Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4426797 , fax. 061 4423589
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
ul. Poznańska 33 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 061 4426797, fax. 061 4423589
REGON: 63127693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych oraz modernizacja nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na 5 zadań w systemie zaprojektuj-wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji na realizację robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu w ramach realizacji zadania: Zadanie nr 1 - Budowa chodnika Sielinko - Opalenica Zadanie nr 2 - Budowa chodnika w Wojnowicach Zadanie nr 3 - Budowa chodnika w Urbanowie Zadanie nr 4 - Modernizacja nawierzchni drogi odcinek Boruja Nowa - granica powiatu Zadanie nr 5 - Modernizacja nawierzchni drogi odcinek Brody - granica powiatu Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje : - przeprowadzenie wizji w terenie i sporządzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej; - pozyskanie map, - wykonanie niezbędnych pomiarów i badań; - wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ; - uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, zgód, uzgodnień, pozwoleń, zwolnień, decyzji itp. koniecznych do realizacji przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi przepisami; (uzyskanie pozwolenia na zadanie nr 4 pozostaje po stronie zamawiającego), - zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., - oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, - wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację; - naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. - przeprowadzenie prób i badań oraz przygotowanie dokumentów wymaganych dla odbioru i przekazania do użytkowania wykonanych robót; - sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie budowy drogi przez przedstawiciela wykonawcy; - koszt obsługi geodezyjnej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3-ch egzemplarzach; - koszty : organizacji zaplecza budowy ; wykonania projektu stałej i tymczasowej organizacji ruchu z wykonaniem oznakowania ; zabezpieczenia budowy w trakcie realizacji robót; przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Szczegółowy zakres robót, sposób ich wykonania i lokalizacja inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) każdego zadania (załączniki A.1; A.2; A.3; A.4; A.5) oraz projekcie umowy (załącznik nr 8). Gwarancja: Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosił 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość udzielonego okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatnowotomyski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27