Przetargi.pl
Budowa ciągu komunikacyjnego od ul. Świętokrzyskiej do ul. Skowyry i ul. Czermińskiego

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26400 Przysucha, Plac Kolberga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823 , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu komunikacyjnego od ul. Świętokrzyskiej do ul. Skowyry i ul. Czermińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa zamówienia: Budowa ciągu komunikacyjnego od ul. Świętokrzyskiej do ul. Skowyry i ul. Czermińskiego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o nr ewid. 1754, 4507, 4511, 4516, 1814/3, 4517 stanowiąca ciąg komunikacyjny w ul. Czermińskiego w miejscowości Przysucha.. Podstawowe parametry geometryczno-konstrukcyjne dróg: - droga od Świętokrzyskiej do ul. Targowej w dz. o nr ewid. 1754 Długość planowanej do budowy drogi wynosi ok. 224 m, szerokość drogi 5,0 m, chodnik z prawej strony drogi 1,5m, pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m, zatoka postojowa za 10 samochodów osobowych. Konstrukcja drogi: nawierzchnia ścieralna z betonu asfaltowego o grubości minimum 3 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości minimum 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm oraz warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm. - przedłużenie ul. Czermińskiego od km 0+086,98 do km 0+154,17 Długość planowanej do budowy drogi wynosi ok. 68 m, szerokość drogi 6,0 m, obustronne pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m. Konstrukcja drogi: nawierzchnia ścieralna z betonu asfaltowego o grubości minimum 3 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości minimum 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, warstwa mrozoochronna z mieszanki CBGM 0/11,2mm o grubości15 cm oraz warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm. - droga pieszo-rowerowa Długość planowanej do budowy drogi wynosi ok. 260 m, szerokość 3,5 m, , obustronne Konstrukcja drogi: nawierzchnia ścieralna z betonu asfaltowego o grubości minimum 4 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, warstwa mrozoochronna z mieszanki CBGM 0/11,2mm o grubości15 cm oraz warstwa odsączająca z pospółki o grubości 15 cm. Wzdłuż drogi pieszo-rowerowej po prawej stronie przewidziano wykonanie miejsc utwardzonych (chodników) o wymiarach 3,0x1,0m przewidzianych do ustawienia elementów małej architektury (ławek parkowych oraz koszy). - droga dojazdowa od ul. Skowyry Długość planowanej do budowy drogi wynosi ok. 94 m, szerokość drogi 5,0 m, zatoka postojowa. Konstrukcja drogi oraz zatoki postojowej: nawierzchnia ścieralna z betonu asfaltowego o grubości minimum 3 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości minimum 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, warstwa mrozoochronna z mieszanki CBGM 0/11,2mm o grubości15 cm oraz warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: 3.2.1. Roboty przygotowawcze i ziemne, polegające na odtworzeniu przebiegu drogi i punktów wysokościowych, 3.2.2. Roboty ziemne dotyczące korytowania pod konstrukcję drogi, 3.2.3. Wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych drogi, 3.2.4. Wykonanie chodnika, 3.2.5. Wykonanie zatok postojowych, 3.2.6. Roboty wykończeniowe, polegające na wykonaniu pobocza z kruszywa łamanego. 3.2.7. Wykonanie oznakowania pionowego. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają poniższe załączniki do niniejszej SIWZ: 3.3.1. Projekty wykonawcze. 3.3.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga 1: Przedmiary robót załączone do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. Uwaga 2: Materiały użyte do przebudowy drogi muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikaty z Polskimi Normami lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane i spełniać warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ. Uwaga 3: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga 4: Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, telefoniczną, wodociągową, sanitarną. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. Uwaga 5: - Materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi typu destrukt asfaltowy, ziemia nie przewidziane dokumentacją projektową do wykorzystania do celów przebudowy drogi stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. - Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 3.4. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego wykończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 3.4.1. Opracowanie i uwzględnienie tymczasowej organizacji ruchu. 3.4.2. Organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 3.4.3. Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia terenu (np. kabli energetycznych lub telefonicznych, sieć wodociągowa, kanalizacyjna). 3.4.4. Wykonanie określonych Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych badań i prób. 3.4.5. Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3.4.6. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3.4.7. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy. 3.5. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 45 10 00 00-8 Dodatkowe przedmioty (CPV) – 45 23 30 00-9 3.6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: droga gminna zlokalizowana na działkach o nr ewid. 1754, 4507, 4511, 4516, 1814/3, 4517 stanowiąca ciąg komunikacyjny w ul. Czermińskiego w miejscowości Przysucha. 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia do dnia: 15.11.2018 r. 3.7.2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy. UWAGA: termin udzielenia gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 3.9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.9.1. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: - roboty branży drogowej: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. 3.9.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: 10.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, 10.2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 10.3. w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów należy przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów – załącznik nr 9 do SIWZ. 10.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.5. potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej – oryginał dokumentu – zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 16 niniejszej SIWZ. 10.6. Pełnomocnictwo (składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach