Przetargi.pl
Budowa drogi do hydroforni w Leszczynach i odcinka w stronę cmentarza oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolami 2KDD, 3KDD i 5KDD

GMINA GÓRNO ogłasza przetarg

  • Adres: 26-008 Górno, Łysicka 13
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GÓRNO
    Łysicka 13
    26-008 Górno, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010079
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi do hydroforni w Leszczynach i odcinka w stronę cmentarza oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolami 2KDD, 3KDD i 5KDD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi do hydroforni w Leszczynach i odcinka w stronę cmentarza oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolami 2KDD, 3KDD i 5KDD.1.1. Zadanie 1 - Budowa drogi gminnej do hydroforni w Leszczynach1.1.1. Parametry techniczne drogi.· klasa techniczna drogi gminnej: D (gminna),· kategoria ruchu KR2,· prędkość projektowa Vp=30km/h,· szerokość jezdni 5,00m,· szerokość pasa ruchu 2,50m,· pochylenie poprzeczne jezdni 2,00% (spadek jednostronny),· szerokość pobocza 0,75m,· szerokość opaski gruntowej 0,75m.1.1.2. Opis zakresu robót.Początek kilometrażu drogi gminnej przyjęto w osi drogi powiatowej nr 0316T Cedzyna-Leszczyny w km 0+000, natomiast koniec w km 0+335,10. Droga gminna na całej długości posiada szerokość 5,00m. Obramowanie nawierzchni jezdni drogi gminnej przewidziano z krawężnika wyniesionego 12cm ponad nawierzchnię jezdni drogi gminnej, 4cm w miejscach projektowanych zjazdów do posesji. Spadek drogi gminnej jednostronny o wartości 2,00%. Projektowane spadki podłużne osi jezdni projektowanej drogi gminnej mieszczą się w granicach od 0,50% do 6,00%. Wartości łuków pionowych mieszczą się w granicach od 300,00m do 1 500,00 m, natomiast wartość łuków poziomych mieści się w granicach od 15,00m do 300,00m. Wzdłuż drogi gminnej zaprojektowane zostało obustronne pobocze o szerokości 0,75m. Spadek poprzeczny poboczy zaprojektowano o wartości 6,00%.Na początkowym odcinku drogi gminnej, od km około 0+018,10 do km około 0+111,40 przewidziano miejsca parkingowe prostopadłe do drogi gminnej. Miejsca parkingowe posiadają wymiary2,50x5,00m, miejsca dla osób niepełnosprawnych 3,60x5,00m. Spadek poprzeczny miejsc parkingowych 2,00% w stronę nawierzchni jezdni drogi gminnej. Spadek podłużny miejsc parkingowych zgodny ze spadkiem podłużnym drogi gminnej.W km około 0+125,22 oraz w km około 0+140,72 przewidziano dostęp do projektowanego parkingu dla samochodów osobowych. Na parkingu przewidziano 27 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych, w tym 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych. Miejsca parkingowe posiadają wymiary2,50x5,00m, miejsca dla osób niepełnosprawnych 3,60x5,00m.Do istniejących nieruchomości w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanej drogi gminnej zaprojektowano zjazdy indywidualne o szerokości jezdni od 3,50m do 4,00m. Połączenie krawędzi zjazdów z krawędzią jezdni drogi gminnej przewidziano za pomocą skosów n:m gdzie n, m =1,50 m.Zaprojektowano poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni drogi powiatowej 0316T do szerokości 5,00m w rejonie tarczy skrzyżowania. Na włączeniu projektowanej drogi gminnej do drogi powiatowej nr 0316T zastosowano łuki o wartości promienia R=6,00m. Na długości poszerzenia jezdni drogi powiatowej przewidziano pobocze z kruszywa o szerokości 0,75m. Spadek poprzeczny poboczy zaprojektowano o wartości 6,00%.1.1.3. Bilans projektowanych powierzchni i długości:· odtworzenie nawierzchni drogi powiatowej 66m2· poszerzenie drogi powiatowej 62m2· jezdnia drogi gminnej i placu do zawracania 2 030m2· miejsca parkingowe 1 072m2· zjazdy 342m2· pobocza 653m2· zieleń 1 425m2· obrzeże 248mb· krawężnik 1046mb.1.2. Zadanie 2 - Budowa drogi w m. Leszczyny oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 5.KDD w formule zaprojektuj i wybuduj1.2.1. Na przedmiot zamówienia składa się opracowanie dokumentacji projektowa, dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Leszczyny oznaczonej na miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 5.KDD położonej na działce o nr ewid. 240/1 i kończyć się będzie przy działce o nr ewid. 817/7 wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej oraz dokumentacja projektowa oświetlenia tej drogi.Budowa drogi w województwie świętokrzyskim, powiat kielecki, gmina Górno w miejscowości Leszczyny oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 5.KDD od drogi gminnej prowadzącej na cmentarz w Leszczynach położonej na działce o nr ewid. 240/1 i kończyć się będzie przy działce o nr ewid. 817/7 o dł. ok. 800 m.1.2.2. Części składowe zadania:- droga jednojezdniowa, dwupasowa,- zjazdy do poszczególnych pól, posesji i dróg gruntowych,- budowa parkingu na działce nr eid. 240/1 o wielkości ok 340 m2 przy cmentarzu- przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,- uzyskanie decyzji wraz ze sporządzeniem raportu oddziaływania na środowisko,- pobocza,- kanalizacja deszczowa,- kanał technologiczny lub uzyskanie odstępstwa od jego budowy,- regulacja wysokościowa uzbrojenia terenu,- oznakowanie pionowe i poziome,- opracowanie projektu usunięcia kolizji projektowanej drogi z istniejącą infrastrukturą oraz uzgodnienia z gestorami sieci,- przebudowa istniejących sieci uzbrojenia terenu,- uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej,- wykonanie dokumentacja projektowej oświetlenia nowo projektowanej drogi.1.2.3. Wykaz zasadniczych robót przewidzianych do wykonania zadania. Wykonawca w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego i przedstawionej ceny oferty jest zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje administracyjne i zezwolenia na wykonywanie robót budowlanych (gdy okażą się konieczne) oraz zbudować i oddać do użytku infrastrukturę drogową w zakresie określonym w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz- wykonanie prac projektowych związanych z budową i infrastruktury drogowej, - wyręby drzew i karczowanie krzaków, - rozbiórki elementów zagospodarowania pasa drogowego: m.in. nawierzchni zjazdów, przepusty, rozbiórki elementów kolidującego uzbrojenia, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia: linii energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnych, - wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu, - budowę drogi o nawierzchni asfaltowej z kanalizacją deszczową, - budowa kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstwa od jego budowy,- przebudowa sieci kolidujących z projektowaną drogą, - budowa przepustów drogowych, - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych ostatecznych decyzji administracyjnych, zgód, pozwoleń i innych dokumentów pozwalających na wykonanie robót budowlanych, - wykonanie nowego oznakowania poziomego w zakresie inwestycji, - uzupełnienie i utwardzenie poboczy. - wykonanie skrzyżowania z drogą gminną prowadzącą na cmentarz w Leszczynach 1.2.4. Elementy dokumentacji projektowej: • dokumentacja niezbędna do nabycia nieruchomości pod inwestycję, która powinna zawierać: • mapę zbiorczą projektu podziału nieruchomości, • wykaz zbiorczy zmian gruntowych, • wykazy i mapy synchronizacyjne, • wypisy z ewidencji gruntów, • aktualne wypisy z ksiąg wieczystych, • inne dokumenty potwierdzające własność nieruchomości, • dokumentację geodezyjno – prawną (mapy z projektem podziału nieruchomości) do przejęcia od osób prywatnych nowo wydzielonych działek wraz z decyzjami zatwierdzającymi podział działek, • sporządzenie operatów wodno-prawnych oraz uzyskanie decyzji pozwoleń wodno-prawnych na wykonanie urządzeń wodnych (rozbudowa, przebudowa, budowa) oraz odprowadzenie wód, • wykonanie Projektów Budowlanych, Projektów Wykonawczych, • uzyskanie wszelkich innych decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do opracowania Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego, • uzyskanie aktualnej numerycznej mapy do celów projektowych w formie elektronicznej i papierowej w skali 1:500, • wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, • wykonanie kopii elektronicznej opracowanej dokumentacji projektowej (w wersjach edytowalnych kompatybilne z formatem dwg oraz nieedytowalnych – pliki .pdf), • projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu, budowa urządzeń, bezpieczeństwa ruchu, dla całej drogi należy opracować i wdrożyć kompletny projekt stałej organizacji ruchu uwzględniający oznakowanie: poziome i pionowe, • projekt budowy kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstwa od jego budowy,• projekt wykonania oświetlenia ulicznego w pasie drogowym,• przedmiary, kosztorysy i specyfikacje, • szczegółową inwentaryzację zadrzewienia wraz z planem wyrębu, • budowa odwodnienia pasa drogowego, • budowa, przebudowa lub rozbudowa przepustów, • przygotowanie inwentaryzacji stanu istniejącego, • projekt rozbiórki, • przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą (o ile zajdzie taka potrzeba), • wykonanie oświetlenia drogi,• składowymi procesu projektowania w ramach obowiązków Wykonawcy jest również uzyskanie materiałów wyjściowych do projektowania, takich jak np.: wypisy i wyrysy z MPZP, wypisy z ewidencji gruntów, • warunki techniczne o poszczególnych zarządców sieciami, 1.2.5. Główne założenia projektowe. Parametry techniczne: • klasa drogi - D, • długość drogi: 0,800 km • prędkość projektowa poza terenem zabudowanym - Vp=30 i 40km/h, • prędkość projektowa w terenie zabudowanym - Vp=30km/h, • kategoria ruchu - KR2, • ilość jezdni - 1, • ilość pasów ruchu - 2, • szerokość pasa ruchu – 2,5 m• szerokość pobocza - 0,75m• odwodnienie pasa drogowego – kanalizacja deszczowa• szerokości zjazdów – 5 m.1.2.6. Etapowanie realizacji przedmiotu umowy:1.2.6.1 Etap – 1 - dokumentacja techniczna w skład, której będzie wchodzić:...1.2.6.2. Etap – 2 - roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112730-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wkluczeniom, o których mowa w rozdziale VI SWZ2. spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej:- 1 robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, remontem, bieżącym remontem lub modernizacją dróg w systemie zaprojektuj i wybuduj o wartości min. 2 000 000,00 zł bruttolub- 1 robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, remontem, bieżącym remontem lub modernizacją dróg oraz co najmniej jedną dokumentację projektową obejmującą swym zakresem o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto- Do pozycji wykazu odnoszących się do robót budowlanych związanych z budową, przebudową, remontem, bieżącym remontem lub modernizacją dróg należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b) Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję Kierownika budowy oraz posiadającą minimum 2 - letnie doświadczenie (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami w specjalności drogowej- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej, której to osobie zamierza powierzyć funkcję Kierownika robót elektrycznych,- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej, której to osobie zamierza powierzyć funkcję Kierownika robót sanitarnych,- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, której to osobie zamierza powierzyć funkcję Kierownika robót telekomunikacyjnych.- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej pełniącej funkcję projektanta,- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:a) telekomunikacyjnych,b) wodociągowych i kanalizacyjnych,c) elektrycznychpełniących funkcję członków zespołu projektowego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach