Przetargi.pl
Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych LPR wraz z infrastrukturą dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie.

SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7544823, 7544822
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
    ul. Partyzantów 30 30
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 7544823, 7544822
    REGON: 00030427200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych LPR wraz z infrastrukturą dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych LPR wraz z infrastrukturą dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie. 1.Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z budową lądowiska wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem płyty lądowiska wraz z niezbędną infrastrukturą do użytkowania, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i jego odbiór do użytkowania, 3) dokonanie odbiorów i uruchomienia obiektu - lądowiska wraz z towarzyszącą lądowisku infrastrukturą, 4) wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu wyznaczonego przez Zamawiającego, 5) przygotowanie dokumentacji i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności konieczne ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne, mapy oraz dopełni wszelkich niezbędnych formalności administracyjnych. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia (pod klucz). 3.Zamawiający informuje, że do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały posiadające aprobaty i atesty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu z aprobatą lub odpowiednią normą. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowaną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji technicznej ITB dopuszczającej stosowanie ww. materiałów w budownictwie. Zamawiający informuje, że projektant zapewnia nadzór autorski nad prawidłową realizacją zamierzeń przyjętych do wykonania i zapisanych w dokumentacji projektowej. 4.Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. 5.Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji: - przedmiary robót, - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 6.Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Wykonawca w ramach zadania wykona wszelkie niezbędne prace do wykonania związane z budową i oddaniem do użytkowania lądowiska. 7.W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 8.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z terenem i zakresem robót wskazanych w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9.Zamawiający informuje, że ustala termin przeprowadzenia wizji lokalnej terenu dla Wykonawców w dniach 07-09 marca 2016 r. w godz. 09:00 -13:00. 10.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 11.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: a) przedmiary robót - zał. nr 2 do SIWZ, b) Projekt budowlany - zał. nr 3 do SIWZ, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 4 do SIWZ. 12.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum: 1) 5-letniej gwarancji na roboty budowlane, 2) 5 -letniej gwarancji na sprzęt i urządzenia technologiczne, oraz rękojmi na okres minimum 5 lat za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego, licząc od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca zapewni bezpłatny autoryzowany serwis producenta urządzeń technologicznych. W trakcie trwania okresu gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis, przeglądy i konserwację wszystkich instalacji i urządzeń, których serwisowanie i konserwacja jest wymagana przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalopoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach