Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej z chodnikiem w ramach zadania pn. Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie dla potrzeb oddziałów przedszkolnych

Szkoła Podstawowa w Wojnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Wojnowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0525870566, 5225870566 , fax. 525870566
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Wojnowie
    Wojnowo 1A
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0525870566, 5225870566, fax. 525870566
    REGON: 00115764300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnowo.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej z chodnikiem w ramach zadania pn. Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie dla potrzeb oddziałów przedszkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa drogi dojazdowej z chodnikiem w ramach zadania pn. Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie dla potrzeb oddziałów przedszkolnych”, Gmina Sicienko, województwo Kujawsko-Pomorskie, działki nr 49/24 i 50 obręb Wojnowo. Obszar oddziaływania drogi nie wykracza poza działki objęte zakresem projektu tj. działka nr 49/24 i 50 obręb Wojnowo. Droga przebiega przez tereny infrastruktury szkolnej. Na drodze występuje tylko ruch wewnętrzny o bardzo małym natężeniu. W otoczeniu drogi występuje następujące uzbrojenie techniczne: - sieć wodociągowa, - sieć kanalizacji sanitarnej, - sieć gazowa, - kable energetyczne. Poziom wody gruntowej występuje poniżej poziomu projektowanych robót drogowych. Do głębokości 2 m nie stwierdzono wód gruntowych. Planowana budowa obejmuje wykonanie nawierzchni drogi o szerokości 4,0 m, wykonanie nawierzchni placu, wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m, wykonanie skarp, wykonanie odcinkami zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu. Odwodnienie drogi pozostanie tak jak dotychczas w sposób niezorganizowany, powierzchniowo na pobocze i skarpy oraz bezpośrednio na przyległy teren. Trasa i zakres zaprojektowanego ciągu drogowego pokrywa się z dotychczasowym jego przebiegiem. 1) Zakres zadania obejmuje: a) wykonanie nawierzchni jezdni z kruszywa niezwiązanego - 326 m2, b) wykonanie utwardzenia placu z kruszywa niezwiązanego - 193 m2, c) wykonanie chodnika z brukowej kostki betonowej - 226 m2, d) umocnienie skarp, humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych - 131 m2, 2) Prace budowlane należy wykonać z zachowaniem następującej kolejności robót: e) wykonanie robót pomiarowych, f) wykonanie robót rozbiórkowych i usunięcie humusu, g) wykonanie robót ziemnych, h) ustawienie krawężnika, i) wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę, pod chodnik, j) wykonanie nawierzchni chodnika z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm, k) wykonanie warstwy odsączającej grubości 20 cm o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę, pod jezdnię i plac, l) wykonanie nawierzchni jezdni i placu z mieszanki kruszywa niezwiązanego grubości 15 cm, m) plantowanie terenów zielonych, humusowanie, obsianie trawą. Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg 2. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. W ramach inwentaryzacji powykonawczej należało będzie sporządzić również zestawienie długości wybudowanej drogi. Sporządzona inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 14 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 7. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 1 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 bez dodatkowego wezwania każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach