Przetargi.pl
Budowa chodnika wzdłuż ul. Świerkowej od drogi krajowej nr 92 w kierunku Piotrkówka , gm. Ożarów Mazowiecki” – odcinek ok.650 m

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 221 380 , fax. 227 221 380
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    ul. Poznańska 300
    05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 221 380, fax. 227 221 380
    REGON: 1490097400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wzdłuż ul. Świerkowej od drogi krajowej nr 92 w kierunku Piotrkówka , gm. Ożarów Mazowiecki” – odcinek ok.650 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa chodnika wzdłuż ul. Świerkowej od drogi krajowej nr 92 w kierunku Piotrkówka , gm. Ożarów Mazowiecki” – odcinek ok.650 m 1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wycinka drzew, karczowanie pni, krzaków i poszycia, odhumusowanie, roboty rozbiórkowe ogrodzeń, rozbiórka betonowych wlotów przepustów, przestawienie obelisku kamiennego z płytą pamiątkową, utylizacja materiałów z rozbiórki, demontaż oznakowania pionowego). 2) Roboty rozbiórkowe: - cięcie mechaniczne nawierzchni w ilości ok.520 m - rozbiórka krawężników i obrzeży bet. Ilości ok. 84 m - rozbiórka nawierzchni z płyt 50x50x7 cm o pow. ok. 34 m2 - rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 62 m2 - rozbiórka nawierzchni bitumicznej o pow. ok 45 m2 - rozbiórka podbudów z kruszywa gr. 15 cm o pow. ok. 126 m2 3) Roboty ziemne: - wykopy jamiste, przekopy na odkład w ilości ok. 341 m3 - nasyp pod chodnikiem w ilości ok. 489 m3 4) Roboty budowlane w zakresie rurociągów burzowych – rozebranie ok. 4 m części przelotowej przepustu o średnicy 80 cm, do ponownego wbudowanie w ściance czołowej, ułożenie geowłókniny separacyjnej w ilości ok. 1008 m2, montaż studni z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, montaż kanałów drenażowych z rur PVC DN 110 i DN 200 o długości łącznej ok. 294 m wraz z wykonaniem podsypki i obsypki materiałów sypkich w ilości ok. 227 m3, montaż ścianki czołowej na przepuście średnicy 80 cm, wykonanie umocnienia skarp i dna rowu w rejonie wylotu do starorzecza Kanału Ożarowskiego płytami betonowymi 50x50x7 cm w ilości ok. 26 m2 5) Regulacja studzienek i zaworów, wymiana hydrantów ze zmianą lokalizacji 6) Demontaż odpowietrznika kanalizacji san + montaż odpowietrzeń rurociągów 7) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika i zjazdów o powierzchni ok. 1562 m2 8) Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm i 20x30 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 w ilości ok. 148 m 9) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na ławie z betonu C12/15 w ilości ok. 1145 m 10) Warstwa podbudowy: - warstwa piasku gr. 20 cm – w ilości 302 m3 - warstwa piasku stab. cem gr. 15 cm – 160 m3 - warstwa kruszywa łamanego gr. 20 cm – 23 m3 11) Chodniki z kostki betonowej szarej gr. 6 cm o pow. ok. 1480m2 12) Chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm z wypustkami o pow. ok. 11,76 m2 13) Zjazdy z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm o pow. ok. 82m2 14) Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm do regulacji o pow. ok. 63m2 15) Nawierzchnia bitumiczna: - podbudowa AC 22P gr.8 cm o pow. ok. 30 m2 - wiążąca AC 16 W gr. 8 cm o pow. ok.45 m2 - ułożenie geosiatki igłowanej o pow. ok. 45 m2 - ścieralna AC 11 S gr. 5 cm o pow. ok. 45 m2 - wypełnienie szczelin bit. masą zalewową – 26 m 16) Roboty związane z instalowaniem urządzeń oświetlenia drogowego (demontaż i montaż słupów oświetleniowych, przewierty mechaniczne, układanie kabli, montaż przewodów i wysięgników oświetleniowych, zasypka kabli w rowach wykonanych mechanicznie) 17) Oznakowanie pionowe i poziome (ustawienie słupów znaków – 21 szt. montaż znaków – 30 szt. ustawienie poręczy ochronnych dla pieszych – 10 m, malowanie oznakowania poziomego – 26 szt. znaków P-14) 18) Rekultywacja terenu na pow. ok. 1798 m2 (oczyszczenie terenu z gruzu, plantowanie, humusowanie, wykonanie trawników dywanowych) 19) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10 000 zł (słownie dziesięć tysięcy zł) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem art. 12 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 14 1240 6973 1111 0010 8713 0439 z podaniem numeru przetargu. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Wadium wniesione przelewem na konto ZDP uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi w umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach