Przetargi.pl
Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E ul. Wolska w m. Rąbień, gm. Aleksandrów Łódzki

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E ul. Wolska w m. Rąbień, gm. Aleksandrów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E – ul. Wolska w Rąbieniu. Lokalizacja inwestycji przedstawiona została w planie sytuacyjnym znajdującym się w Projekcie budowlanym TOM 1 stanowiącym załączniki Nr 1 do SIWZ. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga wykonania następujących robót budowlanych: roboty brukarskie, roboty ziemne, regulacja infrastruktury technicznej, roboty wykończeniowe np. humusowanie, roboty bitumicz-ne, roboty kanalizacyjne, a także oznakowanie poziome. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) Projekt budowlany - TOM 1- stanowiący załączniki Nr 1 do SIWZ; 2) Projekt wykonawczy- TOM 2 – stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) STWiOBR – TOM 3 - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ; 4) Przedmiar – stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ; 4. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas rwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dniu odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, zawierającą w szczególności potwierdzenie geodety, że inwestycja o której mowa w ust. 1 mieści się w istniejącym pasie drogowym, a w trakcie realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały następujące czynności związane z realizacją zamówienia: 1) roboty brukarskie: rozebranie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.),wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy, wykonanie ław z oporem pod krawężnik, zagęszcze-nie podbudów, ustawienie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wraz z wykonaniem docinek; 2) roboty ziemne: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstruk-cyjne, zagęszczenie podłoża; 3) regulacja infrastruktury technicznej: zdjęcie przykrycia urządzenia podziemnego, rozebranie górnej części urządzenia, sprawdzenie stanu urządzenia, osadzenie przykrycia urządzenia; 4) roboty wykończeniowe np. humusowanie przygotowanie humusu i nasion traw, rozłożenie i ubicie warstwy humusu, obsianie skarp i trawników mieszanką traw, pielęgnacja trawników; 5) roboty bitumiczne: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni, ułoże-nie warstwy wyrównawczej, ułożenie warstwy ścieralnej; 6) roboty kanalizacyjne: roboty pomiarowe, wykonanie wykopów i zasypek, montaż materiałów kanaliza-cji deszczowej, sprawdzenie stanu urządzeń; 7) oznakowanie poziome: trasowanie oznakowania poziomego, namalowanie oznakowania poziomego, uprzątnięcie miejsca robót. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego , zanonimizowanego oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia, przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonywujących czynności, o których mowa w ust. 6, ze wskazaniem dat zawarcia umów, lub w terminie 3 dni kalendarzowych od każdorazowego wezwania Zamawiającego do złożenia przedmiotowego oświadczenia w toku realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 7 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie. 9. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6, Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli. 10. Na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcy gwarancji jakości wskazanego zgodnie w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 5. Okres gwarancji zaczyna się w dzień po odbiorze ostatecznym zadania. 11. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) Konstrukcja jezdni na skrzyżowaniu – projektowana nakładka bitumiczna: a) warstwa ścieralna z AC11S 50/70 4 cm; b) warstwa wiążąca z AC16W 50/70 6 cm; c) podbudowa zasadnicza z AC22P 50/70 8 cm; d) istniejąca nawierzchnia po sfrezowaniu. razem: 18cm 2) Konstrukcja zjazdów: a) warstwa ścieralna z kostki betonowej, czerwonej, typ HOLLAND 8 cm; b) podsypka cementowo – piaskowa 1:4 3 cm; c) warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5mm 20 cm; d) warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 10 cm. razem: 41cm 3) Konstrukcja chodników: a) warstwa ścieralna z kostki betonowej, szarej, typ HOLLAND 6 cm; b) podsypka cementowo – piaskowa 1:4 3 cm; c) warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5mm 15 cm. razem: 24cm na odcinku ok. 184,50 m. Warunki: poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych użytkowników drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004. Na poleceniu przelewu należy w zależności od zadania wpisać: Wadium: BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI POWIATOWEJ NR 1134 E- UL. WOLSKA W RĄBIENIU, GM. ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI, ZP.272.45.2018 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 8. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt - Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E ul. Wolska w m. Rąbień, gm. Aleksandrów Łódzki”. 10. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy. d) Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;. Natomiast w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw); 2) Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dotyczą. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. 5. Forma składanych dokumentów: 1) Oświadczenia, o których mowa w niniejszym dziale SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale; 2) dokumenty, o których mowa w niniejszym dziale SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 4) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej; 5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w niniejszym dziale SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawdziwości; 6) dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach