Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Strażacką a ul. Św. Tekli w msc. Promnik, gmina Strawczyn

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Strażacką a ul. Św. Tekli w msc. Promnik, gmina Strawczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Strażacką a ul. Św. Tekli w msc. Promnik o długości 545,78 mb. Roboty obejmują przebudowę istniejącej nawierzchni tłuczniowo - gruntowej o szerokości od 2,70 do 3,50 m poprzez wykonanie nowej podbudowy drogi i nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej wraz z budową dwóch zawrotek. Ponadto wykonane będą roboty towarzyszące: zjazdy, stała organizacja ruchu polegająca na ustawieniu pionowych znaków fluorescencyjnych oraz oświetlenie drogowe hybrydowe w ilości 5 lamp. Budowa drogi gminnej obejmuje parametry: - Łączna długość odcinków drogi objętej budową 545,78mb w tym dwa place do zawracania samochodów gdzie: - odcinek A-B -345,30mb - odcinek C-D -132,29mb w tym plac do zawracania samochodów - odcinek E-F -68,19mb w tym plac do zawracania samochodów - Szerokość jezdni – 5,0m - Szerokość poboczy 2x 0,75m Budowa drogi polegać będzie na: - Wymianie nawierzchni tłuczniowo-gruntowej na jezdnię o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - Jezdnia nowej nawierzchni wykonana będzie z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości łącznej 8cm (warstwa wiążąca 4cm + warstwa ścieralna 4cm) - Podbudowa drogi wykonana z kruszywa łamanego warstwa grubości łącznej 20 cm(warstwa dolna 10cm , warstwa górna 10cm) - Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa gr 15cm - Pobocze z kruszywa łamanego o grubości 15cm Parametry techniczne projektowanej drogi -droga jedno-jezdniowa, dwukierunkowa, dwupasmowa -kategoria drogi: gminna -klasa D „dojazdowa” -prędkość projektowana: 30km/h -nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej -pobocza obustronne, utwardzone kruszywem asfaltowym -spadek poprzeczny jezdni: dwustronny o nachyleniu 2% Za początek projektowanej budowy drogi gminnej pomiędzy ulicą Strażacką a ulicą Św. Tekli w m. Promnik przyjęto granice pasa drogowego ul. Strażackiej km 0+004,67. Koniec projektowanego odcinka to ul. Św. Tekli. W km 0+178,77 na odcinku A-B znajduje się środek skrzyżowania od którego odchodzi odcinek C-D (strona lewa) i odcinek E-F (strona prawa ). Zaprojektowano również zjazdy indywidualne do posesji o następujących parametrach: - jezdnia szerokości 3,5m - przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdów i drogi wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=3m - nawierzchnia z kostki betonowej wibraprasowanej gr. 8cm Konstrukcja jezdni drogi gminnej oraz placów do zawracania: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej o gr.4cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno asfaltowej o gr.4cm - podbudowa w-wa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm - podbudowa w-wa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa o gr. 15 cm Pobocze - z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.15cm W ramach realizacji zadania zostaną również wykonane dwa przejścia dla pieszych z oznakowaniem aktywnym (oznakowanie pionowe na tle fluorescencyjnym oraz poziome). Przed rozpoczęciem prac należy opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem „Wadium – Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Strażacką a ul. Św. Tekli w msc. Promnik Gmina Strawczyn, znak sprawy: ZP.271.1.10.2019”
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, 2) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a 3) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6) dowód wpłaty wadium 7) Wykonawca w rozdziale III pkt 7 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 8) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach