Gmina Nowy Dwór Gdański – Szkoła Podstawowa nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim ogłasza przetarg
- Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, Mickiewicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 247 26 21, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański – Szkoła Podstawowa nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim
Mickiewicza 10
82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
tel. 55 247 26 21, , fax. -
REGON: 170747891 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl https://sp2ndg.edupage.org/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa centrum rekreacyjno-turystycznego w Nowym Dworze Gdańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zagospodarowanie terenu na działce nr 597/6 w Nowym Dworze Gdańskim w celu stworzenia centrum o charakterze turystycznym, rekreacyjnym oraz edukacyjnym. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. Zakup i montaż urządzeń: a) elementy placu zabaw i części rekreacyjnej: trampolina ziemna z oświetleniem LED (1 szt.) linarium piramida (1 szt.) bujaki sprężynowe (4 szt.) karuzela obrotowa (1 szt.) zestaw zabawowy (1 szt.) stół do gry w szachy (1 szt.) b) elementy części wypoczynkowej: ławki (2 szt.) kosze na śmieci (2 szt.) c) elementy części edukacyjnej: tablice edukacyjno-informacyjne (2 szt.) d) inne elementy: tablica informacyjno-promocyjna (1 szt.) tablica z regulaminem placu zabaw (1 szt.) 2. Zagospodarowanie terenu: uprawa, wyrównanie terenu. Poszczególne elementy placu zabaw mają nawiązywać do motywu przewodniego - RYBY poprzez kolorystykę (różne odcienie niebieskiego) oraz formy (bujaki w kształcie ryb). 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa: Projekt Zagospodarowania Terenu. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, 2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż, 3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, 4) zapewnienie obsługi geodezyjnej, 5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie, 6) wykonanie robót tymczasowych i towarzyszących, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych, 7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe, 8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów, 9) zapewnienie na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywanie je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkowanie terenu, 10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt, 11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy, 12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy, 13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt, 14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego, 15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, 16) oznakowanie robót, 17) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Wykonawca. Częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę, 18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową, 19) oznakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich, 20) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym z dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności, 21) realizacja robót zgodnie z harmonogramem, 22) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót, 23) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń, 24) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej, 25) przygotowanie rozliczenia końcowego robót, 26) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączony zostanie do zbiorczego zestawienia ofert zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciu ofert w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa – powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie – etap II
Dodano: 2024-05-21 - „Kompleksowa przebudowa i adaptacja budynku koszar napoleońskich w Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku”
Dodano: 2024-05-20 - Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
Dodano: 2024-05-17 - Remont schodów zewnętrznych budynków oraz remont podjazdu w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22.BLT w Malborku
Dodano: 2024-05-16 - Wykonanie prac dekarskich w 2024 r.
Dodano: 2024-05-16 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2024-05-15 - Poprawa infrastruktury społecznej poprzez inwestycje w OZE oraz modernizację placówek wsparcia osób wykluczonych na terenie Powiatu Sztumskiego
Dodano: 2024-05-15 - Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2024 r.
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
Dodano: 2024-05-13