Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Fabrycznej w Czarnej Białostockiej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Fabrycznej w Czarnej Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ciągu pieszo-rowerowego drogi powiatowej Nr 2303B – ul. Fabryczna w Czarnej Białostockiej ze zjazdami, z budową i przebudową infrastruktury technicznej, z elementami towarzyszącymi tj. zjazdami i skrzyżowaniami, miejscami postojowymi, odwodnieniem oraz przebudową istniejącego przepustu na rzece Czapielówka/Jurczycha z konstrukcji z blach falistych o przekroju B=4,53m, H=3,97m, realizowana na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.14.2017 z dnia 23.05.2017 r., zmieniona decyzją AR.6740.3.35.2017 z dnia 07.08.2017 r. na działkach nr geod. 1072/1, 1072, 109/2, 1594/2, 1587, 229/28, 229/10, 229/25, 230/7, 231/23, 231/25, 1583/1, 1583/10, 231/27, 1586 obręb Czarna Białostocka. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Fabrycznej w Czarnej Białostockiej wraz z przebudową przepustu. Zadanie nr 2: Wykonanie zjazdów i skrzyżowań wraz z budową miejsc postojowych. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. Zadanie nr 1 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Fabrycznej w Czarnej Białostockiej wraz z przebudową przepustu, polegające na wykonaniu ciągu pieszo-rowerowego: nawierzchni ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 – 2,5 m oraz miejscowo ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,5 – 4,0 m, o łącznej długości 2.500,55 m. Nawierzchnia ścieżki rowerowej z bezfazowej kostki brukowej grubości 8 cm, koloru grafitowego. Chodniki wykonać z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm, koloru szarego. Obramowanie obrzeżem betonowym 20/6 i 30/8 oraz krawężnikiem 20/22 i 20/30 na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. Zakres zadania obejmuje również przebudowę istniejącego przepustu na rzece Czapielówka/ Jurczycha w zakresie umożliwiającym poprowadzenie ścieżki rowerowej nad obiektem. Skrzyżowanie w km 0+902,60 wykonać z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm, koloru szarego i uszczelnieniem ww. dowiązania od strony betonu asfaltowego. A. roboty branży drogowej w postaci: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - usunięcie drzew i krzewów oraz karp ( Uwaga: wycinkę drzew na działkach należących do Skarbu Państwa będących w zarządzie Lasów Państwowych prowadzi Nadleśnictwo Czarna Białostocka) - mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grub. w-wy 0,20 cm. - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - rozebranie nawierzchni z betonu, - rozebranie chodników z płyt betonowych, - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży betonowych, - rozebranie ścieków z elementów betonowych, - rozebranie słupków do znaków drogowych, - zdjęcie tarcz znaków drogowych, - mechaniczne wykonanie wykopów, - plantowanie powierzchni skarp, dna i korony wykopów, - formowanie i zagęszczanie nasypów, - regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych, - założenie rur osłonowych i rur osłonowych dwudzielnych, - regulacja pionowa zasuw wodociągowych, - regulacja pionowa studni kanalizacji deszczowej, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (gr. 10 cm, 15 cm), - nawierzchnia z kostki kamiennej gr. 9/11 cm po zagęszczeniu, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - humusowanie z obsianiem skarp przy gr. humusu do 5 cm, - umocnienie skarp brukowcem na podsypce, - wykonanie ścieku korytkowego, - ułożenie przepustów pod zjazdami o średnicy 40 cm, - oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi – linie na skrzyżowaniach i przejściach, - oznakowanie pionowe w postaci znaków drogowych, - przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków, - wykonanie poręczy ochronnych U-12-a typu segmentowego, - ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm oraz 20x22 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm. B. przebudowa przepustu - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - ręczne i mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu, - rozebranie nawierzchni z brukowca, - rozebranie obrzeży betonowych, - rozebranie drogowych barier ochronnych (materiał do ponownego użycia), - rozbiórka obiektów wraz z załadunkiem i transportem, - wykopy w gruncie niespoistym wraz z umocnieniem, - założenie i wyciągnięcie tymczasowych ścianek szczelnych, - wzmocnienie podłoża gruntowego poprzez wymianę gruntów i zastąpienie ich lekkim kruszywem ceramicznym wraz z transportem materiałów, - ułożenie geotkaniny, - konstrukcje oporowe z gruntu zbrojonego, - zasypanie nasypów wraz z zagęszczeniem, - wykonanie uzupełnienia przepustu stalowego z blachy falistej o przekroju łukowo-kołowym, - ułożenie geomembrany z obustronnie ułożoną geowłókniną, - wykonanie drenażu, - wykonanie wieńca stalowego, - zbrojenie betonu stalą BSt-500S, - beton klasy B30 w deskowaniu, - dylatacje pozorne, - beton niekonstrukcyjny klasy poniżej B20 w deskowaniu, - prefabrykowane gzymsy z polimerobetonu, - izolacje bitumiczne wykonywane na zimno, - poręcze, - ustawienie barier ochronnych – materiał z rozbiórki. Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale zastabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. Zadanie nr 2 - Wykonanie zjazdów i skrzyżowań wraz z budową miejsc postojowych. polegające na wykonaniu zjazdów i skrzyżowań, parkingu wzdłuż ul. Fabrycznej o szerokości 3,0 m i długości 180,0 m z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego wydzielonego liniami rozgraniczeniowymi z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm koloru czerwonego, wykonaniem rowu drogowego umocnionego płytami ażurowymi 60x40x8 cm, ułożeniem przepustów pod zjazdami. Na połączeniu zjazdów z ul. Fabryczną w miejscu połączenia z nawierzchnią asfaltową zastosować uszczelnienie np. w postaci asfaltowej masy zalewowej. A. roboty branży drogowej w postaci: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - mechaniczne wykonanie wykopów i nasypów, - założenie rur osłonowych i rur osłonowych dwudzielnych, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 25 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (gr. 15 cm, 22 cm), - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - humusowanie z obsianiem skarp przy gr. humusu do 5 cm, - umocnienie skarp brukowcem na podsypce, - wykonanie ścieku korytkowego, - umocnienie rowów płytami ażurowymi 60x40x8, - ułożenie przepustów pod zjazdami o średnicy 40 cm, - ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm oraz 20x22 cm na ławie betonowej z oporem, - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm. Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale zastabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 0/100 PLN.), 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A, a kopię należy zamieścić w ofercie. Za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający uzna złożenie oryginału dokumentu wadialnego w kasie Urzędu przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8.. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach