Przetargi.pl
Budowa centrum kulturalno-rekreacyjnego we wsi Szymanów

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58170 Dobromierz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 586 217 , fax. 748 586 460
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24
    58170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 748 586 217, fax. 748 586 460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa centrum kulturalno-rekreacyjnego we wsi Szymanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa obiektu pełniącego funkcję centrum kulturalno – rekreacyjnego w miejscowości Szymanów, dz. Nr 124/4. Obiekt o powierzchni zabudowy 260,65 m² i kubaturze ok. 1 200 m³, wolno stojący, I-kondygnacyjny, nie podpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej pokrytym blachodachówką w kolorze naturalnej czerwieni, fundamenty żelbetowe wylewane, konstrukcja budynku tradycyjna: ściany murowane z pustaków Porotherm gr. 25 cm i ocieplone warstwą styropianu gr. 12 cm. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjna oraz gazu płynnego. Instalacja CO i ciepła woda użytkowa zasilana z kotła opalanego peletem klasy 5 o wydajności 6-20 kW. Inwestycja będzie wykonywana w dwóch etapach: I Etap z terminem realizacji do dnia 31 sierpnia 2019 r. obejmuje: 1) roboty ziemne 2) fundamenty 3) konstrukcje murowe 4) stolarka okienna i drzwiowa 5) więźba dachowa oraz pokrycie dachowe 6) strop żelbetowy nad kotłownią 7) przyłącza wodociągowe i kanalizacji sanitarnej II Etap z terminem realizacji do dnia 15 maja 2020 r. obejmuje pozostały zakres robót określony w projekcie budowlanym, projekcie zamiennym i pomocniczo w przedmiarze robót. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie odrębnej wyceny I i II etapu, przy czym cena I Etapu nie może przekraczać 50% całkowitej ceny oferty. Zamówienie nie obejmuje rozbiórki dawnej świetlicy (już wykonane) oraz adaptacji budynku gospodarczego. Szczegółowy zakres zamówienia jest przedstawiony w projekcie budowlanym, projekcie budowlanym zamiennym oraz w załączonym do SIWZ przedmiarze robót. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia ustala się następująco: I pierwsza płatność przejściowa – do 50 % zaoferowanej ceny za wykonanie I Etapu robót, na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego z udziałem Zamawiającego, potwierdzającego wartościowe zaawansowanie robót na poziomie nie mniejszym niż 50 % Etapu, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, płatna w drugim kwartale 2019 r., II druga płatność przejściowa – pozostała kwota zaoferowanej ceny za wykonanie I Etapu robót, na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego z udziałem Zamawiającego, potwierdzającego zakończenie wykonania I Etapu w terminie do dnia 31.08.2019 r., płatna w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, III trzecia płatność przejściowa – do 50 % zaoferowanej ceny za wykonanie II Etapu robót, na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego z udziałem Zamawiającego, potwierdzającego wartościowe zaawansowanie robót na poziomie nie mniejszym niż 50 % Etapu, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, płatna w pierwszym kwartale 2020 r., IV. płatność końcowa – pozostała kwota wynagrodzenia za wykonanie II Etapu robót, na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego z udziałem Zamawiającego, potwierdzającego zakończenie wykonania II Etapu w terminie do dnia 15 maja 2020 r., płatna w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT po końcowym odbiorze potwierdzającym wykonanie zamówienia w całości. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: czynności wykonywane przez pracowników fizycznych w okresie realizacji niniejszej umowy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Części II - Wzór Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie materiały stosowane do wykonania robót budowlanych muszą odpowiadać wymaganiom przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowiązującego prawa. W przypadkach wskazania w projekcie budowlanym lub przedmiarze robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń) tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie dofinansowane jest dla operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 16.000,00 PLN słownie: szesnaście tysięcy złotych Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., Oddział Operacyjny w Świdnicy, ul. Różana 1 Nr: 44 2030 0045 1110 0000 0203 2530 Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy złożyć w: oryginał wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach