Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA W PIŃCZYCACH, UL. OGRODOWA W RAMACH PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 3803S

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3148304 , fax. 034 3148304
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 034 3148304, fax. 034 3148304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myszkow.pzd.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA W PIŃCZYCACH, UL. OGRODOWA W RAMACH PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 3803S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Budowa chodnika w Pińczycach, ulica Ogrodowa w ramach przebudowy drogi powiatowej Nr 3803S. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych polegających na budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej na długości - 785mb, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje m.in.: - roboty pomiarowe - roboty przygotowawcze (roboty rozbiórkowe, wycinka drzew) - wykonanie robót ziemnych (koryto pod chodnik) - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - chodnik, kostka czerwona - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo -piaskowej -zjazdy, kostka szara -ułożenie obrzeży o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, -ułożenie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30, ława betonowa, podsypka cementowo -piaskowa -ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej, kostka na ławie betonowej grubości 25 cm układana w dwóch rzędach -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych, warstwa ścieralna gr. 5 cm, -roboty wykończeniowe (plantowanie skarp i dna wykopów, umocowanie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi, przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe fi 40 cm), murki czołowe). 4.2 Lokalizacja robót: Droga powiatowa Nr 3803S Pińczyce -Osiek odcinek przez miejscowość Pińczyce, ul.Ogrodowa długości odcinka -785mb. 4.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonych dokumentach: -Przedmiar robót -załącznik nr 1 do SIWZ, -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych-załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiar robót jako załącznik do niniejszej specyfikacji, stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego - opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. 4.3 Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 45.00.00.00 -7 roboty budowlane 45.23.32.22-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników 4.4 Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny odpowiadać Polskim Normom przenoszących normy europejskie, świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty techniczne. 4.5 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4.6 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia opisanymi w niniejszej SIWZ, a w szczególności sprawne i terminowe wykonanie zamówienia. 2. Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego. 3.Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). 4.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania bezpiecznego ruchu drogowego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 6. W czasie wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i obsługiwać wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: znaki drogowe, zapory, światłą ostrzegawcze, sygnały itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 7. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności (w dzień i w nocy) zapór i znaków drogowych. 8. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest: -za ochronę instalacji na powierzchni jezdni (studnie, kratki, przykanaliki itp.) i zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac (jeśli takowe występują); -za ochronę i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia robót do daty wydania potwierdzenia zakończenia robót przez przedstawicieli Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonanych robót, a jego liczba i wydajność powinna gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. 11. W czasie trwania robót Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ład i porządek, a także zobowiązuje się do właściwego oznakowania prowadzonych robót na czas ich trwania. 12.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, Nr 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: Budowa chodnika w Pińczycach, ulica Ogrodowa w ramach przebudowy drogi powiatowej Nr 3803S Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.08.2016r. do godz. 1000. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w SEKRETARIACIE (II piętro, pokój nr 1) Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42 - 300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony okres gwarancj i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach