Przetargi.pl
Budowa chodnika przy ul Nowy Kisielin- Nowa w ramach zadania Budowa ul. Nowy Kisielin-Nowa.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy ul Nowy Kisielin- Nowa w ramach zadania Budowa ul. Nowy Kisielin-Nowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika przy ul. Nowy Kisielin - Nowa w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy wykonany przez Pracownię Projektową M-TRAKT z siedzibą w Zielonej Górze w zakres, którego wchodzi: Wykonanie dokumentacji projektowej, a w szczególności: pozyskanie mapy do celów projektowych [inwentaryzacja zieleni terenu objętego inwestycją], uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, na zaprojektowany zakres robót, właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, wykonanie geotechnicznych badań podłoża gruntowego - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF na płycie CD, wykonanie udokumentowanej wizji w terenie (zdjęcia, szkice) - 1 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF na płycie CD, opracowanie projektu budowlanego - 2 egz. w wersji papierowej (1 egz. przeznaczony dla Inwestora z pozwoleniem na budowę)+ wersja elektroniczna w PDF na płycie CD, opracowanie projektu wykonawczego - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w PDF na płycie CD, opracowanie projektu wykonawczego usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem (dla każdej branży) - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w PDF na płycie CD, opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do projektu wykonawczego - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w PDF na płycie CD, opracowanie kosztorysu inwestorskiego (wg obowiązujących przepisów) do projektu wykonawczego - 1 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie Excel na płycie CD, opracowanie docelowej organizacji ruchu - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie pdf) na płycie CD, sprawy terenowo - prawne, które leżą w gestii Wykonawcy (istotne dla etapu przygotowania materiałów przedprojektowych, np. uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji administracyjnych, zawiadomień wynikających z obowiązującego prawa, itp.) uzyskanie wszelkich opinii, decyzji, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta do czasu zakończenia realizacji inwestycji. Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3.2 SIWZ w zakresie budowy ciągu pieszego oraz zjazdu z wyłączeniem budowy miejsc parkingowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres co najmniej 3 lat oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiącej załącznik do umowy; harmonogram rzeczowo-finansowy; kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach