoru geodezyjnego) w trakcie realizacji robót na zadaniu inwestycyjnym oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych wraz z opracowaniem mapy geodezyjnej powykonawczej i przekazaniem Zamawiającemu przyjętych do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu map geodezyjnych powykonawczych, tj. dostarczenie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnej z wymogami obowiązującego prawa polskiego (w tym: sporządzenie geodezyjnych map powykonawczych w 3 egz. dla każdej z występujących branż oraz szkiców (inwentaryzacji sieci uzbrojenia terenu), sporządzenie mapy powykonawczej w formie elektronicznej, tj. skanowanie mapy do formatu TIFF); „Wykonawca prac geodezyjnych zobligowany jest przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z operatem technicznym z pomiaru, listę utworzonych i zmodyfikowanych w bieżącym zleceniu obiektów, będących treścią baz danych , o których mowa w art. 4 ust. 1a, 1b i 1ba ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz, wykorzystując listę obiektów, wygenerowane pliki danych z roboczej bazy danych, o których mowa w §71 ust. 2 pkt. 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9.11.2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2011r. Nr 263 poz. 1572), w natywnym formacie oprogramowania Geo-Info firmy Systherm w wersji posiadanej przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu. Eksport winien zawierać dane bieżących obiektów wraz z obiektami usuniętymi. Operat techniczny, należy przekazać w formie elektronicznej jako wielostronicowy plik tiff z zastosowaniem kompresji jpeg, zachowując pełną czytelność dokumentów oraz (jeżeli została wykonana) w formie analogowej. W przypadku skanowania dokumentów należy, zależnie od zastosowanych barw na oryginale skanowanego dokumentu, zeskanować dokument jako plik kolorowy, czarnobiały, bądź w odcieniach szarości. Pliki powinny mieć rozdzielczości 300 dpi. Nazwy plików winne być określane wg zasady: a) Początek nazwy poszczególnych plików równoznaczny z numerem zgłoszenia pracy geodezyjnej (np. GiK.6640.1.1111.2015) b) Następny element nazwy pliku występujący po podkreślniku to numer wyróżniający poszczególne dokumenty danego operatu tj.: 1-szkic polowy / zbiór szkiców polowych 2-wykaz współrzędnych / zbiór wykazów współrzędnych 3-protokół / zbiór protokołów 4-opis topograficzny / zbiór opisów topograficznych 5-sprawozdanie techniczne 6-mapa 21-pozostałe dokumenty.” – odtworzenie stałych znaków poziomej osnowy geodezyjnej (w razie potrzeby przeniesione ich w miejsca nie kolidujące z inwestycją), – wprowadzenia niezbędnych zmian ewidencyjnych działek; – wykonywanie na bieżąco badań geotechnicznych zagęszczenia gruntu oraz przekazywanie na bieżąco wyników badań Zamawiającemu; – przeprowadzenie przed przystąpieniem do wycinki oględzin pod kątem występowania gatunków chronionych, tzn. gdy będzie to konieczne zapewnienie nadzoru ornitologicznego, botanicznego (przyrodniczy). W przypadku stwierdzenia możliwości naruszenia zakazów wymienionych w art. 51 i 52 ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 627, ze zm.), przed wykonaniem wycinki należy uzyskać stosowne zezwolenie właściwego organu ochrony środowiska, tj. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu, na realizację czynności zakazanych w stosunku do gatunków chronionych (Wymagania co do zawartości podania na wykonanie powyższych prac reguluje art. 56 ustawy o ochronie przyrody), – w zależności od potrzeby: opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia we właściwym organie zarządzającym ruchem oraz wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (należy uwzględnić zakup, montaż i demontaż oznakowania, a następnie uwzględnić odzysk oznakowania, które pozostaje własnością Wykonawcy robót), – wykonanie planu BIOZ, – zapewnienie nadzoru nad istniejącymi urządzeniami i sieciami podziemnymi i nadziemnymi (na czas prowadzenia robót) poszczególnym ich użytkownikom i dostosowanie się do wymagań zawartych w uzgodnieniach/warunkach z właścicielami infrastruktury występującej na zadaniu oraz ponoszenia ewentualnych kosztów związanych z tym dostosowaniem, – przejęcie przez Wykonawcę wszelkich zobowiązań nałożonych na Zamawiającego (Inwestora) w uzgodnieniach/warunkach właścicieli/użytkowników występującej infrastruktury zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania robót, stanowiące szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1)Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 10.000,00 zł 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 79 1160 2202 0000 0002 1551 6019. w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 5) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Beneficjentem gwarancji jest Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach