Przetargi.pl
Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Gizałki

Gmina Gizałki ogłasza przetarg

  • Adres: 63308 Gizałki, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 411 517 , fax. 627 411 195
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gizałki
    ul. Kaliska 28
    63308 Gizałki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 411 517, fax. 627 411 195
    REGON: 25085511000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.gizalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Gizałki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dwa zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Budowa drogi gminnej nr 632027P Wierzchy – Kolonia Ostrowska – Świerczyna obejmuje budowę drogi na odcinku 690,00 m w tym wykonanie: - jezdni o szerokości 4,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego; - 2 mijanek o szerokości 1,50 m o nawierzchni z betonu asfaltowego; - poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego; Zadanie nr 2 - Budowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Świerczyna obejmuje budowę drogi na odcinku 263,00 m w tym wykonanie: - jezdni o szerokości 4,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego; - 1 mijanki o szerokości 1,50 m o nawierzchni z betonu asfaltowego; - poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego; 9) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne podczas wykonywania: robót ziemnych, nawierzchni z betonu asfaltowego, prac porządkowych na budowie były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w lit. a), uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały we Wzorze Umowy (załącznik nr 10 do SIWZ - § 4 ust. 3, § 10).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości: 1) 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100) na zadanie nr 1 - Budowa drogi gminnej nr 632027P Wierzchy – Kolonia Ostrowska – Świerczyna. 2) 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) na zadanie nr 2 - Budowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Świerczyna. Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części (zadania), której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. b)dowód wniesienia/wpłacenia wadium. c)oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. d)oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. e) kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej. f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp - dokumenty określone w pkt 6.6 i 8.10 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach