Gmina Polkowice ogłasza przetarg
- Adres: 59100 Polkowice, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
- Data zamieszczenia: 2018-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
Rynek 1
59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej w Biedrzychowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa zadania: „Budowa drogi gminnej w Biedrzychowej” w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania pn.: „Budowa dróg na terenie gminy Polkowice” (600-60016-6050). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej w Biedrzychowej (projekty budowlane i wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych), uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji i uzgodnień, wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia oraz uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub/i skuteczne złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji. Dokumentacja projektowa ma być opracowana w oparciu o projekt budowlany wykonany przez Zakład Usługowo – Projektowy „WIR”, ul. Wiśniowa 55, 59-300 Lubin, w którym wyszczególniono zakres inwestycji i przewidzianych prac oraz wymogi Zamawiającego z uwzględnieniem aktualnych warunków terenowych oraz uzbrojenia terenu. Prace projektowe oraz roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach określonych umową. W celu ustalenia stanu faktycznego oraz oszacowaniu zakresu prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, co jest niezbędne dla prawidłowego sporządzenia oferty, zaleca się Wykonawcy wizję w terenie. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zadania w kolejności: 1) ETAP I: W zakresie tego etapu jest: a) opracowanie po 5 egzemplarzy projektu budowlanego i wykonawczego dla każdej z branż (zwanego dalej także „projektem” lub „dokumentacją projektową”) wg § 5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, a także w oparciu o uzgodnienia z Zamawiającym b) opracowanie projektów tymczasowej i docelowej organizacji ruchu z zatwierdzeniami – po 2 egz., c) przygotowanie map do celów projektowych, d) opracowanie przedmiarów robót dla projektu budowlanego – po 2 egz. dla każdej branży, e) opracowanie kosztorysów dla projektu budowlanego – po 2 egz. dla każdej branży, f) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiOR– 2 egz., g) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt dla projektu budowlanego: aktualizacji opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie pozwolenia na budowę, h) uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych, i) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego co najmniej czterech konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia wraz z umożliwieniem wnoszenia uwag przez Zamawiającego, j) przekazanie w/w opracowań Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Dokumentacja projektowa w oparciu o środowiska CAD, Microsoft lub Open Office i PDF, przedmiary i kosztorysy - Norma 3.xx, Norma Pro i PDF, pozostałe – PDF. W szczególnych przypadkach dopuszcza się inną formę elektroniczną zaakceptowaną przez Zamawiającego, k) złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację decyzji drogowej, z zastrzeżeniem iż Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wycofać wniosku lub zawiesić postępowania, l) Załączenia do dokumentacji projektowej wykazu opracowań wraz z tymi opracowaniami oraz oświadczenia, że dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, m) oświadczenie dotyczące przeniesienia praw autorskich. 2) ETAP II: Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych, ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych (uzyskanie ostatecznej/go decyzji pozwolenia na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej/potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji projektowej . 3) ETAP III: W zakresie tego etapu jest: a) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego i przekazanie go najpóźniej w terminie do 5 dni od daty protokolarnego przejęcia placu budowy, b) protokolarne przejęcie placu budowy, c) wykonanie robót budowlanych wg opracowanej dokumentacji projektowej i wydanych decyzji administracyjnych i uzgodnień, d) pełnienie nadzoru autorskiego w czasie prowadzonych prac, e) zapewnienie niezbędnych nadzorów np. dendrologicznego, archeologicznego, saperskiego i innych niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia, f) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną(w 3 egz.), g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokumentu równoważnego. Wykonawcy udzielą gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi będzie zgodny z okresem gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości będzie wynosił od 2 do 5 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oddzielnie składa ww. dokument. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin”. Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
Dodano: 2024-04-30 - „Modernizacja i przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład”
Dodano: 2024-04-22 - „Modernizacja dróg na obszarach popegeerowskich na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład”
Dodano: 2024-04-10 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Osła w trasie działek: 598, 599, 601, 602, 604
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 3385D w km 0+000 - 1+760
Dodano: 2024-03-14 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1498D na odcinku Wojciechowo Wielkie – Szczodrów
Dodano: 2024-02-12 - Remont drogi gminnej w miejscowości Strupice.
Dodano: 2024-02-10 - Przebudowa dróg gruntowych w miejscowości Milikowice w Gminie Jaworzyna Śląska - etap II
Dodano: 2024-02-09 - Przebudowa i modernizacja drogi powiatowej nr 3385D w km 0+000 - 1+760
Dodano: 2024-01-23 - Modernizacja ulicy Sportowej w Stroniu Śląskim
Dodano: 2023-12-20