Przetargi.pl
„Budowa drogi gminnej 2KDD w m. Brzostek i cz. m. Zawadka Brzostecka” dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2023

GMINA BRZOSTEK ogłasza przetarg

  • Adres: 39-230 Brzostek, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZOSTEK
    ul. Rynek 1
    39-230 Brzostek, woj. podkarpackie
    REGON: 851661085
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi gminnej 2KDD w m. Brzostek i cz. m. Zawadka Brzostecka” dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (w trybie zaprojektuj i wybuduj) robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa drogi gminnej 2KDD w m. Brzostek i cz. m. Zawadka Brzostecka” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2023 r.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (w trybie zaprojektuj i wybuduj) drogi zapewniającej spójność komunikacyjną polegającą na budowie drogi o parametrach klasy technicznej D z jezdnia o szerokości 5,5 m (na łukach zastosowano wymagane poszerzenia) i łącznej długości ok. 892 mb polegające w szczególności na: - budowie jezdni drogi odpowiadających funkcji drogi klasy D;- budowie ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości użytkowej 3 m po stronie lewej z betonowej kostki brukowej;- budowie 6 skrzyżowań;- budowie oświetlenia – lampy uliczne LED;- budowie kanału technologicznego;- przebudowie/budowie/likwidacji odwodnienia;- przebudowie/zabezpieczeniu kolidującego uzbrojenia terenu;- wyznaczeniu przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów;- pełnobranżowej dokumentacji projektowej (w oparciu o wytyczne inwestora i obowiązujące przepisy prawa) wymaganej do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;- wykonanie innych koniecznych elementów niezbędnych do funkcjonowania obiektu.;3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja;2) pełną obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze);3) wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;4) dopełnienie wszelkich obowiązków, nakazów i zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych;5) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.;6) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy;7) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót8) zakup i montaż tablic informacyjnych – zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych (https://rzeszow.uw.gov.pl/wp-content/uploads/2020/12/Obowiazki-informacyjne-wytyczne.pdf)9) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia10) zaprojektowanie i wykonanie dowiązania drogi gminnej 2KDD do drogi DG106109R w postaci skrzyżowania zgodnego z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, w szczególności ustawą o drogach publicznych (wraz z aktami wykonawczymi),11) zaprojektowanie i wykonanie zjazdów z drogi gminnej 2KDD do działek sąsiadujących z projektowaną drogą zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą o drogach publicznych.UWAGA: Przez cały okres realizacji prac należy zapewnić dojazd do obiektów i budynków mieszkalnych zlokalizowanych bezpośrednio przy prowadzonej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach