Przetargi.pl
Budowa Centrum Rekreacji i Wypoczynku nad potokiem Paleczka w Zembrzycach

Gmina Zembrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 34210 Zembrzyce, Zembrzyce
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 746 040 , fax. 338 770 700
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zembrzyce
    Zembrzyce 540
    34210 Zembrzyce, woj. małopolskie
    tel. 338 746 040, fax. 338 770 700
    REGON: 7218202500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Rekreacji i Wypoczynku nad potokiem Paleczka w Zembrzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Rekreacji i Wypoczynku nad potokiem Paleczka w Zembrzycach, w podziale na następujące części zamówienia: a) Część nr 1 - ELEMENT A – tereny rekreacji sportowej 1. Boisko do badmintona z ogrodzeniem (piłkochwytem), chodnik z kostki wzdłuż boku boiska z dojściem do furtki, ławki 3 szt., słupki, siatki do gier (28); 2. Boisko do siatkówki plażowej z ogrodzeniem (piłkochwytem), słupki, siatki do gier (27); 3. Boisko wielofunkcyjne z ogrodzeniem (piłkochwytem), kostka betonowa pod ogrodzeniem pasem 0,50 m z trzech stron boiska, (26); 4. Boisko ze sztucznej trawy sportowej z ogrodzeniami, piłkochwytami (25); 5. Bieżnia sportowa (31); 6. Skocznia w dal (33); 7. Piłkochwyt przy skoczni w dal; 8. Ogrodzenie przy bieżni o wys. 1,25 m; 9. Zestaw street workout (24); 10. Wiatki do odpoczynku (32); 11. Ścieżka rowerowa po koronie stadionu z nawierzchni poliuretanowej (errata); 12. Tablice informacyjne (regulaminy, opis ćwiczeń); 13. Sieci elektryczne zewnętrzne wraz ze źródłami światła, podejścia pod obiekty (sieci kablowe należy zasypać gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem do poziomu istniejącego terenu z zachowaniem warstw ochronnych i taśm ostrzegawczych zgodnie z projektem); 14. Oraz wszystkie konieczne prace ziemne rozbiórkowe (z wywozem), budowlane, porządkowe, tereny zielone wokół miejsca prowadzenia prac itp., które są ujęte w opisie robót w załączonym przedmiarze, jak również roboty nieujęte, a konieczne do wykonania dla osiągnięcia celu zamierzonego w projekcie; UWAGA – nie są projektowane żadne prace na murawie boiska o nawierzchni z trawy naturalnej b) Część nr 2 - ELEMENT B – rozbudowa i przebudowa budynku, tężnia solankowa, przeniesienie słupów i wozu strażackiego wraz z postumentem, scena widowiskowa 1. Budowa sceny widowiskowej z fundamentami, dojściem terenowym na poziom sceny i instalacją elektryczną i oświetleniową (5); 2. Przeniesienie w nowe miejsce zabytkowego wozu strażackiego wraz z postumentem i masztami flagowymi; 3. Budowa tężni solankowej wraz z dostarczeniem solanki i rozruchem (15, 16); 4. Budowa windy dla osób niepełnosprawnych wraz z odbiorem przez UDT i dopuszczeniem do użytkowania (3), przebudowa piętra; 5. Przebudowa wnętrza budynku na poziomie parteru i piętra zgodnie z projektem i opisem robót, instalacje wewnętrzne, wraz z koniecznymi robotami rozbiórkowymi (1); 6. Rozbudowa budynku o pomieszczenia szatniowo-sanitarne wraz z instalacjami wod-kan, elektryczne, wentylacyjne , c.o. wraz z koniecznymi robotami rozbiórkowymi (2); 7. Dostawa, montaż wyposażenia budynku zgodnie z wykazem, pierwsze uruchomienie urządzeń; 8. Oraz wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych, przyłączy zewnętrznych, wszystkie konieczne prace ziemne, rozbiórkowe (z wywozem), budowlane, porządkowe, tereny zielone wokół miejsca prowadzenia prac itp., które są ujęte w opisie robót w załączonym przedmiarze, jak również roboty nieujęte a konieczne do wykonania dla osiągnięcia celu zamierzonego w projekcie. UWAGA – zakres robót objętych postępowaniem nie obejmuje wykonania instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych w podpiwniczeniu budynku. Należy wykonać części tych instalacji przebiegające w podpiwniczeniu lecz służące wyłącznie celom zasilania wody i c.o. oraz odprowadzenia kanalizacji w zakresie koniecznym dla działania instalacji projektowanych dla rozbudowy i przebudowy pozostałej części budynku. W podpiwniczeniu nie planuje się również wykonywania żadnych robót budowlanych oprócz przywrócenia stanu pierwotnego w zakresie koniecznym. c) Część nr 3 - ELEMENT C – przebudowa i rozbudowa placu zabaw 1. Montaż trampolin (23); 2. Nawierzchnia bezpieczna placu zabaw (wymiana wraz koniecznymi demontażami i ponownym montażem istniejących zabawek) (17); 3. Montaż zestawu zabawowego „statek” wraz z nawierzchnią bezpieczną (19); 4. Strefa „siłownia zewnętrzna” z nawierzchnią i montażem urządzeń (urządzenia z demontażu) ( 20); 5. Zestawy odsłuchowe z nawierzchnią i zielenią (21); 6. Wiata biesiadna II (34); 7. Ogrodzenie o wys. 1,25 m; 8. Chodnik z kostki brukowej ze schodami terenowymi na terenie placu zabaw; 9. Ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne na terenie placu zabaw; 10. Oraz wszystkie konieczne prace ziemne, rozbiórkowe (z wywozem), budowlane, porządkowe, tereny zielone wokół miejsca prowadzenia prac itp., które są ujęte w opisie robót w załączonym przedmiarze, jak również roboty nieujęte a konieczne do wykonania dla osiągnięcia celu zamierzonego w projekcie. d) Część nr 4 - ELEMENT D – drogi, chodniki, ścieżka rowerowa, plac widowiskowy 1. Przebudowa i budowa ogrodzeń (z wyjątkiem ogrodzeń boisk oraz ogrodzeń na placu zabaw i przy bieżni), przebudowa słupów kamiennych na wjeździe z montażem tablicy, murek oporowy między placem widowiskowym a placem zabaw; 2. Montaż separatora ropopochodnych wraz z przebudową i budową elementów odwodnienia nawierzchni oraz odprowadzeniem wód opadowych; 3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej w nawierzchniach drogowych i miejscach postojowych dla samochodów z krawężnikami (przekrój A-A); 4. Nawierzchnie z masy asfaltowej na placu manewrowym z krawężnikami (przekrój H-H); 5. Chodniki z kostki brukowej i kostki granitowej z krawężnikami i obrzeżami (przekrój D-D, E-E); 6. Ścieżka rowerowa z kostki brukowej betonowej bezspoinowej z krawężnikami i obrzeżami w ciągu pieszo-rowerowym (dojście do budynku od strony wjazdu) (przekrój D-D, E-E; ); 7. Wiaty biesiadne (14); 8. Dostawa i montaż trybun stalowych (4); 9. Tereny zielone z nasadzeniami; 10. Oraz wszystkie konieczne prace ziemne, rozbiórkowe (z wywozem), budowlane, porządkowe, tereny zielone wokół miejsca prowadzenia prac itp., które są ujęte w opisie robót w załączonym przedmiarze, jak również roboty nieujęte a konieczne do wykonania dla osiągnięcia celu zamierzonego w projekcie. Numery w nawiasach odpowiadają oznaczeniom z PZT. UWAGA DO WSZYSTKICH ELEMENTÓW – zakres prac do wykonania dla każdej z części zamówienia jest wyszczególniony w projekcie, załączonej części graficznej oraz w załączonych przedmiarach robót. Przedmiary są sporządzone na podstawie projektu, nie są one obowiązujące dla przygotowania wyceny oferowanego zakresu prac, są elementem pomocniczym dla przygotowania oferty. Opisy zawarte w przedmiarach, dotyczące technologii i zakresów rzeczowych są integralną częścią projektu i należy je rozpatrywać łącznie z projektem, SST, SIWZ jako ich integralną część i jako uszczegółowienie zapisów projektu. W razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy tymi dokumentami należy zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie właściwego rozwiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, umowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.zembrzyce.pl. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ 2: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ 3: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ 4: 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dowód wpłaty wadium. Dokumenty wymienione w punkcie 6.2. wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach