Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej Nr 2 w leśnictwie Sucha o dł. 366,68 mb (+składnica) wraz z przebudową mostu na przepust typu HelCor 300cm w km 11+390 rzeki Pierzchnianki

Nadleśnictwo Dobieszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-804 Stromiec, Dobieszynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6195139, 6195379 , fax. 048 6195139, 6195379
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dobieszyn
    Dobieszynek 7
    26-804 Stromiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6195139, 6195379, fax. 048 6195139, 6195379
    REGON: 67008077300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dobieszyn.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej Nr 2 w leśnictwie Sucha o dł. 366,68 mb (+składnica) wraz z przebudową mostu na przepust typu HelCor 300cm w km 11+390 rzeki Pierzchnianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest generalne wykonawstwo w zakresie kompleksowej realizacji zadania polegające na wykonaniu pełnego i kompleksowego zakresu robót budowlanych polegających na „Budowie drogi nr 2 w leśnictwie Sucha o dł. 366,68 mb (+ składnica) wraz z przebudową mostu na przepust typu HelCor Ø300cm w km 11+390 rzeki Pierzchnianki.” oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej. 2. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy, standard jakości ich wykonania oraz właściwości wyrobów budowlanych przedstawia dokumentacja projektowa „Budowy drogi nr 2 w leśnictwie Sucha o dł. 366,68 mb (+ składnica) wraz z przebudową mostu na przepust typu HelCor Ø300cm w km 11+390 rzeki Pierzchnianki.”, sporządzona przez firmę DROPLUS Dariusz Furmańczyk, ul. Milionowa 72/6, 92-334 Łódź i obejmująca: a) Zamienny Projekt zagospodarowania do projektu obejmującego Budowę drogi nr 2 w leśnictwie Sucha o dł. 366,68 mb wraz z przebudową mostu na przepust typu HelCor Ø300cm w km 11+390 rzeki Pierzchnianki oraz projekt budowlany; b) projekt wykonawczy; c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; d) przedmiar robót, który został potraktowany przez strony jako materiał pomocniczy do szczegółowego skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; f) dokumentację dotyczącą wykonanych prac geotechnicznych; g) dokumentację waloryzacji przyrodniczej, które stanowią integralną część niniejszej umowy. 3. Wykonawca wykona przedmiot umowy określony w ust. 1 zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, ostatecznym pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, przepisami prawa i warunkami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami i sztuką budowlaną oraz dokumentacją postępowania przetargowego, gwarantując wysoką jakość i terminowość realizacji. W ramach realizacji przedmiotu umowy należy wykonać również wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót objętych zamówieniem. 4. W ramach przedmiotu umowy strony określają następujące etapy jego realizacji będące przedmiotem odbiorów: a) Jeden odbiór częściowy obejmujący roboty z minimalnym zakresem kwotowym stanowiącym 40% wartości oferty; b) Odbiór końcowy robót - po zakończeniu całości robót budowlanych będących przedmiotem umowy; c) Odbiór końcowy przedmiotu umowy – po zrealizowaniu całego zakresu czynności objętych umową, 5. W sprawach nieuregulowanych w dokumentacji projektowej należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego, dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. 6. Wykonawca oświadcza, że dokładając należytej staranności zapoznał się z dokumentacją opisującą przedmiot umowy, o której mowa w ust. 1, jak również z pozwoleniem na budowę oraz miejscem i otoczeniem terenu realizacji robót budowlanych w zakresie warunkującym ich wykonanie i nie zgłasza w tej spraw[ie żadnych uwag. 7. Wykonawca oświadcza, iż w złożonej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj „Budowy drogi nr 2 w leśnictwie Sucha o dł. 366,68 mb (+ składnica) wraz z przebudową mostu na przepust typu HelCor Ø300cm w km 11+390 rzeki Pierzchnianki.”, zgodnie z projektami (budowlanym i wykonawczym) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8. Dokonane przez Zamawiającego uszczegółowienia i modyfikacje dostarczonej dokumentacji, będące konsekwencją określonych funkcji inwestycji (nie powodujące rozszerzenia przedmiotu zamówienia) oraz obowiązujących przepisów i norm techniczno-budowlanych oraz sztuki budowlanej, nie będą rozumiane jako zmiana przedmiotu umowy. 9. W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji projektowej przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia w ust. 2. 10. Wszystkie roboty wykonane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie z opisem dotyczącym standardów użytych materiałów i technologii ujętych w STWiOR. 11. Do zakresu prac objętych umową należy sporządzenie: a) programu zapewnienia jakości, który winien zawierać: organizacje wykonania robót, sposób ich prowadzenia, organizacje ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, zespoły robocze, ich kwalifikacje i przygotowanie techniczne, osoby odpowiedzialne za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, system (procedura) proponowanej kontroli (wskazanie laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenia badań), opis obsługi geodezyjnej, sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Inspektorowi Nadzoru, wykaz maszyn i urządzeń stosowanych na budowie z ich parametrami technicznymi oraz wyposażenie w mechanizmy do sterowania i urządzenia kontrolno-pomiarowe, rodzaje i ilości środków transportu oraz urządzeń do magazynowania i załadunku materiałów, spoiw, lepiszczy, kruszyw itp., sposób zabezpieczenia i ochrony ładunków przed utratą ich właściwości w czasie transportu, sposób i procedurę pomiarów i badań prowadzonych podczas dostaw materiałów, wytwarzania mieszanek i wykonywania poszczególnych elementów robót, sposób postępowania z materiałami i robotami nie odpowiadającymi wymaganiom. b) harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, na zasadach określonych w §5 ust. 1; c) wykazu podstawowych materiałów i wyrobów budowlanych zastosowanych przy realizacji przedmiotu umowy, który winien w sposób jednoznaczny identyfikować planowane do wbudowania materiały i wyroby budowlane. Mają to być materiały użyte do wykonania warstw konstrukcyjnych, stabilizacji oraz związane z budową obiektów inżynierskich takich jak przepusty, umocnienia itp. 12. Do zakresu przedmiotu umowy należą wszystkie prace i roboty związane z jego realizacją w tym odtworzenie stanu technicznego (z dnia przekazania terenu budowy – po dokonaniu komisyjnych inwentaryzacji), dróg leśnych stanowiących dojazdy do inwestycji (w szczególności drogi Nr DSD 2 na odc. 1,0 km po której będzie prowadzony transport technologiczny materiałów i sprzętu), a także prace i roboty przygotowawcze, podstawowe, zabezpieczające, likwidujące, zakończeniowe, porządkowe. 13. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej: a) wytyczenie obiektów w terenie (w szczególności głównych osi obiektów budowlanych nadziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów projektowanego obiektu, stałych punktów wysokościowych – reperów), b) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą obiektów lub elementów obiektów budowlanych ulegających zakryciu – to jest sporządzenia i przekazania (w tym min. 2 egz. dla Zamawiającego) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Zamawiającemu na dzień odbioru końcowego robót (§4 ust. 8) i po jego akceptacji (w max. terminie 5 dni roboczych), złożenia jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i dostarczenia Zamawiającemu ww. inwentaryzacji po przyjęciu do zasobów PODGiK wraz z plikiem (.shp lub .dxf lub .dwg) na nośniku elektronicznym. c) rozliczenie powierzchni, na której realizowano roboty budowlane wg działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenia zmian wg kategorii użytkowania gruntów (ewidencja LP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 22 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 90 1020 4317 0000 5902 0134 8069 z dopiskiem: „Wadium przetargowe - Budowa drogi leśnej Nr 2 w leśnictwie Sucha o dł. 366,68 mb (+składnica) wraz z przebudową mostu na przepust typu HelCor 300cm w km 11+390 rzeki Pierzchnianki” 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 9.7. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a-e). Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów o których mowa w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a-e) dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie 7 podpunkt 8.1 i 8.2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa punkcie 7 ppkt 8, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w punkcie 7 ppkt 8. Do oferty wykonawca załącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentów a) Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126) dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. b) Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126), inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 16 literze a), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. d) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. e) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. f) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. g) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pobieranych samodzielnie przez Zamawiającego Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. h) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. i) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. j) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. k) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). l) Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium. m) W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach