Przetargi.pl
Budowa chodników z kostki brukowej na terenie Gminy Łazy

Gmina Łazy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6729326 , fax. 32 67 29 326
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łazy
    ul. Traugutta 15 15
    42-450 Łazy, woj. śląskie
    tel. 32 6729326, fax. 32 67 29 326
    REGON: 27625886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników z kostki brukowej na terenie Gminy Łazy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dokonuje podziału na następujące zadania: Zadanie nr 1 - BUDOWA CHODNIKA ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH W PASIE DROGI GMINNEJ NA DZIAŁCE 1802 UL. PADEREWSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA - ETAP 2. Zadanie 2 - BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. SZKOLNEJ W MIEJSCOWOŚCI GRABOWA II. Opis przedmiotu zamówienia. 1.Zadanie nr 1 - Wykonanie wzdłuż ul. Paderewskiego ok. 420 m 2 chodnika z kostki betonowej, a na wysokości cmentarza 20 miejsc postojowych równoległych do jezdni. Zaprojektowany chodnik jak i miejsca postojowe mają nawierzchnię z kostki betonowej grubości 8 cm. W wykonaniu zadania należy uwzględnić nawiązanie do wykonanego I etapu budowy chodnika. Zadanie obejmuje również wycinkę dwóch drzew - drewno stanowi własność Zamawiającego. odwóz drewna zostanie dokonany na teren wskazany przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego zadania nr 1 zawiera następująca dokumentacja projektowa: 1)PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY -BUDOWA CHODNIKA ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH W PASIE DROGI GMINNEJ NA DZIAŁCE 1802 UL. PADEREWSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA - branża drogowa wykonany przez: Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż Andrzej Wolański ul. Powstańców śląskich 12/36, 42-400 Zawiercie, 2)PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY -BUDOWA CHODNIKA ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH W PASIE DROGI GMINNEJ NA DZIAŁCE 1802 UL. PADEREWSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA - Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej TP S.A. wykonany przez: Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż Andrzej Wolański ul. Powstańców śląskich 12/36, 42-400 Zawiercie, 3)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 4)Przedmiary robót 1.Zadanie 2 - Wykonanie wzdłuż ul. Szkolnej w miejscowości Grabowa ok. 227 m 2 chodnika z kostki betonowej szarej o gr 6 cm, wraz ze zjazdami o pow ok 35 m2 z kostki betonowej czerwonej o gr 8 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego zadania nr 2 zawiera następująca dokumentacja projektowa: 1) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY -BUDOWA CHODNIKA PRZY UL. SZKOLNEJ W MIEJSCOWOŚCI GRABOWA w zakresie Etapu II - branża drogowa, wykonany przez Pracownia Projektowa gww99 architekt mgr inż Andrzej Wolański ul. Powstańców śląskich 12/36, 42-400 Zawiercie, 1)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 2)Przedmiary robót 3.Dodatkowe uwagi: 1)Wszystkie zapisy w SIWZ i załącznikach dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). Wymagania wyszczególnione w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. 2)Przedmiot zamówienia w zakresie wszystkich trzech zadań objęty będzie 36 -miesięcznym okresem rękojmi za wady i gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. 4.Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia i każdego uzupełnienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę Ceny Ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. 5.Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 6.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności. Użyte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. 7.Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (Projekt budowlano-wykonawczy i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót). 8.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach