Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Klucz

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2016-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Klucz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie m. Klucz. Inwestycja dotyczy drogi gminnej Gminy Ujazd, stanowiącej dojazd do gruntów rolnych, nie posiadającej statusu drogi publicznej. Początek przeznaczonego do budowy odcinka drogi gminnej - km 0+000 umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 105745O ul. Wiejska w Kluczu w odległości 25.50m od krawędzi jej jezdni, a kończy się w km 0+935. Przewiduje się wykonanie nawierzchni drogi z nowych płyt drogowych żelbetowych gr. 12 cm na dł.935,0m . - szerokość jezdni 2,5m dł. 935,0m - mijanka w km 0+247,5-0+258 szer.1,0m i dł.10,5m - pobocza - 2x min.0,2m - 0,5m Prace obejmują: - Roboty rozbiórkowe - mechaniczne cięcie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. 5,00 cm . - Roboty rozbiórkowe - mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. 5,00 cm na powierzchni jezdni drogi gminnej w km 0+000 - 0+025 . - Roboty rozbiórkowe - mechaniczne rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej o gr. 10,00 cm na powierzchni jezdni drogi gminnej w km 0+000 - 0+025 . - Mechaniczne wykonanie pogłębienia koryta pod warstwy konstrukcyjne o głębokości 45,00 cm na powierzchni jezdni drogi gminnej w km 0+000 - 0+025 . - Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne o głębokości ~ 60,00 cm na powierzchni jezdni drogi gminnej w km 0+025 - 0+935 . - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni jezdni drogi gminnej w km 0+000 - 0+935 . - Wykonanie warstwy odcinającej z materiału wodoprzepuszczalnego np. pospółki o grubości warstwy po zagęszczeniu 30,00 cm na całej powierzchni robót . - Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia bazaltowego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0,00 - 63,00 mm lub frakcji 16,00 - 50,00 mm i o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm na całej powierzchni robót . - Nawierzchnia z nowych żelbetowych płyt drogowych PD 150x100x12 , grubości 12,00 cm , ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3,00 cm z wypełnieniem spoin mieszanką cementowo-piaskową . - Zakotwienie płyt drogowych dyblami giętymi , stalowymi ? 16 mm , o długości 2 x 80,00 cm, umieszczanymi w otworach montażowych płyt - w jednym przekroju poprzecznym co 9-tej płyty poziomej . - Wykonanie rowków pod ławy betonowe z oporem o wym. 32,00x24,00 cm dla krawężników ułożonych na płask - zjazdy . - Wykonanie ław fundamentowych betonowych z oporem o wym. 32,00x15,00 cm pod krawężniki na płask. - Ułożenie na płask krawężników betonowych 15x22x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej - zjazdy . - Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne o głębokości 15,00 cm na powierzchni zjazdów i poboczy utwardzonych . - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni zjazdów i poboczy utwardzonych . - Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych i zaworu przyłącza wodociągowego . - Wykonanie utwardzenia poboczy i zjazdów warstwą kamienia łamanego bazaltowego frakcji 0,00 - 31,5 mm o szerokości 0,25 - 0,50 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm . - Formowanie poboczy z gruntu rodzimego / humusu / , wraz z profilowaniem i zagęszczaniem - gr. warstwy ~ 2,00 cm . - Roboty wykończeniowe - wywóz nadmiaru ziemi , humusu oraz materiałów z rozbiórki . Zaprojektowano: Zgodnie z normatywem parametry techniczne na odcinku w km 0+000 - 0+935 wynoszą: - przekrój poprzeczny jezdni : zerowy , na prostych odcinkach , jednostronny o spadku ~1,0 % , na łukach poziomych , - szerokość jezdni - 2,50 m , - szerokość jezdni z mijanką - 3,50 m - długości mijanki - 10,50 m , - pobocza - 2 x min. 0,20 m - 0,50 m , o spadkach 4,0 % , - korona drogi - 3,50 m , - szybkość projektowa - 30 km/h , - nawierzchnia z żelbetowych płyt drogowych grubości 12,00 cm . 1. Wykonanie konstrukcji nawierzchni w km 0+000 - 0+935 : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na całej długości przebudowywanego odcinka drogi /według PN-88/B-044881 , BN-77/8931-2/. - warstwa odsączająca z materiału wodoprzepuszczalnego o grubości 30,00 cm po zagęszczeniu . - podbudowa jednowarstwowa z kruszywa łamanego bazaltowego o frakcji : 0,0 - 63,00 mm , o łącznej grubości 15,00 cm po zagęszczeniu . - nawierzchnia z nowych żelbetowych płyt drogowych PD 150x100x12 , grubości 12,00 cm , ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3,00 cm z wypełnieniem spoin mieszanką cementowo-piaskową . 2. Sposób zakotwienia żelbetowych płyt drogowych PD 150x100x12 : -dyble gięte /kotwy/ stalowe ? 16 mm , o długości 2x80,00 cm , umieszczane w otworach montażowych płyt - w jednym przekroju poprzecznym co 9-tej płyty poziomej. 3. Wykonanie konstrukcji poboczy utwardzonych : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne według PN-88/B-044881 , BN-77/8931-12 . -nawierzchnia z kruszywa łamanego bazaltowego 0,0 - 31,5 mm o grubości 15,0 cm po zagęszczeniu . 4. Parametry konstrukcyjne i techniczne zjazdów : - ułożenie na ławie betonowej z oporem /beton C-15/20/ krawężników betonowych najazdowych 15x22x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3,00 cm , ułożonych na płask z dowiązanie do niwelety nawierzchni jezdni . - utwardzenie wjazdów na długości ułożonych krawężników i szerokości pasa rogowego nastąpi poprzez ułożenie kruszywa łamanego bazaltowego 0,0 - 31,5 mm o grubości 15,0 cm po zagęszczeniu Powierzchniowe odwodnienie drogi zapewnia się dzięki zaprojektowaniu odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych , tak aby wody opadowe odprowadzane były na pobocza gruntowe zlokalizowane w pasie drogowym drogi gminnej . Zestawienie powierzchni: - długość drogi 935,00 m - jezdnia z nowych płyt drogowych żelbetowych 2.337,50 m2 - zjazdy i pobocza utwardzone z tłucznia kamiennego 935,00 m2 - krawężniki betonowe na zjazdach (165,00 m) 36,30 m2 - przewiduje się następujące ilości mas ziemnych do przemieszczenia : wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni - 1.402,50 m3 , wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne pobocza utwardzonego i zjazdów - 140,25 m3 ilość ziemi potrzebna do wbudowania w pobocza - 9,35 m3 , 1.402,50 m3 + 140,25 m3 - 9,35 m3 = 1.533,40 m3 Wykonanie zadania obejmuje ponadto: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i oznakowanie budowy wraz z kosztami z tym związanymi. f) Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. g) Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku po uprzedniej akceptacji inwestora. h) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. i) Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia oraz przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na składowisku. Szczegółowy zakres robót, w tym również robót przygotowawczych i rozbiórkowych określa także przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który stanowi formę pomocniczą do wyszacowania ceny ofertowej. Dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowią odpowiednio załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12 700,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy siedemset złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 2016-05-25 do godz. 11:00 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy Nr konta 24 8907 1021 2003 0006 3470 0004 ; o zachowaniu terminu wniesienia wadium decyduje dzień i godzina uznania kwotą wadium rachunku bankowego Zamawiającego; z dopiskiem wadium w postępowaniu na zad.:Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Klucz, (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - zapis fakultatywny). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. -Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujazd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach