GMINA OPOCZNO ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Staromiejska 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44/7860137
- Data zamieszczenia: 2023-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA OPOCZNO
ul. Staromiejska 6
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 44/7860137
REGON: 590648379 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg na osiedlu znajdującym się na terenie byłego PGR Januszewice - gm. Opoczno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa dróg na osiedlu znajdującym się na terenie byłego PGR Januszewice- gm. Opoczno”5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Usługi w zakresie projektowania, tj. opracowanie dokumentacji, która winna obejmować:a) budowę nawierzchni jezdni z kostki betonowej z obramowaniem z krawężników betonowych;b) przebudowę istniejących zjazdów;c) budowę chodnika;d) wykonanie oznakowania pionowego;e) usunięcie kolizji z istniejącymi mediami;f) wykonanie oświetlenia ulicznego; 2) Wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem:a) rozebranie istniejących warstw;b) wykonanie podbudowy nawierzchni zjazdów;c) wykonanie budowy chodnika wraz z krawężnikami i obrzeżami;d) wykonanie przebudowy zjazdów;e) wykonanie warstw z kostki betonowej;f) regulację pionową istniejącej infrastruktury.5.2.1 Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje: 1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z PFU ( załącznik nr 1 do SWZ) w tym m.in.:1.1.Opracowanie dokumentacji geodezyjnej, 1.2.Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, 1.3.Uzyskanie wymaganych prawem niezbędnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego,1.4.Uzyskanie wymaganych prawem warunków na budowę nowego oraz zabezpieczenie i przebudowę istniejącego uzbrojenia,2) Dostarczenie Dokumentacji Projektowej w wersji pisemnej i elektronicznej na którą składają się:1.1. opracowanie wstępne ( 1 kpl),1.2. projekty budowlane (w zakresie wszystkich branż - 5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf, 1.3. projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich branż - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf, 1.4. projekty podziału nieruchomości (6 egz.) w wersji papierowej,1.5. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.) w wersji papierowej+ (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),1.6. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),1.7. przedmiary robót (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,1.8. projekt organizacji ruchu na czas budowy – (5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.)w wersji elektronicznej,1.9. projekt docelowej organizacji ruchu –(5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)w wersji elektronicznej.Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia.3) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU (załącznik nr 1 do umowy),4) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej(ZRID), zgodnie z obowiązującymi przepisami,5) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,6) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania.5.2.2. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę opisany jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 25.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).25.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 299).25.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 8992 0000 0033 1931 2000 0400 Bank Spółdzielczyw Opocznie 26-300 Opoczno, dla podmiotów zagranicznych, kod swift: GBWCPLPPnr iban: PL 29 8992 0000 0033 1931 2000 0400z adnotacją:Wadium – znak sprawy ZP.271.3.2023Budowa dróg na osiedlu znajdującym się na terenie byłego PGR Januszewice – gm. Opoczno25.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.25.5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.25.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 25.2. ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.25.7. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem następujących przypadków:1) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje o wadium znajdują się w Rozdziale 25 SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Cześć I, Część II, Cześć III, Część IV, Część V)
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Sadkowice - sołectwo Kaleń
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Sadkowice – ETAP III
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dmosin
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-04-23 - Podniesienie standardu technicznego dróg w obszarze Związku Powiatowo-Gminnego Ziemi Łaskiej
Dodano: 2024-03-28 - „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Osiny”
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-27 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Bieliki w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi leśnej nr 66 w leśnictwie Borki
Dodano: 2024-03-17