Przetargi.pl
Budowa chodnika na połączeniu ul. Prusa i ul. Picassa w Serocku w ramach zadania: Budowa ul. Prusa w Serocku.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2015-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika na połączeniu ul. Prusa i ul. Picassa w Serocku w ramach zadania: Budowa ul. Prusa w Serocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia: Budowę odcinka chodnika pomiędzy drogą gminną nr 180730W ulicą Bolesława Prusa w Serocku, a drogą gminną - ul. Picassa- z kostki brukowej o gr. 8 cm i długości 65 mb, szerokości 2m wraz z oświetleniem drogowym - 3 słupy stalowe ocynkowane wraz z wysięgnikami oraz oprawami oświetleniowymi typu LED o mocy max. 38W. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego i kompletnego zrealizowania zadania objętego opracowaniem projektowym. UWAGI: 1. Wykonawca robót w wycenie prac jest obowiązany uwzględnić rozbiórkę ogrodzenia istniejącej nieruchomości na odcinku 2 x po 3mb. Ogrodzenie jest wykonane z siatki mocowanej na słupkach. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - wykazania się szczególną ostrożnością podczas prowadzenia prac ziemnych ze względu na możliwość występowania infrastruktury podziemnej, - dostosowania wysokościowego studni teletechnicznych, kanalizacyjnych, skrzynek, zaworów wodociągowych i gazowych do poziomu nowobudowanych nawierzchni -prace prowadzić pod nadzorem odpowiednich właścicieli sieci oraz uzyskać odpowiednie protokoły odbioru, - wykonania wszelkich prac niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania, - rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w umowie, - wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami, - pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót, - zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.), - ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych, - nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy, -utrzymania ogólnego porządku na placu budowy i na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy, a także uporządkowania i odpowiedniego wyprofilowania terenu budowy i do niego przyległego nie później niż w terminie odbioru końcowego, - zapewnienia kierownika budowy. Wykonawca traktuje obowiązki w/w kierownika jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa, - wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń, - zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego, - wykonania wszelkich robót przygotowawczych, - prowadzenia dziennika budowy -zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót, a w szczególności istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń, uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem, - informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, -zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. - przekazania Zamawiającemu certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy, przed przystąpieniem do ich wbudowywania, - przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, -sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenia do niej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, kompletnych certyfikatów, aprobat dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy (dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni) oraz sprawozdań z badań geotechnicznych, - wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą przy ocenie ilości robót. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach