Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI POWIATOWEJ NR 2409W NASIELSK - POMIECHÓWEK

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 01327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI POWIATOWEJ NR 2409W NASIELSK - POMIECHÓWEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest zadanie pn. Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2409W Nasielsk - Pomiechówek. Niniejsza inwestycja ma na celu poprawę stanu technicznego w/w ciągu pieszego poprzez wymianę podbudowy, nawierzchni oraz wykonaniem robót towarzyszących przy budowie chodnika wzdłuż ul. P.O.W. w m. Nasielsk. Lokalizacja inwestycji Niniejsza inwestycja zlokalizowana jest na terenie miasta Nasielsk, Powiat Nowodworski. OPIS TECHNICZNY - CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA Opis ogólny - W ramach budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2409W przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni na odcinku 250 m. wymianę obrzeży oraz wykonanie nowych zjazdów do posesji. Ponadto na pozostałym odcinku chodnika należy wykonać oczyszczenie nawierzchni oraz regulację zapadnięć nawierzchni i obrzeży. W ramach inwestycji należy również wykonać roboty związane z zielenią drogową. - Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych, robót ziemnych dot. korytowania i ścięcia nadmiaru humusu na terenach zieleńca. - Przewiduje się konieczność wykonania zjazdów indywidualnych zgodnie z załączoną mapą. - Należy wykonać niezbędne regulacje zaworów wodociągowych, włazów kanałowych i studzienek teletechnicznych - Zakres robót oszacowany jest w kosztorysie ofertowym. Przedmiotowy odcinek chodnika po przebudowie powinien posiadać następujące parametry: - Długość odcinka - 250,00 m - Nawierzchnia chodnika - kostka brukowa, betonowa - gr. 6 cm - Szerokość chodnika - 2,00 m - Obrzeża chodnikowe, dwustronnie - 30 cm x 8 cm - Nawierzchnia zjazdów - kostka brukowa, betonowa - gr. 8 cm - Skosy najazdowe zjazdów - 1:1 - Krawężniki zjazdów - 25 cm x 12 cm - Konstrukcja chodnika: Kostka betonowa 6 cm, - Podsypka cementowo - piaskowa 3 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 8 cm - Obrzeże betonowe na podsypce cementowo - piaskowej - Konstrukcja zjazdów: - Kostka betonowa 8 cm, - Podsypka cementowo - piaskowa 3 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm - Ława pod krawężniki betonowa zwykła z beton C12/15 (0,066 m3/mb betonu) - Konstrukcja zieleńca: - Humus obsiany trawą, gr. 10 cm Uwaga: Spadek podłużny i niweletę chodnika należy dostosować w sposób optymalny do istniejącego terenu oraz przyległych posesji. Wymogi Technologiczne Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru zawartymi w odrębnym opracowaniu. Uwagi ogólne 1. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z: - Prawem Budowlanym (Dz.U. z 2013 poz. 1409) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 Nr 43 poz. 430 z późn. zm.) - Inne przepisy związane 2. Wszelkie regulacje urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową należy prowadzić pod nadzorem ich Właściciela lub Zarządcy. Zobowiązuje się też Wykonawcę robót do uzyskania oświadczenia od Właściciela lub Zarządcy urządzeń nt. należytego wykonania robót. 3. Ustala się kolejność ważności dokumentów dla obiektu, którego dotyczy niniejszy opis: a) Dokumentacja opisowa b) Kosztorys ofertowy c) Specyfikacja Techniczna Wykonania Robót d) W przypadku braku specyfikacji technicznej, obowiązujące normy i przepisy regulujące. 4. Kwestię wykorzystania materiałów z rozbiórki bądź pozyskanych z robót ziemnych, każdorazowo należy uzgadniać z Inwestorem. 5. Przed przystąpieniem do robót w pobliżu urządzeń podziemnych, należy ręcznie wykonać kontrolne przekopy, w celu ich lokalizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest - pod rygorem nieważności oferty, wnieść wadium w kwocie: 1 500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, Oddział Płońsk: numer rachunku bankowego: 78 8213 0008 2006 0803 0340 0012 W przypadku wpłaty przelewem, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, jeżeli w dniu 26.10.2015r. do godz. 11:30 będzie ono na koncie depozytowym Zamawiającego. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Nowym Dworze Maz. przy ul. Ignacego Paderewskiego 1B, w pok. 117A (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj: do dnia 26.10.2015r., do godz. 1130. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć jedynie kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p. 6. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 p.z.p., zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach