Przetargi.pl
„Budowa drogi gminnej od osiedla Jagiellońskiego wzdłuż ulicy Okrzei w Krasnymstawie”

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi gminnej od osiedla Jagiellońskiego wzdłuż ulicy Okrzei w Krasnymstawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: „Budowa drogi gminnej od osiedla Jagiellońskiego wzdłuż ulicy Okrzei w Krasnymstawie”. Przedmiot zamówienia stanowi budowę drogi publicznej gminnej klasy D (brak numeru drogi) w zakresie od km 0+000 do km 0+740,18 wraz z budową oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, przebudowę linii energetycznych NN i SN-15kV, w zakresie: parametry projektowanej drogi: klasa techniczna drogi – D, obciążenie ruchem – KR1, nośność podłoża – G4; konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna: z AC 11S 50/70 wg WT-2 2014 – część I i WT-2 2016 – Część II gr. 4 cm, warstwa wiążąca: z AC 16W 50/70 wg WT-2 2014 – część I i WT-2 2016 – Część II gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5mm z kruszywem C 90/3 (na powierzchni E2 > 130 MPa) gr. 20 cm, warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym lub gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C 1,5/2 (na powierzchni E2 > 80MPa) gr. 31 cm; konstrukcja nawierzchni chodnika: warstwa ścieralna: kostka brukowa betonowa gr. 6cm, na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 gr. 15cm; konstrukcja nawierzchni zjazdu: warstwa ścieralna: kostka brukowa betonowa gr. 8cm, na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 gr. 20cm, podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa (z węzła betoniarskiego) gr. 10 cm; parametry oświetlenia ulicznego: słupy oświetleniowe w ilości 17 szt.: rurowe stalowe ocynkowane wysięgnikowe o wysokości H=9m (wysięg wysięgnika w=1,5m), oprawy oświetleniowe w ilości 19 szt.: LED o mocy 58W, IP-66, IK-08, klasa ochrony II w obudowie aluminiowej z płaska szybą; parametry kanalizacji deszczowej: kolektor główny z rur litych i kształtek PCV (polichlorek winylu) SN8, o średnicy zewn. 400mm, kanał (sięgacze) z rur litych i kształtek PCV (polichlorek winylu) SN8 oraz SN12, o średnicy zewn. 315 mm, przyłącza do wpustów deszczowych z rur litych PCV (polichlorek winylu) SN8 oraz SN12, o średnicy zewn. 200mm, studnie betonowe o średnicy 1200mm, betonowe wpusty drogowe (uliczne) o średnicy 500mm; oraz między innymi: roboty przygotowawcze w tym należy uwzględnić również wycinkę i karczowanie: drzew i krzewów owocowych (ok. 25 sztuk) oraz pozostałych drzew i krzewów (ok. 6 sztuk w tym dwa skupiska krzewów o powierzchni do 25 m2); roboty ziemne; roboty wykończeniowe w tym obsianie trawą ziemi urodzajnej; wykonanie oznakowania w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; zabezpieczenie na terenie objętym robotami istniejących urządzeń uzbrojenia terenu; roboty przygotowawcze; roboty ziemne - wykopy; roboty montażowe, roboty ziemne - zasypywanie wykopów; roboty towarzyszące; roboty przygotowawcze; roboty towarzyszące w tym: rozebranie nawierzchni, demontaż istniejących rurociągów; odtworzenie nawierzchni; przebudowa kolizji linii kablowych NN i SN; prace uzupełniające opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; pełną obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach Zadania nr 1 określają: Proj. Budowlano-Wykonawczy  branża drogowa, Projekt wariantowej konstrukcji nawierzchni (projekt zamienny), Proj. Budowlano-Wykonawczy  Oświetlenie drogi gminnej, branża elektryczna, Proj. Budowlano-Wykonawczy  Kanalizacja deszczowa, branża sanitarna, Proj. Budowlano-Wykonawczy  Przełożenie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, branża sanitarna, Proj. Budowlano-Wykonawczy  Przebudowa linii energetycznych NN i ŚN-15kV, branża elektryczna, Dokumentacja badań podłoża gruntowego i opinia geotechniczna, Projekt Stałej Organizacji Ruchu, Szczegółowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branża drogowa, kanalizacja deszczowa, sanitarna, elektryczna) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowanie zamienne dotyczące tylko konstrukcji nawierzchni projektowanej ulicy), Decyzja Starosty Krasnostawskiego Nr AB.6740.110.2015 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 10 kwietnia 2015 r., Postanowienie Starosty Krasnostawskiego znak: AB.6740.1042.2015.DG-9 z dnia 11 września 2017 r. oraz Decyzja Wojewody Lubelskiego znak: IF.I.7821z dnia 7 sierpnia 2015 r. Zadanie nr 2: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na osiedlu pomiędzy ulicami: Okrzei, Królowej Sońki, Polewana w Krasnymstawie – Etap II" w tym m.in.: zakres rzeczowy: sieć wodociągowa wraz z armaturą, o parametrach: rury PE 100SDR17 o średnicy 110x6,6 mm około 512,6 m, rury PE100 SDR17 o średnicy 90x5,4 mm około 8,3 m, rury PE100 SDR17 o średnicy 40x2,4 mm około 202,2m, hydrant p.poż. nadziemne z zasuwą fi 80 mm 4 szt., zasuwy z miękkim klinem, długie DN40 mm 36 szt., trójnik COMBI III 2 szt., armatura zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym. Nowo wybudowaną sieć wodociągową należy włączyć do istniejącej sieci wodociągowej poprzez węzły: W1, W, W3. zakres rzeczowy: sieć kanalizacji sanitarnej, o parametrach: rury PVC SN 8 Ø 200 mm około 313,0 m, rury PVC SN8 Ø 160 mm około 114,2 m, studnia rewizyjna betonowa DN 1200 mm 17 szt. Nowo wybudowaną sieć kanalizacji sanitarnej należy włączyć do istniejących studni o rzędnych S1istn. 187,88/185,94 i S2istn. 187,30/185,44. przepompownia PI, o parametrach: ilość ścieków: Q dśr = 15 x 4 osoby x 150 l/os.d = 9 000 l/d, Q dmax = 9 000 l/d x 1,3 = 11 700 l/d, Q hmax = 11 700 l/d x 1,6/ 24 x 3600 = 0,22 l/s przyjęto 0,3 l/s, rzędna terenu przy przepompowni 187,90 m n.p.m., rzędna dna rurociągu wlotowego do przepompowni 185,33 m n.p.m., średnica rurociągu grawitacyjnego PCV 200 mm, rzędna odbiornika ścieków (wylot rurociągu tłocznego) 185,80 m n.p.m., rzędna zaniżenia/przewyższenia rurociągu tłocznego brak, ilość napływających ścieków 0,3 l/s, długość rurociągu tłocznego PE110 90x5,4 mm 74,0 m, oraz między innymi: pełną obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach Zadania nr 2 określają: Projekt budowlany (kategoria obiektu budowlanego XXVI; sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej), Specyfikacja Techniczna Wykonawstwa i Odbioru Robót Budowalnych, Decyzja Starosty Krasnostawskiego Nr AB.6740.284.2019 z dnia 22 lipca 2019 r. w sprawie zatwierdzenia projektu budowalnego i udzielenia pozwolenia na budowę dla zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na osiedlu pomiędzy ulicami: Okrzei, Królowej Sońki, Polewana w Krasnymstawie – Etap II” na działkach ozn. nr ewid. 1400/2, 1400/4, 1404/4, 1405/2, 1405/5, 1406/4, 1406/6, 1406/9, 1406/11, 1407/2, 1407/4, 1408/2, 1409/9, 1410/2, 1411/3, 1412/19, 1451/2, 1451/4 położonych w Krasnymstawie, obręb 0001 Krasnystaw Miasto, jednostka ewidencyjna 060601_1 Krasnystaw, powiat krasnostawski, województwo lubelskie. Warunki techniczne wydane przez PGK Sp. z o.o. Krasnystaw. Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót. Trasę przejazdu pojazdów w celu przewozu materiałów należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami dróg przed rozpoczęciem robót. 6. Załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. 7. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty). 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SIWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: Kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres realizacji zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia oświadczenia o spełnienia wymogu określonego w pkt. 7 ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonuje czynności określone w pkt 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust 1 pkt 1) lit k) wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 75.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy Pzp okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. W zakresie dotyczącym podwykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1 dotyczące tych podmiotów. 4. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 4.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 4.2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4.3. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. 4.4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach