Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce

Miasto Zielonka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, Lipowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zielonka
    Lipowa 5
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    REGON: 013269730
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce. W ramach zadania przewiduje się m. in.:1) sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji umowy, 2) roboty rozbiórkowe, 3) budowę nawierzchni jezdni, 4) przebudowę / budowę istniejących zjazdów, 5) budowę chodników, 6) budowę sieci kanalizacji deszczowej, przykanalików kanalizacji deszczowej, studni, 7) budowę oświetlenia ulicznego, 8) budowę kanału technologicznego, 9) przebudowa i budowa sieci nn i śn (w zakresie demontażu), 10) wycinkę drzew i krzewów, 11) przesadzenia drzew i krzewów, 12) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 13) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę JPPC Polska Sp. z o.o. (załącznik nr 8 do SWZ) : - w branży drogowej, - w branży sanitarnej, - w branży elektrycznej, - w branży telekomunikacyjnej, - w branży gazowej, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA I:Zamawiający informuje, że na terenie Osiedla Poligon, przy drodze objętej zadaniem inwestycyjnym, znajduje się Miejskie Przedszkole nr 5 w Zielonce i w związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby umożliwić dojazd do placówki edukacyjnej.UWAGA II: Zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ma na celu zwiększenie skali inwestycji publicznych przez bezzwrotne dofinansowanie inwestycji realizowanych przez JST. Program realizowany jest poprzez promesy inwestycyjne udzielane przez BGK: Program inwestycji strategicznych oraz Uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Uchwała nr 87/2022 Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2022 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustanowienie Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Zadanie jest dofinansowane w wysokości 30,77% wartości Inwestycji. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z Regulaminem naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienie Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych: Program Inwestycji Strategicznych dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28864.Jednocześnie Zamawiający, z uwagi na sposób realizacji zamówienia ustalił następujące zasady zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy: a) 5% wynagrodzenia Wykonawcy zostanie przekazana w formie zaliczki po upływie 40 dni od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy, b) ……. % wynagrodzenia, określonego w § 8 ust. 1 umowy, po wykonaniu wszystkich robót budowlanych, objętych przedmiotem umowy, potwierdzonym bezusterkowym protokołem odbioru robót budowlanych, c) …… % wynagrodzenia, określonego w § 8 ust. 1 umowy, odpowiadającego wysokości dofinansowania, o którym mowa w § 8 ust. 4 umowy, po zakończeniu realizacji umowy, potwierdzonej bezusterkowym protokołem odbioru końcowego inwestycji. Zapłata zaliczki, o której mowa w § 8 ust. 7 lit. a) umowy nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej, którą Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu po upływie 40 dni od wprowadzenia na teren budowy. Zasady płatności zostały określone w § 8 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. 4. Załączone do SWZ przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia planowanych prac. 6. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: pracownicy fizyczni i operatorzy sprzętu budowlanego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). 7. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określony w § 15 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.4.Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 2.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót drogowych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 500 mb każda z nich wraz z budową lub przebudową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej. Zamawiający nie precyzuje długości kanalizacji deszczowej lub sanitarnej. 1) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. 2) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego. 2.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: • osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, • osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, • osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, • osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.Dopuszcza się odpowiadające powyższym uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 1) Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.4) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. IV.2.4 niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli: 3.1. w przypadku określonym w pkt. IV.2.4.1 warunek oceniany będzie łącznie, co oznacza prawo do wykazania przez każdego z członków konsorcjum po co najmniej jednej wykonanej robocie budowlanej, przy czym każde z wykazanych zamówień musi odpowiadać zakresowi zamówienia opisanego w warunku udziału w postępowaniu, 3.2. w przypadku określonym w pkt. IV.2.4.2 warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jedenz Wykonawców będzie dysponował osobami wskazanymi powyżej w specyfikacji lub Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach