Przetargi.pl
Budowa dróg w miejscowościach: Chudoba dz. Nr 81 km. 3 – etap I, Chudoba dz. Nr 73 km. 2 – etap I, Jasienie – etap II

Gmina Lasowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 46282 Lasowice Wielkie, Lasowice Wielkie
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 175 470 , fax. 774 175 491
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lasowice Wielkie
    Lasowice Wielkie
    46282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie
    tel. 774 175 470, fax. 774 175 491
    REGON: 53141302400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasowicewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg w miejscowościach: Chudoba dz. Nr 81 km. 3 – etap I, Chudoba dz. Nr 73 km. 2 – etap I, Jasienie – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na budowie dróg: - dojazdowej do gruntów rolnych w m. Chudoba dz. Nr 81 km. 3 etap I – odcinek o długości 130 mb; - dojazdowej do gruntów rolnych w m. Chudoba dz. Nr 73 km. 2 etap I – odcinek o długości 317,80 mb; - dojazdowej do gruntów rolnych w m. Jasienie etap II – odcinek o długości 122,25 mb. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z poniżej opisanych części: Część I zamówienia – budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Chudoba dz. Nr 81 km. 3 – etap I – odcinek o długości 130 mb. Część I zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi, w tym: - roboty pomiarowe wraz z wyniesieniem osi jezdni, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni: a) warstwa odcinająca z piasku, b) podbudowa z kruszywa łamanego, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca AC16 W 50/70; warstwa ścieralna AC11 S 50/70) - utwardzenie pobocza, - wykonanie zjazdów do posesji, - odwodnienie powierzchniowo na nieutwardzony pas drogowy (zieleni). Część II zamówienia – budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Chudoba dz. Nr 73 km. 2 – etap I – odcinek o długości 317, 80 mb. Część II zamówienia obejmuje wykonanie drogi, w tym: - roboty pomiarowe wraz z wyniesieniem osi jezdni, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni: a) warstwa odcinająca z piasku, b) podbudowa z kruszywa łamanego, - remont przepustu Ø 400 (wymiana rur), - wykonanie zjazdów do posesji i na drogi gruntowe, - odwodnienie powierzchniowo na nieutwardzony pas drogowy (zieleni) oraz do istniejącego rowu przydrożnego. Część III zamówienia – budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Jasienie etap II – odcinek o długości 122,25 mb. Część III zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi, w tym: - roboty pomiarowe wraz z wyniesieniem osi jezdni, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni, a) podbudowa z kruszywa łamanego, b) nawierzchnia z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca AC16 W 50/70, warstwa ścieralna AC11 S 50/70) - utwardzenie pobocza, - wykonanie zjazdów do posesji, - odwodnienie powierzchniowo na nieutwardzony pas drogowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki do SIWZ (projekty budowlano wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacje z badań podłoża gruntowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości odpowiednio: dla części I zamówienia 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), dla części II zamówienia 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), dla części III zamówienia 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym O/Namysłów nr rachunku 08 8890 1053 0000 1094 2007 0003 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.4.2017 na: część (I , II, III)* zamówienia”. *wpisać odpowiednio 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Oferta musi zawierać: 1) kosztorys ofertowy, 2) wymagane pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 3) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach