SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 7544823, 7544822
- Data zamieszczenia: 2016-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
ul. Partyzantów 30 30
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 44 7544823, 7544822
REGON: 00030427200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopoczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych LPR wraz z infrastrukturą dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych LPR wraz z infrastrukturą dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie. 1.Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z budową lądowiska wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem płyty lądowiska wraz z niezbędną infrastrukturą do użytkowania, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i jego odbiór do użytkowania, 3) dokonanie odbiorów i uruchomienia obiektu - lądowiska wraz z towarzyszącą lądowisku infrastrukturą, 4) wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu wyznaczonego przez Zamawiającego, 5) przygotowanie dokumentacji i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności konieczne ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne, mapy oraz dopełni wszelkich niezbędnych formalności administracyjnych. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia (pod klucz). 3.Zamawiający informuje, że do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały posiadające aprobaty i atesty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu z aprobatą lub odpowiednią normą. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowaną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji technicznej ITB dopuszczającej stosowanie ww. materiałów w budownictwie. Zamawiający informuje, że projektant zapewnia nadzór autorski nad prawidłową realizacją zamierzeń przyjętych do wykonania i zapisanych w dokumentacji projektowej. 4.Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. 5.Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji: - przedmiary robót, - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 6.Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Wykonawca w ramach zadania wykona wszelkie niezbędne prace do wykonania związane z budową i oddaniem do użytkowania lądowiska. 7.W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 8.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z terenem i zakresem robót wskazanych w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9.Zamawiający informuje, że ustala termin przeprowadzenia wizji lokalnej terenu dla Wykonawców w dniach 07-09 marca 2016 r. w godz. 09:00 -13:00. 10.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 11.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: a) przedmiary robót - zał. nr 2 do SIWZ, b) Projekt budowlany - zał. nr 3 do SIWZ, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 4 do SIWZ. 12.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum: 1) 5-letniej gwarancji na roboty budowlane, 2) 5 -letniej gwarancji na sprzęt i urządzenia technologiczne, oraz rękojmi na okres minimum 5 lat za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego, licząc od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca zapewni bezpłatny autoryzowany serwis producenta urządzeń technologicznych. W trakcie trwania okresu gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis, przeglądy i konserwację wszystkich instalacji i urządzeń, których serwisowanie i konserwacja jest wymagana przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalopoczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nakładki na ul. Dembowskiego od ul. Krasickiego do ul. Inwestycyjnej w Radomsku
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa ul. Orląt Lwowskich na odcinku 290,0 m (od ul. Makuszyńskiego w kierunku ul. Kukuczki wraz ze skrzyżowaniem z ul. Makuszyńskiego) w Radomsku
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa istniejącego pasa drogowego ul. Reja w Radomsku na odcinku o długości 270 m od granicy dzielącej działki 123 i 124 w kierunku ul. Przemysłowej
Dodano: 2016-06-23 - Budowa separatora wód deszczowych wraz z wykonaniem wylotu do rzeki Mrożycy w rejonie ul. Lasockich w Brzezinach.
Dodano: 2016-04-15 - Remont kanału deszczowego na odcinku o łącznej długości 700 mb w miejscowości Brzeziny.
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa dróg w miejscowości Tworowice
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi w miejscowości Granice
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi dojazdowej do pól, urządzonej na działkach o numerach ewidencyjnych 587 obręb Lgota Wielka, 432 obręb Wiewiórów, gmina Lgota Wielka oraz odcinka drogi gminnej nr 109257E Krzywanice - Chorzenice, gmina Lgota Wielka wraz z wykonaniem miejsc postojowych przy Wiejskim Domu Kultury w Krzywanicach
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa drogi w miejscowości Bartodzieje
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa drogi w miejscowości Chełmo (Leonów)
Dodano: 2016-04-13