Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej Nr 106850L - ulicy Lędzian w Lublinie na odcinku od ul. Wołynian w kierunku ul. Sobótki wraz z budową oświetlenia drogowego i sieci kanalizacji deszczowej, oraz przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej, kolidujących z projektowaną inwestycją drogową, z wyłączeniem fragmentu robót drogowych na długości 16 m od strony ul. Sobótki oraz przykanalików wraz z wpustami ulicznymi szt. 2 odprowadzającymi wody opadowe z wybudowanego fragmentu drogi, wykonanymi przy budowie ul. Goplan

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej Nr 106850L - ulicy Lędzian w Lublinie na odcinku od ul. Wołynian w kierunku ul. Sobótki wraz z budową oświetlenia drogowego i sieci kanalizacji deszczowej, oraz przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej, kolidujących z projektowaną inwestycją drogową, z wyłączeniem fragmentu robót drogowych na długości 16 m od strony ul. Sobótki oraz przykanalików wraz z wpustami ulicznymi szt. 2 odprowadzającymi wody opadowe z wybudowanego fragmentu drogi, wykonanymi przy budowie ul. Goplan
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę drogi, w tym: 1.1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 1.2. roboty ziemne, 1.3. ułożenie krawężników, 1.4. ułożenie obrzeży, 1.5. wykonanie podbudowy pod jezdnię, chodniki i zjazdy, 1.6. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, 1.7. wykonanie nawierzchni z tłucznia, 1.8. wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, 1.9. wykonanie palisady betonowej, 1.10. zieleń drogowa, 1.11. wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2. Budowę sieci kanalizacji deszczowej, w tym: 2.1. roboty przygotowawcze, 2.2. roboty ziemne, 2.3. roboty instalacyjne, 2.4. roboty związane z dostosowaniem nadziemnych elementów uzbrojenia sieci sanitarnych do projektowanej nawierzchni, 2.5. wykonanie monitoringu kanalizacji deszczowej zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci. 3. Budowę oświetlenia drogowego, w tym: 3.1. roboty ziemne, 3.2. układanie kabli, 3.3. montaż słupów oświetleniowych, 3.4. montaż opraw. 4. Przebudowę sieci energetycznych, 5. Przebudowę sieci teletechnicznych, 6. Uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 7. Prowadzenie dziennika budowy, 8. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.)  w wersji papierowej  w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 9. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, 10. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 11. Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach