Przetargi.pl
Budowa chodnika i kładki dla pieszych przy ulicy Wspólnej w miejscowości Mrozy, w obrębie działek o nr ewid. 79/1, 92, 93/1, 206.

Gmina Puszcza Mariańska ogłasza przetarg

  • Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, Stanisława Papczyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(46)8318151 , fax. +48(46)8318118
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puszcza Mariańska
    Stanisława Papczyńskiego 1
    96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
    tel. +48(46)8318151, fax. +48(46)8318118
    REGON: 750148390
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika i kładki dla pieszych przy ulicy Wspólnej w miejscowości Mrozy, w obrębie działek o nr ewid. 79/1, 92, 93/1, 206.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych, polegających na budowie chodnika i kładki dla pieszych przy ulicy Wspólnej w miejscowości Mrozy, w obrębie działek o nr ewid. 79/1, 92, 93/1, 206, stanowiących realizację drugiej części projektu związanego z planowaną budową chodnika oraz kładki dla pieszych wzdłuż ulicy Wspólnej w miejscowości Mrozy. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projekcie budowlanym, stanowiącym załączniki nr 7a i 7b do SIWZ oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w następującym podstawowym zakresie rzeczowym: a) w zakresie budowy chodnika: - wytyczenie geodezyjne chodnika, - wykonanie różnych prac przygotowawczych i robót ziemnych, - wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki w ilości 16 m3, - obsadzenie 145 mb krawężników betonowych o wymiarach 20 cm x 30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - obsadzenie 145 mb prefabrykowanych betonowych ścieków ulicznych o wymiarach 50 cm x 28 cm x 10 cm na ławie betonowej, - wykonanie prac związanych z zagęszczeniem i przygotowaniem podłoża oraz ułożeniem warstwy podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego pod chodnik w ilości 425 m2 - montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30 cm x 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 385 mb, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 425 m2, - wykonanie prac wykończeniowych, polegających na plantowaniu skarp i korony nasypu oraz humusowaniu gr. 10 cm i wysianiu trawy, w ilości 470 m2. b) w zakresie budowy kładki dla pieszych: - wytyczenie geodezyjne obiektu, - wykonanie różnych prac przygotowawczych i robót ziemnych, - wykonanie 4 szt fundamentów ze studni żelbetowych, składających się z: / dolnej części studni o wysokości 180 cm wykonanej 3 szt kręgów betonowych o średnicy 1200 mm każdy fundament, / górnej części studni o wysokości 100 cm wykonanej 2 szt kręgów betonowych o średnicy 800 mm na każdy fundament, - wykonanie różnych elementów zbrojeniowych wraz z ich montażem w ilości łącznej 1 231 kg, - betonowaniem konstrukcji fundamentów, podpór, płyty pomostu za pomocą różnych klas mieszanki betonowej w łącznej ilości 19,30 m3, - wykonanie izolacji powłokowej asfaltowej na zimno w ilości 10 m2 - wykonanie izolacjo-nawierzchni epoksydowo-poliuretanowej gr.5 mm na powierzchni 23,1 m2 - montaż balustrad stalowych ocynkowanych o wys. 1,1 m i łącznej długości 23 mb, - mocowanie skarp za pomocą płyt betonowych ażurowych na powierzchni 103 m2. W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót, w ilości 3 egz. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 9a i 9b, do SIWZ, projekt budowlany - stanowiący załączniki nr 7a i 7b do SIWZ oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, stanowiące załączniki nr 8a i 8b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785). 7.5. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7.6. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia Wykonawcy, podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów. b) Za oryginał uważa się oświadczenia lub dokument złożony w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. c) Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. d) Potwierdzenia za zgodność dokonuje Wykonawca, podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca Wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca – odpowiedni w zakresie do dokumentów, które każdego z nich dotyczą. e) Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. f) Oferta oraz wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. g) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. h) Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.7. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1. i składa wraz z ofertą dokumenty o których mowa w pkt. 5.6. b) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy inne podmioty, na których zdolności powołuje się Wykonawca w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach