Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780 w miejscowości Brodła

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, Z. Gęsikowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 283 11 15, , fax. 12 283 17 92
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    Z. Gęsikowskiego 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. 12 283 11 15, , fax. 12 283 17 92
    REGON: 35155596700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780 w miejscowości Brodła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika, przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych, przebudowa istniejącego rowu otwartego w ramach zadania pn.: „Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780 w miejscowości Brodła”. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Budowę chodnika prawostronnego o szerokości 2 m z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo- piaskowej, ograniczonego krawężnikiem betonowym od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym od strony skarpy, 2) Przebudowę indywidualnych zjazdów przy użyciu kostki betonowej w kolorze czerwonym, na podsypce cementowo-piaskowej, 3) Przebudowę istniejącego rowu otwartego poprzez umocnienie skarp i dna rowu oraz ujednolicenie nachylenia skarp rowu, 4) Przebudowę istniejącego przepustu o średnicy 100 cm., 5) Roboty w zakresie kanałów ściekowych oraz wypustów krawężnikowych, 6) Roboty w zakresie skarp i rowów odwadniających, 7) Dostawa 10 m barieroporęczy U-11 b oraz montaż, 8) Dostawa 245 m balustrady U11a oraz montaż na przygotowanym fundamencie, 9) Opracowanie tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, 10) Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 11) Dostarczenie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego dla etapu I oraz etapu II. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Etap I: zgodnie z załącznikiem graficznym- Projekt zagospodarowania terenu, na odc. ref. od. 090- km:2+366.00 do 2+586,64 Termin realizacji etapu I: do 16 grudnia 2020 r. 2) Etap II: zgodnie z załącznikiem graficznym- Projekt zagospodarowania terenu, na odc. ref. 090- km: 2+266.00 do km 2+366.00. Termin realizacji etapu II: do 30 kwietnia 2021 r. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót budowlanych przewidzianych do realizacji w etapie III, na odc. ref. od 090- km:2+161.17 do 2+266, zgodnie z załącznikiem graficznym- Projekt zagospodarowania terenu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Zakład Usług Projektowo- Produkcyjno-Handlowy ul. Bukowska 6/32, 32-050 Skawina – załącznik nr 1a
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Warunek będzie potwierdzony, poprzez złożenie stosownego oświadczenie stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, 2) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach