Przetargi.pl
„Budowa drogi leśnej p.poż. nr 33 w leśnictwie Muszkowice przechodzącej przez oddziały 314, 311"

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-210 Henryków, Polna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 105 033, , fax. 748 105 189
  • Data zamieszczenia: 2019-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków
    Polna 5
    57-210 Henryków, woj. dolnośląskie
    tel. 748 105 033, , fax. 748 105 189
    REGON: 93102392528001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.henrykow.wroclaw.las.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi leśnej p.poż. nr 33 w leśnictwie Muszkowice przechodzącej przez oddziały 314, 311"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi leśnej p.poż. nr 33 w leśnictwie Muszkowice przechodzącej przez oddziały 314, 311. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Na dokumentację projektową składa się: - projekt budowlany, - przedmiar robót. Wchodzące w skład dokumentacji projektowej: projekt budowlany wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Wchodzący w skład dokumentacji projektowej przedmiar robót – stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega przy tym, iż przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, mającym jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu treści zobowiązania Wykonawcy. Obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości 12 100,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art 45 ust. 6 ustawy pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ Oddział w Ząbkowicach Śląskich nr rachunku: 85 2030 0045 1110 0000 0229 6020 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa drogi leśnej p.poż. nr 33 w leśnictwie Muszkowice przechodzącej przez oddziały 314, 311”. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 8 - Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Formularz ofertowy ( z ceną netto i podatkiem VAT) – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy, w celach informacyjnych dla Zamawiającego, w oparciu o załączony przez Zamawiającego przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ z uwzględnieniem postanowień niniejszej SIWZ, w tym pktu 3.1. i 3.6. oraz 3.13. SIWZ – kosztorys winien odzwierciedlać wycenę poszczególnych grup robót (brak kosztorysu ofertowego spowoduje odrzucenie oferty). c) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający o reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. d) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach