Przetargi.pl
Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Radziejowie.

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85092 Bydgoszcz, ul. Leona Wyczółkowskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 415 261 , fax. 523 415 781
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy
    ul. Leona Wyczółkowskiego 22
    85092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 415 261, fax. 523 415 781
    REGON: 1251326200511
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl , zakładka: zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Radziejowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Radziejowie” w zakresie opisanym w niniejszym dokumencie. 2. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na terenie działki budowlanej nr 849/3, o powierzchni 0,1547 ha położonej w Obrębie 0001 w Radziejowie, przy ul. 1-go Maja. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja obejmująca: Załącznik nr 1 do SIWZ – Projekt budowlany Załącznik nr 2 do SIWZ – Projekt wykonawczy (tom I – VIII) Załącznik nr 3 do SIWZ – Przedmiary/nakłady robót (tom I-VII) Załącznik nr 4 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tom I-VII) Załącznik nr 6 do SIWZ – Pozwolenie na budowę nr 275/2017, wydane przez Starostę Radziejowskiego w dniu 12.12.2017 r. Załącznik nr 7 do SIWZ – Wzór umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami umowy. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa w §6 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 6. Wymóg powyższy nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót oraz innych osób, które wykonują czynności nie polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 7. Wymóg określony w ust. 5 dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. 8. Umowy o podwykonawstwo zawierane przez Wykonawcę celem realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych i usług muszą zawierać stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5. 9. W trakcie realizacji umowy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Wykonawca oraz podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zobowiązani będą do przedkładania wykazu osób zatrudnionych i tych, którzy będą zatrudnieni, na podstawie umowy o pracę, wykonujących roboty budowlane i usługi. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowania sankcji opisanych w Załączniku nr 7 do SIWZ – wzór umowy. 11. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ – wzór umowy. 12. Przedmiot zamówienia dotyczy potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 13. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Działka budowlana nr 849/3, położona w Obrębie 0001 w Radziejowie. 14. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia z wyjątkiem wyposażenia (w tym meble) określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ Przedmiary/nakłady robót (tom IV - Wyposażenie budynków) oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ Projekt wykonawczy (tom V – Wyposażenie wnętrz) na okres co najmniej 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót, chyba że gwarancja udzielona przez producenta lub dostawcę jest dłuższa. W takim przypadku obowiązuje gwarancja producenta lub dostawcy. Na wyposażenie opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ Przedmiary/nakłady robót (tom IV - Wyposażenie budynków) oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ Projekt wykonawczy (tom V – Wyposażenie wnętrz) Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29 marca 2018 r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 12 1130 1075 0002 6127 2690 0001, z dopiskiem: „Wadium – przetarg nieograniczony nr 0200.OP.261.3.2.2018 Budowa PT KRUS w Radziejowie”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji (poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6) podpis upoważnionego przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela. 9. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty w pkt. 16 (Załącznik nr 5 do SIWZ). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagania co do spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Oferty – zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 3) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach