Przetargi.pl
Budowa cmentarza komunalnego w formule partnerstwa publiczno-prywatnego na terenie Miasta Gorlice

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 551 252 , fax. 183 551 212
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 551 252, fax. 183 551 212
    REGON: 491893204
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa cmentarza komunalnego w formule partnerstwa publiczno-prywatnego na terenie Miasta Gorlice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa przy ul. Dukielskiej w Gorlicach cmentarza komunalnego wraz z budową domu przedpogrzebowego i dostawą wyposażenia, budowa dróg i parkingów na terenie cmentarza, instalacji, sieci sanitarnych i elektrycznych oraz zagospodarowanie terenu cmentarza m.in. poprzez wykonanie prac ogrodniczych, a następnie utrzymanie techniczne nowo powstałej infrastruktury (dalej „Projekt” lub „Przedsięwzięcie”). Zakres planowanych prac zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do ogłoszenia. Zakres ten oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia może zostać doprecyzowany w trakcie dialogu konkurencyjnego. Projekt realizowany będzie w oparciu o umowę o partnerstwie publiczno-prywatnym, zakładającą podział zadań i ryzyk pomiędzy stronami. W ramach wspólnej realizacji Projektu, Partner Prywatny zobowiązany będzie do sfinansowania, wykonania oraz utrzymania technicznego infrastruktury. Podmiot Publiczny udostępni z kolei nieruchomości oraz dokumentację projektową na potrzeby realizacji Projektu. Przewiduje się, że wynagrodzenie Partnera Prywatnego stanowić będzie opłata uiszczana przez Podmiot Publiczny w postaci tzw. opłaty za dostępność. Ostateczna struktura wynagrodzenia zostanie ustalona w toku dialogu konkurencyjnego. Planowany czas trwania umowy to około 15 lat. Ostateczny przedmiot zamówienia, rozwiązania techniczne, okres obowiązywania umowy, szczegółowy podział zadań i ryzyk oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: „SIWZ”) na podstawie ustaleń poczynionych w toku dialogu konkurencyjnego oraz analizy rozwiązań proponowanych przez Partnerów Prywatnych. Podmiot Publiczny oczekuje, że w trakcie dialogu Partnerzy w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, zaproponują optymalne rozwiązania służące realizacji Projektu w sposób najbardziej efektywny oraz ustalą wspólnie z Podmiotem Publicznym optymalny podział zadań i ryzyk związanych z Przedsięwzięciem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego zakres rzeczowy robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: projektantów, kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostaną określone we wzorze umowy opracowanym po etapie dialogu. Powyższe wymagania określą w szczególności: 1. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, 2. uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dopuszczony do dialogu konkurencyjnego, na etapie składania ofert będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wniesienie wadium wymagane będzie tylko od Wykonawców zaproszonych do składania ofert, po zakończeniu dialogu konkurencyjnego. Warunki dotyczące formy i sposobu wniesienia wadium, a także zwrotu wadium określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego www.gorlice.pl do którego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w formie pisemnej oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do ogłoszenia dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego www.gorlice.pl , b) Wykonawca spełnia kryteria selekcji - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do ogłoszenia dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego www.gorlice.pl, c) Wykonawca oraz podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do ogłoszenia dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego www.gorlice.pl . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument lub dokumenty te, określają w szczególności - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) pełnomocnictwo. W przypadku, gdy Wykonawcę lub podmiot o którym mowa w art. 22a ustawy reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub tego podmiotu. Wykonawcy występujący wspólnie (w rozumieniu art. 23 ustawy) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 60d ust. 1 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do ogłoszenia dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego www.gorlice.pl. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach