Przetargi.pl
Budowa chodnika prawostronnego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 993 w km 0+000 - 0+998 wraz z odwodnieniem oraz zatok przystankowych w miejscowości Dominikowice

Urząd Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3535762 , fax. 018 3535461
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gorlice
    ul. 11 Listopada 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3535762, fax. 018 3535461
    REGON: 00054137400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika prawostronnego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 993 w km 0+000 - 0+998 wraz z odwodnieniem oraz zatok przystankowych w miejscowości Dominikowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt obejmuje: - Budowę chodnika o szer. 2.0m po stronie prawej drogi wojewódzkiej, na odcinku od km 0+300 do km 0+735, bezpośrednio przy krawędzi jezdni. - Budowę chodnika o szer. 1,5m po stronie prawej drogi wojewódzkiej, na odcinku od km 0+000 do km 0+300 oraz na odcinku od km 0+735 do km 0+998 poza istniejącym rowem. - Budowę chodnika o szer. 2.0m po stronie lewej drogi wojewódzkiej, na odcinku od km 0+439 do km 0+560 tj. wzdłuż projektowanej zatoki autobusowej, do skrzyżowania z drogą gminną wraz ze skrzyżowaniem. - Poszerzenie jezdni o szer. 0,25m, dla ułożenia ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, na odcinkach przy chodniku zlokalizowanym bezpośrednio przy krawędzi jezdni - Budowa zatok autobusowych: km 0+048 do 0+104 - zatoka prawostronna km 0+426 do 0+482 - zatoka lewostronna km 0+482 do 0+538 - zatoka prawostronna - Rowy kryte - pod projektowanymi zatokami autobusowymi: istniejący ?500 - km0+033 do 0+052 projektowany ?500 - km 0+052 do 0+104, istniejący ?500 - km 0+502 do 0+543 projektowany ?500 -km 0+482 do 0+502 istniejący prawostronny ?500 - km 0+543 do 0+555 do przebudowy na ?600 projektowany lewostronny ?500 km 0+430 do 0+482 - Budowę studzienek ściekowych ?500 z przykanalikami ?200 do projektowanego łapacza oleju ?1000 następnie do rowu krytego bądź do rowu umocnionego. - Ułożenie poręczy stalowych typu U-11A na skarpie od km 0+600 do 0+700 i przy zatoce autobusowej lewostronnej L=30m. - Wykonanie ubezpieczenia skarpy płytami betonowymi typu krata przy zatoce autobusowej lewostronnej, L=30m i przy przepuście w km 0+640, L=40m - Ubezpieczenie skarpy koszami siatkowo-kamiennymi przy przepuście w km 0+640 - o długości 2x15m x2,0mx1,0m. - Wykonanie zjazdów gospodarczych jak w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie : 20.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz spełniają warunki art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007 r Nr.1223, poz. 1665 z późniejszymi zmianami ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) udzielą na wykonane roboty 60 miesięcy gwarancji. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) w ostatnich pięciu latach (2005 - 2009 ) , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 podobne zadanie ( chodnik, plac lub parking o nawierzchni z kostki brukowej o pow. minimum 2000 m2 oraz minimum 1 km kanalizacji opadowej ) z załączeniem dokumentów potwierdzających długość , wartość zadania oraz informację zamawiających o jakości wykonanych robót ( referencje). 2) oświadczą , ze posiadają środki finansowe do realizacji całego zamówienia , 3) na wykonane roboty udzielą 60 miesięcy gwarancji , 4) wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia ( przeprowadzenia wizji lokalnej )i dokumentacją , która znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 pokój nr 6 , 5) wykonają przedmiot zamówienia do dnia 15.11.2009r. 6) oświadczą że są właścicielami lub posiadają dostęp do następującego sprzętu i wyposażenia ( podać własny czy dzierżawiony ) : - koparki podsiębierne 0,4 - 0,6 m3 szt. 3 - mikrokoparka szt. 1 - samochody ciężarowe samowyładowcze 5-10t. szt. 2 - spychacz 75 - 100 KM szt.1 - dźwig samochodowy 6 ton szt. 1 - walec wibracyjny szt 1 - ubijaki wibracyjne ( zagęszczarki ) szt. 2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem / ważne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert / - oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . ( zał. 2 ), - uprawnienia kierownika budowy branży drogowej i sanitarnej z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa , - referencje zawierające informacje zamawiających o jakości , terminie wykonania zamówienia oraz wartości wykonanych robót , - zaświadczenie z właściwego organu podatkowego ( Urzędu Skarbowego, ) o braku zaległości podatkowych, lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - parafowany projekt umowy zał. - pozostałe dokumenty wymagane SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach