Gmina Koniusza ogłasza przetarg
- Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
- Data zamieszczenia: 2018-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
Koniusza 55
32-104 Koniusza, woj. małopolskie
tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
REGON: 351555051 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+522,85 do km 1+850,00 oraz na odcinku od km 2+150,00 do km 2+468,73 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+522,85 do km 1+850,00 oraz na odcinku od km 2+150,00 do km 2+468,73 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775 na podstawie: 1) dokumentacji projektowej pn.: „Budowa chodnika i kanalizacji opadowej we wsi Piotrkowice Małe przy drodze wojewódzkiej Nr 775 w Gminie Koniusza na odcinku od km 1+000,00 do km 1+969,58 odc. ref. nr 050 drogi wojewódzkiej nr 775 ” w zakresie odcinków od km 1+522,85 do km 1+850,00 oraz od km 2+150,00 do km 2+468,73 a) Projektu Architektoniczno-Budowlanego i Projektu Wykonawczego dotyczącego budowy chodnika opracowanego przez: mgr inż. Łukasza Musioła, b) Projektu Architektoniczno-Budowlanego i Projektu Wykonawczego kanalizacji deszczowej opracowanego przez: dr inż. Grzegorza Ścierankę, c) Projektu stałej organizacji ruchu opracowanego przez: mgr inż. Łukasza Musioła, d) Projektu czasowej organizacji ruchu opracowanego przez: mgr inż. Łukasza Musioła, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) przedmiarów robót (roboty drogowe i kanalizacja opadowa). 2. Do Wykonawcy należy zgłoszenie do odpowiednich instytucji projektów organizacji ruchu (czasowej i docelowej) załączonych do SIWZ. 3. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie drenażu, 4) wykonanie podbudowy, 5) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (chodnik, zjazdy, przejścia dla pieszych) na łącznej powierzchni 2 016 m2, 6) roboty wykończeniowe, 7) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, 8) wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża, ścieki), 9) zieleń i odtworzenie istniejącej nawierzchni, 10) wykonanie kanalizacji opadowej. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w technologii i z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. W przypadku podania konkretnych nazw materiałów bądź producentów w opisie przedmiotu zamówienia, mogą być one zastąpione zamiennymi o równoważnych, nie gorszych parametrach technicznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony jest w w/w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarach robót (załączniki nr 9 i nr 10 do SIWZ). 6. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP: 1) Realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U z 2018 poz. 917 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.) – na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu robót budowlanych. 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia określone zostały w załącznikach nr 6, nr 9 i nr 10 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b)Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3) W/w wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i wykonujących obsługę geodezyjną. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania robót budowlanych na podstawie umowy o pracę (załącznik nr 11 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 17 000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy 00/100 PLN), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2018-11-26 do godz. 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) kosztorysy ofertowe (odrębne dla każdego budowanego odcinka chodnika i kanalizacji) sporządzone zgodnie z pkt 18 SIWZ, 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 10.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa, dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej Nr 340801 K w km 0+006,00 do km 0+568,00 w miejscowości Podłopień, Gmina Tymbark
Dodano: 2024-04-26 - „Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pleśna "
Dodano: 2024-04-24 - Budowa drogi gminnej „Do Kietów” w km od 0+000,00 do km 0+938,91 w miejscowości Stare Bystre, Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi gminnej 160236K Górka Stogniowska - Kościelec w miejscowości Przezwody oraz Kościelec w Gminie Proszowice
Dodano: 2024-04-07 - Przebudowa drogi gminnej 160262K Kowary-Klimontów w miejscowościach Opatkowice Klimontów w Gminie Proszowice dofinansowanej w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2024-04-07 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1542 K Łącko – Naszacowice w km 0+082 – 0+313 w m. Łącko
Dodano: 2024-04-05 - Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
Dodano: 2024-03-27 - Odbudowa drogi gminnej nr 291253K Mogilno Łubinka – Podlas w miejscowości Mogilno w km 0+000 do 0+462 oraz 0+498 do 0+876,00.
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 290623K w km od 1+400 do km 2+760 w miejscowości Roztoka - Brzeziny, Gmina Gródek nad Dunajcem
Dodano: 2024-03-23