Przetargi.pl
Budowa drenażu przy budynku Żłobka Miejskiego nr 2 wraz z siedzibą Ośrodka Rodzinnej Pieczy Zastępczej zlokalizowanego przy ul. Kleeberga 3 w Płocku.

"Inwestycje Miejskie" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 364 19 66 , fax. 24 364 19 60
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Inwestycje Miejskie" Sp. z o.o.
    ul. Bielska 9/11
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 364 19 66, fax. 24 364 19 60
    REGON: 14214986400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestycjemiejskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drenażu przy budynku Żłobka Miejskiego nr 2 wraz z siedzibą Ośrodka Rodzinnej Pieczy Zastępczej zlokalizowanego przy ul. Kleeberga 3 w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie prac związanych z budową drenażu opaskowego oraz usunięcie skutków zawilgocenia w piwnicy budynku przy ul. Kleeberga 3 w Płocku w ramach zadania pn.: „Budowa drenażu przy budynku Żłobka Miejskiego nr 2 wraz z siedzibą Ośrodka Rodzinnej Pieczy Zastępczej zlokalizowanego przy ul. Kleeberga 3 w Płocku”. Z uwagi na występujący problem z napływem wód gruntowych do części podpiwniczonej budynku należy wybudować drenaż opaskowy z rur PP o średnicy 160. Całkowita długość drenażu wynosi ok. 177 m. Na trasie drenażu należy wykonać przepompownię wód drenażowych o średnicy 1200 wyposażoną w dwie pompy zatapialne zgodnie z parametrami zawartymi w dokumentacji technicznej. Wody gruntowe z drenażu należy odprowadzić do istniejącej studni rewizyjnej na kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na działce Zamawiającego. Zakres prac obejmuje również odtworzenie w obrębie prowadzenia inwestycji, wszystkich istniejących elementów infrastruktury zewnętrznej wraz z terenami zielonymi oraz usunięcie skutków zawilgocenia w części podpiwniczonej budynku. Zakres prac związany z usunięciem skutków zawilgoceń obejmuje prace naprawcze zawilgoconych ścian i podszybia windy. W przypadku ścian należy wykonać osuszenie i skucie zawilgoconych powierzchni, odgrzybienie i odsolenie, wykonanie tynków wodoszczelnych i malowanie. W przypadku podszybia windy należy wykonać osuszenie zawilgoceń, uzupełnienie występujących ubytków, odgrzybienie i odsolenie oraz zabezpieczenie ścian i podłoża podszybia izolacją wodoszczelną oraz usunięcie rdzy z elementów stalowych podszybia wraz z ich zabezpieczeniem antykorozyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium –jeżeli jest w formie innej niż pieniężna. 2. Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy – Załącznik Nr 4. 5. Wykaz doświadczenia zawodowego kierownika budowy – Załącznik Nr 5. 6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych wymienionych w ofercie - Załącznik 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach