Przetargi.pl
Budowa chodnika ul. Młynkowej w Tuszynie, obręb 5, działka nr ewid. 1, droga gminna nr 106832E

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika ul. Młynkowej w Tuszynie, obręb 5, działka nr ewid. 1, droga gminna nr 106832E
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy fragmentu drogi w zakresie budowy chodnika w ulicy Młynkowej w Tuszynie, obręb 5, działka nr ewid.1 i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego stanowiącego budowę chodnika ul. Młynkowej w Tuszynie, obręb 5 działka nr ewid. 1, droga gminna 106832E, na podstawie dokumentacji projektowej oraz Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych znak BiGN.6743.154.ZP.2017.A.B. z dnia 10.07.2017r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Łodzi. 3. Zakres zadania obejmuje budowę chodnika z kostki betonowej szarej o szerokości 2,00 m i długości 534,7 m wraz z ustawieniem krawężnika po jednej stronie jezdni (strona południowa) oraz budowę 12 sztuk zjazdów utwardzonych kostką (koloru czerwonego) na szerokości projektowanego chodnika, tj, 2,00 m oraz wpustów wód deszczowych. Konstrukcja chodnika: warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 8 cm, warstwa podsypki cementowo-piaskowej grubości 3 cm, stabilizacja gruntu cementem 2,5 Mpa gr.15cm. Wydłużenie przepustu pod drogą (w okolicy ul. Bazarowej) oraz umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi i zabezpieczenie pieszych przez wygrodzenie przy rowach – segmentami bariery ochronnej. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m. in. następujących robót: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (pomiarowe, remontowe- cięcie piłą nawierzchni bitumicznych- wyrównanie krawędzi jezdni po stronie projektowanego chodnika), - roboty ziemne (korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, wykonanie rowków pod obrzeża), - wykonanie chodnika z kostki brukowej na podbudowie wraz z krawężnikami, obrzeżami oraz wypełnienie masą zalewową szczelin głębokości 14 cm i szerokości 2 cm między krawężnikiem i nawierzchnią drogową), - umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi (płyty ażurowe betonowe na warstwie pospółki), - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, - wykonanie barier ochronnych stalowych U-12a rurowych, malowanych proszkowo, osadzonych w fundamencie betonowym, - wykonanie zjazdów z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem wraz z krawężnikami betonowymi, z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej oraz przełożenie nawierzchni z kostki betonowej i przestawienie krawężników, - przedłużenie przepustu rurowego pod drogą (przepust rurowy na ławach fundamentowych żwirowych), - wykonanie wpustów ulicznych (3 studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustami krawężnikowo - jezdniowymi żeliwnymi klasy C250, - wykonanie nawierzchni (12 m²) z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - wykonanie obudowy wylotów rur do rowu z kamienia (3 szt), - wykonanie robót wykończeniowych (ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego i obsianie trawą zieleńców w pasie drogowym). 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, w 3 egz. 3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 4) Przygotowanie placu, zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę. 5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji, zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 6) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu. Przedmiotowa dokumentacja musi być uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie. 7) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia zgodnie ze wskazaniami gestorów sieci. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 10) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 11) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Sporządzenie planu BIOZ. Zadanie jest dofinansowane formie dotacji celowej udzielonej przez Wojewodę w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110.). UWAGA! Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261 Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - „Wadium do postępowania na „Budowę chodnika ul. Młynkowej w Tuszynie, obręb 5, działka nr ewid. 1, droga gminna nr 106832E” Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4, I piętro, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres związania z ofertą. Treść dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej, w okresie obowiązywania gwarancji/poręczenia. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Muszą być płatne w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Poręczenia/gwarancje winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), kwotę gwarancji (poręczenia), termin ważności gwarancji (poręczenia), zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zobowiązanie to należy złożyć wraz z ofertą (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach