Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszego wraz z zatoką parkingową na ul. Ceramicznej

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszego wraz z zatoką parkingową na ul. Ceramicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie polega na: a) wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji administracyjnej lub zgłoszenia (zgodnie z przepisami prawa budowlanego) uprawniającej do podjęcia robót budowlanych, b) wykonaniu robót budowlanych, c) oddaniu Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych do nadzoru; dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa ciągu pieszego wraz z zatoką parkingową na ul. Ceramicznej” (strona parzysta), na odcinku ok. 100 m od ul. Łaskiej, zgodnie z warunkami umowy, Programem Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, ofertą Wykonawcy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: a) Roboty rozbiórkowe: i. rozbiórka krawężników betonowych15x30x100 o długości około 104 mb ii. materiały z rozbiórki: (odległość wywozu do 5 km), gruz z rozbiórek, ziemię z wykopów, płyty betonowe Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. b) 2. Roboty budowlane: i. ułożenie krawężników bet. 15x30x100 na ławie bet. na długości około 104 mb, ii. ułożenie krawężników najazdowych bet. 15x22x100 na ławie bet. na długości około 115 mb, iii. ułożenie obrzeża bet. 8X30x100 na ławie bet. na długości około 104 mb iv. ułożenie chodnika z kostki bet. wibroprasowanej gr 8 cm na podbudowie z kamienia łamanego 0-31,5 gr. 10cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm wraz z korytowaniem i zaspoinowaniem spoin piaskiem około 210 m2. kolor szary w tym istniejące zjazdy (kolor grafitowy), v. ułożenie zatoki parkingowej z kostki bet. wibroprasowanej gr 8 cm na podbudowie z kamienia łamanego 0-31,5 gr. 15 cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm wraz z korytowaniem i zaspoinowaniem spoin piaskiem około 352 m2. kolor grafitowy , vi. odcięcie krawędzi jezdni asfaltowej i wypełnienie spoiny przykrawężnikowej masą bit. z użyciem taśmy bit. na krawędź na długości około 104 mb, vii. wymiana studni telekomunikacyjnej (w razie potrzeby) oraz regulacja do rzędnych chodnika dotyczy także zaworów wodociągowych, oznakowania na czas prowadzenia robót, viii. oznakowanie na czas wykonania robót, ix. wycięcie wraz z karczowaniem jednego drzewa, 3. Szczegółowy zakres robót wynikał będzie z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji i przedmiaru robót. 4. Wykonawca poniesie koszty zajęcia pasa drogowego, odtworzenia zniszczonych punktów osnowy geodezyjnej oraz usunięcia kolizji wszystkich branż w trakcie wykonywania robót budowlanych (jeżeli wystąpią). 5. Wykonawca przywróci i uporządkuje teren zniszczony podczas prowadzenia robót budowlanych, w tym zieleń do stanu pierwotnego. 6. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Zamawiający informuje, że zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej. 8. Strony postanawiają, iż rozszerzają odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. 9. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia, winne spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego (posiadają aprobaty techniczne, certyfikaty, deklarację zgodności, atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej). 10. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych objętych zakresem umowy, tj.: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty montażowe, 3) roboty drogowe, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 11. Z dniem wydania Zamawiającemu dokumentacji (projektów, rysunków itd.) wykonanych na podstawie niniejszej umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do przekazanej dokumentacji, bez ograniczeń terytorialnych na następujących polach eksploatacji: 1) zapisywanie; reprodukcja poprzez wydruk, za pomocą urządzeń reprograficznych oraz technik cyfrowych; zapis w formie cyfrowej, wprowadzanie oraz zapisywanie w pamięci komputera; wprowadzenie do sieci informatycznych, w szczególności do Internetu, w celu udostępnienia w takich sieciach, w sposób umożliwiający komukolwiek dostęp do nich w dowolnym miejscu i czasie; 2) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania dokumentacji i ich egzemplarzy – powielanie na papierze, płytach CD i DVD, na elektronicznych nośnikach informacji, wprowadzania do pamięci komputera, zwielokrotniania przy użyciu urządzeń odtworzeniowo – przegrywających, technik drukarskich i komputerowych, urządzeń reprograficznych 3) udostępnianie projektów, rysunków i podobnych dokumentów, w szczególności ich wystawianie i publiczne udostępnianie w środkach masowego przekazu, wprowadzanie ich kopii do obrotu gospodarczego w tym celu przeprowadzenia prac remontowych jak również utrzymania robót w należytym stanie technicznym, w celu budowy i rozbudowy, a także obrotu oryginałem albo jego egzemplarzami w tym, przekazywania, użyczenia, najmu a także użytkowania na własny użytek i użytek podmiotów zewnętrznych, wg potrzeb Zamawiającego, zarówno w formie materialnych nośników jak i jego cyfrowej postaci, w tym w szczególności dokonywanie czynności wyżej wskazanych w stosunku do całości lub części dokumentacji, a także ich wszelakich kopii poprzez przekazywanie ich w szczególności: a. innym wykonawcom, jako podstawę lub materiał wyjściowy do wykonania innych projektów i opracowań, b. innym wykonawcom jako podstawę dla wykonania i nadzorowania robót budowlanych w przypadku rozwiązania umowy z Wykonawcą, c. innym podmiotom biorącym udział w tej oraz kolejnych inwestycjach; 4) wykorzystywanie projektów, rysunków i podobnych dokumentów w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych, w szczególności w celu promowania działalności Zamawiającego, wykorzystywanie zarówno w Polsce jak i za granicą, jak również w celu wprowadzenia dalszych zmian w pozwoleniach uzyskanych w celu rozwoju i realizacji Inwestycji. 5) używania w celu dochodzenia roszczeń lub obrony swych praw, 6) w zakresie prawa do dalszego przetwarzania i wykorzystywania elementów dokumentacji, prawa do wykorzystania każdej odrębnej części, jak i całości dokumentacji dla potrzeb wszelkich dalszych opracowań wykonywanych na zlecenie Zamawiającego. 12. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak informacji o zamiarze powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom jest równoznaczny z samodzielną realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, by Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał, o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w wykonywanie części zamówienia które im zostały powierzone przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 13. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach