Przetargi.pl
Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych oraz modernizacja nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na 5 zadań w systemie zaprojektuj-wybuduj

Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4426797 , fax. 061 4423589
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
    ul. Poznańska 33 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4426797, fax. 061 4423589
    REGON: 63127693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych oraz modernizacja nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na 5 zadań w systemie zaprojektuj-wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji na realizację robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu w ramach realizacji zadania: Zadanie nr 1 - Budowa chodnika Sielinko - Opalenica Zadanie nr 2 - Budowa chodnika w Wojnowicach Zadanie nr 3 - Budowa chodnika w Urbanowie Zadanie nr 4 - Modernizacja nawierzchni drogi odcinek Boruja Nowa - granica powiatu Zadanie nr 5 - Modernizacja nawierzchni drogi odcinek Brody - granica powiatu Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje : - przeprowadzenie wizji w terenie i sporządzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej; - pozyskanie map, - wykonanie niezbędnych pomiarów i badań; - wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ; - uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, zgód, uzgodnień, pozwoleń, zwolnień, decyzji itp. koniecznych do realizacji przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi przepisami; (uzyskanie pozwolenia na zadanie nr 4 pozostaje po stronie zamawiającego), - zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., - oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, - wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację; - naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. - przeprowadzenie prób i badań oraz przygotowanie dokumentów wymaganych dla odbioru i przekazania do użytkowania wykonanych robót; - sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie budowy drogi przez przedstawiciela wykonawcy; - koszt obsługi geodezyjnej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3-ch egzemplarzach; - koszty : organizacji zaplecza budowy ; wykonania projektu stałej i tymczasowej organizacji ruchu z wykonaniem oznakowania ; zabezpieczenia budowy w trakcie realizacji robót; przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Szczegółowy zakres robót, sposób ich wykonania i lokalizacja inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) każdego zadania (załączniki A.1; A.2; A.3; A.4; A.5) oraz projekcie umowy (załącznik nr 8). Gwarancja: Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosił 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość udzielonego okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatnowotomyski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach