Przetargi.pl
„Budowa drogi leśnej „Turówko” w leśnictwie Szkotowo w Nadleśnictwie Nidzica w 2023 r.”

Nadleśnictwo Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Dębowa 2A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 625 28 41 , fax. 89 625 28 79
  • Data zamieszczenia: 2023-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Nidzica
    Dębowa 2A
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 625 28 41, fax. 89 625 28 79
    REGON: 510546371
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-nidzica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi leśnej „Turówko” w leśnictwie Szkotowo w Nadleśnictwie Nidzica w 2023 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na budowie drogi leśnej „Turówko” w Leśnictwie Szkotowo w Nadleśnictwie Nidzica. Szczegółowe określenie zakresu prac zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ, informacjach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wzorze umowy o roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112730-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium wnosi się w jednej z następujących formach:a) Pieniądzub) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na BOŚ SA o/Olsztyn: 90 1540 1072 2001 5071 0710 0001 z dopiskiem „Wadium – Budowa drogi leśnej „objazd miejscowości Dąb” w leśnictwie Kurki w Nadleśnictwie Nidzica w 2023 r.”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;b. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Nidzica;g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt З PZP zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.d) zdolności technicznych i zawodowych:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśliokres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającejzakresem przedmiotowi zamówienia o całkowitej wartości co najmniej 400.000,00 zł. brutto. W przypadku wartościwykonanych robót podanej w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia wymaganego powyżejwarunku udziału w postępowaniu przeliczy te wartości na PLN wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcychogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenieo zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobą,która pełniła będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności drogowej. Zamawiający określając wymogi dla kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnieńbudowlanych wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji iRozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadającewymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa orazodpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz KonfederacjiSzwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane orazustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r.poz. 334). Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie w/w ustawy, uzyskałyuprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakresuprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawąich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacjezawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Zamawiający dokona oceny spełnieniawarunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczeniao spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ.e) potencjału technicznego skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponowałnastępującym sprzętem:równiarką drogową samojezdną – w liczbie 1 sztuka;walcem wibracyjnym samojezdnym – w liczbie 1 sztuka;samochodem samowyładowczym (ładowność minimum 10 ton) – w liczbie 3 sztuk.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach