Gmina Miejska Lubań ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 6464400 , fax. 75 6464405
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubań
ul. 7 Dywizji 14 14
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 75 6464400, fax. 75 6464405
REGON: 23082138000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg dojazdowych do garaży Osiedle Piast w Lubaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa dróg dojazdowych do garaży - Osiedle Piast w Lubaniu. Remontowane drogi dojazdowe do garaży znajdują się na terenie działki nr 10/240 Am-6 w Lubaniu. W chwili obecnej remontowane drogi posiadają różne rodzaje nawierzchni - tłuczeń kamienny a w części są to nawierzchnie gruntowe. Istniejące nawierzchnie są nierówne, wymyte przez spływające wody opadowe o znacznym stopniu degradacji. Teren wymaga zagospodarowania z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników drogi i zjazdów. Zakres opracowania. a) konstrukcja podłoża Dane techniczne. - Powierzchnia drogi -POLBRUK kolor szary - 1661,00 m2 - Szerokość korony drogi - 4,0 m - Spadek podłużny drogi - 1,5%, 2,0 %, 3,5% Opis projektowanych rozwiązań. Dokumentacja przewiduje remont nawierzchni przy garażach na Osiedlu Piast w Lubaniu. Trasa remontowanych odcinków zaczyna się od zjazdów z istniejącego dojazdu do ogródków działkowych. W związku z modernizacją nawierzchni projektuje się rozbiórkę istn. nawierzchni drogi i ułożenie nowej nawierzchni. Zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej typu POLBRUK gr. 8cm. Z uwagi na zróżnicowany poziom posadzek garaży nawierzchnię należy wykonać z zachowaniem istniejącej niwelety terenu aby podczas intensywnych opadów nie powodować zalewania garaży spływającą nawierzchnią wodą. Podjazdy do garaży zostaną wykonane indywidualnie - projektowana jest jedynie droga dojazdowa. Dodatkowo planuje się wykonanie odwodnienia liniowego w połowie długości dróg dojazdowych. Wody opadowe zostaną zagospodarowane na działce będącej własnością Gminy Miejskiej Lubań. Planowana inwestycja jest zgodna z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Miasta Lubań. Konstrukcja nawierzchni jezdni: - Kostka betonowa gr. 8 cm typu POLBRUK - Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm - Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - Obrzeża betonowe 8x30 posadowić na podsypce cementowo-piaskowej gr. 8cm. Uwaga, w przypadku stwierdzenia podczas robót ziemnych wystąpienia gruntów wysadzi nowych lub wątpliwych należy dodatkowo zastosować warstwę odsączającą z kruszywa naturalnego żwirowo -piaskowego. Roboty ziemne Roboty ziemne prowadzone w miejscu istn. drogi, będą polegały na wykonaniu korytowania na całej powierzchni drogi. Odwodnienie. Z uwagi na długość odwadnianych odcinków dróg podzielono je na dwie części. Odwodnienie niżej położonej części parkingu powierzchniowe z zachowaniem naturalnego spadku. Wyżej położone odcinki dróg zostaną odwodnione powierzchniowo z zachowaniem istniejącego spadku terenu do koryt odwadniających liniowych umieszczonych w połowie odwadnianego odcinka. Odwodnienie liniowe wykonać z koryt odwadniających polimerobetonowych systemowych z elementów wg rys. D2. Klasa obciążeniowa elementów c250. Dla kanalizacji rury ?300 układać w wykopie na podsypce piaskowej gr. 15-20 cm. Przy przejściu rurą przez istn. ścianę studzienki zast. tuleję przejściową. Uwagi końcowe. Drogi należy wykonać zgodnie z niniejszym opracowaniem i obowiązującymi przepisami-normami. W przypadku stwierdzenia na budowie innych warunków niż przyjęto w projekcie powiadomić projektanta. Materiały wbudowane powinny posiadać aktualne atesty. 2. Szczegółowy zakres do wykonania został zawarty w dokumentacji do zgłoszenia robót budowlanych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki nr 5 i 6 do siwz. 3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych w zakresie: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych) z tolerancją ? 5%, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane, hydrauliczne, charakterystyki liniowe) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej, c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 4. Dokumentacja techniczna jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 5 sierpnia 2016 r. do godz. 11:30.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miastoluban.pl/Article/id,10439.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27