Przetargi.pl
Budowa czterech kompleksów Otwartych Stref Aktywności

Gmina Warlubie ogłasza przetarg

  • Adres: 86160 Warlubie, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 326 040 , fax. 523 326 054
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warlubie
    ul. Dworcowa 15
    86160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 326 040, fax. 523 326 054
    REGON: 9235108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa czterech kompleksów Otwartych Stref Aktywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa czterech kompleksów Otwartych Stref Aktywności w Gminie Warlubie”. 3.2 Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie 4 Otwartych Stref Aktywności w Gminie Warlubie: 1. Kompleks OSA przy OSP w Warlubiu - wariant podstawowy na dz. 175/2 obręb Warlubie, będzie składał się z: 2. Kompleks OSA przy Szkole Podstawowej w Warlubiu - wariant rozszerzony na dz. 263/1; 269/12; 269/14 obręb Warlubie, będzie składał się z: 3. Kompleks OSA przy Świetlicy Wiejskiej w Bąkowie - wariant podstawowy na dz. 61/1 obręb Bąkowo, będzie składał się z: 4. Kompleks OSA przy Świetlicy Wiejskiej - Dom Seniora w Płochocinie - wariant podstawowy na dz. 32/18 obręb Płochocin, będzie składał się z: Każdy z 4 obiektów będzie składał się z: siłowni plenerowej wyposażonej w urządzeń do ćwiczeń zainstalowanych na podłożu trawiastym, strefy relaksu wyposażonej w stół do tenisa oraz stół betonowy do piłkarzyków zamontowany na podłożu trawiastym. Każda z Otwartych Stref Aktywności będzie wyposażona w ławki (4 szt.), kosze na śmieci ( 1 szt.) oraz stojak na rowery. Ponadto zostanie wykonane nasadzenie zieleni i trawniki. Zgodnie z załączoną dokumentacją do SIWZ. Wszystkie urządzenia sportowe stanowiące wyposażenie Otwartej Strefy Aktywności muszą być fabrycznie nowe, wykonane z trwałych i bezpiecznych materiałów oraz posiadać aktualne atesty, certyfikaty tj. certyfikat na znak bezpieczeństwa B, certyfikat zgodności z PN-EN 16630: 2015-06 wydane przez zewnętrzne jednostki certyfikujące. Z dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że dane urządzenie jest objęte certyfikatem. 3.3 Zakres prac do wykonania ujęty jest w dokumentacji projektowej ( zał. nr 3), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 2), które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego i stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót (zał. nr 1), które służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej a opisami robót w załączonych przedmiarach , podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa. Jeżeli w SIWZ lub innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. 3.4 Uwarunkowania dotyczące wykonania robót: 1) Roboty będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) Zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz załącznikami ( w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) Roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową 4) Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie stanowiły one zagrożenia dla osób postronnych 5) W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 3.5 Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) Zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) Zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) Po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) Przygotuje dokumentację do odbioru końcowego 6) Przeprowadzi likwidację placu budowy 3.6 Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł. ( słownie: sześć tysięcy złotych ) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczy w Nowem – Oddział w Warlubiu: 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002 z nazwą zadania i numerem sprawy.. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach