Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Mańkowice

Gmina Łambinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 48-316 Łambinowice, ul. Tadeusza Zawadzkiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 311 300 , fax. 774 311 301
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łambinowice
    ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
    48-316 Łambinowice, woj. opolskie
    tel. 774 311 300, fax. 774 311 301
    REGON: 53141284600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.lambinowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Mańkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie budowy drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Mańkowice o łącznej długości 473,0 mb. Powyższa droga stanowi dojazd do gruntów rolnych i działek we wsi Mańkowice. Aktualnie droga jest wykonana z nawierzchni szutrowej utwardzonej kamieniem z licznymi wybojami. Teren w otoczeniu drogi stanowią pola uprawne i łąki. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii, mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno-użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy. Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na tereny pól, a następnie do rowów melioracyjnych. W km 0+214 pod drogą występuje istniejący przepust betonowy o średnicy 800mm. Przepust jest w złym stanie technicznym i wymaga wymiany. W pasie drogowym od km 0+240 do km 0+400 po prawej stronie występują krzaki samosiejki. Po przeciwnej stronie biegnie rów melioracyjny. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna się od istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1605 0. Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego i należy ją wykonać o szerokości zmiennej od 2,75m do 4,0m (zgodnie z planem zagospodarowania) wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. Podstawowe parametry techniczne: - klasa drogi – wewnętrzna dojazdowa - kategoria ruchu – KR1 - szerokość jezdni – od 2,50 do 4,0m - długość odcinka – 473,00m - spadki poprzeczne jezdni – 2,0% - szerokość poboczy z kamienia – 0,50m - spadki poprzeczne pobocza – 6,0% - rodzaj nawierzchni jezdni – beton asfaltowy Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Prudnik Filia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001 tytułem: „wadium – Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Mańkowice.” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie, powinien być dołączony do oferty jako odrębny załącznik, umożliwiający łatwe oddzielenie go od pozostałych dokumentów ofertowych lub osobno przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Dokument winien zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, być właściwie podpisany, w którym podane są okoliczności, w jakich wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Zwrot wadium, zatrzymanie wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie precyzuje się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy z Wykonawców musi dołączyć: 1. Formularz oferty(załącznik nr 1) do SIWZ, 2. Oświadczenia wstępne- załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz kopia dokumentu wpięta trwale z ofertą, a oryginał dołączony do oferty luzem), 4. Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów -załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru; 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi przedstawić: 1.Kserokopię uprawnień wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby osób wskazanych w wykazie osób (załącznik nr 7 SIWZ); 2. Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. kosztorys sporządzony w formie szczegółowej, wskazujący wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5. Listę pracowników wykonujących czynności fizyczne zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji niniejszej umowy. Lista winna określać w szczególności:Imię i nazwisko pracownika i zakres wykonywanych czynności oraz podstawę do dysponowania. 6. Oświadczenie oraz zanonimizowane dokumenty tj. potwierdzenie opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne dotyczące listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie wykonywanego przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach