Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Czarna Łąka (tryb zaprojektuj i wybuduj)

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Czarna Łąka (tryb zaprojektuj i wybuduj)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Czarna Łąka (tryb zaprojektuj i wybuduj)”. 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji: 2.1 Minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU, b) budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Czarna Łąka pomiędzy ul. Słoneczną i Wycieczkową na ul. Turystycznej długości ok. 260 m, c) wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, 2.2 Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie, w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego, o dodatkowe ilości robót budowlanych poprzez wykonanie prac związanych z robotami: a) budową zatoki autobusowej wraz z wiatą, b) wymianą trzech opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikiem. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w pkt 2.1.) może ulec zwiększeniu o prawo opcji dla budowy zatoki autobusowej wraz z wiatą przystankową i wymianą trzech opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikiem. 2.3 Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości robót budowlanych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. 2.4 Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 2.5 Cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. 2.6 Jeśli przed upływem terminu, na jaki została zawarta umowa zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych w ramach budowy wiaty wraz z zatoką autobusową i wymianą trzech opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikiem przewidzianych jako opcja. 2.7 O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. 3. Informacje w zakresie zamówienia: 3.1 w zakresie zamówienia podstawowego: A) w zakresie projektowania: - na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego, odrębnego opracowania projektu budowy wiaty i zatoki autobusowej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, Specyfikacji Technicznych, przedmiarów robót stanowiących załączniki do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlano- wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: a) uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, b) sporządzenie kosztorysów uproszczonych na podstawie opracowanej dokumentacji, c) wykonania nawierzchni o których mowa w STWiOR., d) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową, o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 1 egz., - wznowienie granic działek drogowych, w przypadku konieczności - odnowienie punktów osnowy geodezyjnej, - uzgodnienie dokumentacji z Inspektorem ds. drogownictwa z ramienia Zamawiającego oraz z właścicielami infrastruktury (GWiK Sp. z o.o., ENEA S.A.), - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania wykonanych dróg. B) w zakresie wykonania robót budowlanych: - wykonanie nawierzchni, o których mowa w dokumentacji projektowej w SIWZ. - uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania. 3.2 w zakresie zamówienia z użyciem prawa opcji: A) wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej opisanej w SIWZ zakresu prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy dla zamówienia podstawowego przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, c) formularz cenowy dla zamówienia objętego prawem opcji przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, e) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. g) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). h) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 2) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8A do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach