Przetargi.pl
„Budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+522,85 do km 1+850,00 oraz na odcinku od km 2+150,00 do km 2+468,73 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775”

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 351555051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+522,85 do km 1+850,00 oraz na odcinku od km 2+150,00 do km 2+468,73 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+522,85 do km 1+850,00 oraz na odcinku od km 2+150,00 do km 2+468,73 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775 na podstawie: 1) dokumentacji projektowej pn.: „Budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej Nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+000,00 do km 1+969,58 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775 ” w zakresie odcinków od km 1+522,85 do km 1+850,00 oraz od km 2+150,00 do km 2+468,73 a) Projektu Architektoniczno-Budowlanego i Projektu Wykonawczego dotyczącego budowy chodnika opracowanego przez: mgr inż. Łukasza Musioła, b) Projektu Architektoniczno-Budowlanego i Projektu Wykonawczego kanalizacji deszczowej opracowanego przez: dr inż. Grzegorza Ścierankę, c) Projektu stałej organizacji ruchu opracowanego przez: mgr inż. Łukasza Musioła, d) Projektu czasowej organizacji ruchu opracowanego przez: mgr inż. Łukasza Musioła, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) przedmiarów robót (roboty drogowe i kanalizacja opadowa). 2. Do Wykonawcy należy zgłoszenie do odpowiednich instytucji projektów organizacji ruchu (czasowej i docelowej) załączonych do SIWZ. 3. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie drenażu, 4) wykonanie podbudowy, 5) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (chodnik, zjazdy, przejścia dla pieszych) na łącznej powierzchni 2 016 m2, 6) roboty wykończeniowe, 7) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, 8) wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża, ścieki), 9) zieleń i odtworzenie istniejącej nawierzchni, 10) wykonanie kanalizacji opadowej. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w technologii i z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. W przypadku podania konkretnych nazw materiałów bądź producentów w opisie przedmiotu zamówienia, mogą być one zastąpione zamiennymi o równoważnych, nie gorszych parametrach technicznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony jest w w/w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarach robót (załączniki nr 9 i nr 10 do SIWZ). 6. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP: 1) Realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U z 2018 poz. 917 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.) – na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu robót budowlanych. 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia określone zostały w załącznikach nr 6, nr 9 i nr 10 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b)Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3) W/w wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i wykonujących obsługę geodezyjną. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania robót budowlanych na podstawie umowy o pracę (załącznik nr 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 17 000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy 00/100 PLN), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2018-11-26 do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) kosztorysy ofertowe (odrębne dla każdego budowanego odcinka chodnika i kanalizacji) sporządzone zgodnie z pkt 18 SIWZ, 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 10.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa, dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach