Przetargi.pl
Budowa Domu Ludowego we wsi Dąbrowa Bolesławiecka

Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 221 , fax. 757 351 783
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
    ul. Teatralna
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 221, fax. 757 351 783
    REGON: 53373600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Domu Ludowego we wsi Dąbrowa Bolesławiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Domu Ludowego we wsi Dąbrowa Bolesławiecka wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej, instalacji ogrzewania, instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z zagospodarowaniem terenów zewnętrznych, wykonaniem przyłączy zewnętrznych oraz z usunięciem kolizji z siecią energetyczną napowietrzną w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 1.1. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 1.1.1 Budowa budynku Domu Ludowego • Powierzchnia użytkowa 538,71 m2, • Powierzchnia zabudowy 619,34 m2, • Kubatura 3 621,68 m3, • Wysokość do kalenicy 10,96 m, Liczba pomieszczeń 19. 1.1.2 Przygotowanie terenu pod budowę budynku (roboty porządkowe, roboty pomiarowe, itp.). 1.1.3 Wykonanie wykopów pod fundamenty przyszłego budynku. 1.1.4 Wykonanie ław i ścian fundamentowych budynku. 1.1.5 Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych. 1.1.6 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku. 1.1.7 Montaż więźby dachowej (wiązary kratowe). 1.1.8 Wykonanie ocieplenia oraz pokrycia dachowego. 1.1.9 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku. 1.1.10 Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynkowanie, malowanie, tynk żywiczny, podłogi z płytek, podłogi z paneli, licowanie ścian płytkami, itp.). 1.1.11 Wykonanie sceny na sali głównej (konstrukcja, wykonanie paneli podłogowych). 1.1.12 Wykonanie instalacji oraz montaż elementów wyposażenia instalacyjnego klimatyzacji i wentylacji w budynku. 1.1.13 Wykonanie i montaż pozostałych elementów instalacyjnych w budynku (instalacje sanitarne oraz elektryczne). 1.1.14 Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych budynku. 1.1.15 Wykonanie tynków zewnętrznych na elewacji budynku. 1.1.16 Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego zgodnie z uzgodnieniami. 1.1.17 Wykonanie przyłącza wodociągowego zgodnie z uzgodnieniami. 1.1.18 Wykonanie przyłącza elektrycznego. 1.1.19 Zagospodarowanie terenów zewnętrznych (wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wykonanie terenów zielonych). 1.1.20 Wykonanie nawierzchni asfaltowych. 1.1.21 Wykonanie oświetlenia zewnętrznego. 1.1.22 Usunięcie kolizji zgodnie z projektem (uzgodnienie projektu nr TD/OJG/OME/2018-08-28/0000001). 1.1.23 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy PLN 00/100) na okres związania ofertą. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017r. poz. 1089). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej: 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” - Załącznik nr 1 - i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto i netto za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. 2) Termin wykonania (nie później niż 31.07.2020r.) 3) Okres gwarancji jakości (min. 60 miesięcy). 4) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić, 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI pkt. 1 SIWZ jako Załączniki nr 2 i 3 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Załącznik nr 7. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach